
Πολύ σωστή η επισήμανσή σου!Επειδή ακριβώς το χωρίο που αναφέρεις (και παρέθεσα αυτούσιο άνωθεν) δεν αναφερόταν ΜΟΝΟ στην περιβολή στους ιερούς χώρους (όταν έγραφαν οι απόστολοι Πέτρος κι ακόμα και Παύλος δεν υφίσταντο εκκλησίες με την σημερινή έννοια του κτίσματος στο οποίο θα εισέλθει ο πιστός) αλλά ομιλούσε για την γενικότερη περιβολή -κι επομένως στάση- των γυναικών. Οι γυναίκες έπρεπε να είναι υποταγμένες στον άντρα τους (αναφέρεται ξεκάθαρα από κείνον τον αρχιμισογύνη τον απόστολο Παύλο) κι όχι να τον μιμούνται τον άντρα σε περιβολή και συμπεριφορά. Σήμερα αυτό δεν υφίσταται (η ισότητα θεωρείται δεδομένη) κι επομένως πολλοί ιερείς -αν κι όχι όλοι- δέχονται ευχαρίστως τις γυναίκες με παντελόνι στην εκκλησία. (Εφόσον φυσικά δεν είναι κάτι καραπροκλητικό με το μισό κωλομέρι απ'έξω. Νομίζω κι άντρας να προσερχόταν έτσι με την μαλαπέρδα ορατή πάλι παρατήρηση θα του γινόταν. Αν κάνω λάθος διορθώστε με.)Βέβαια μέχρι στιγμής δεν έχουμε δει το αντίθετο: άντρα με γυναικεία περιβολή (φουστανάκι ή μπλούζα-φούστα) να εισέλθει στην εκκλησία. Εκεί θα δούμε πόσα απίδια τελικά βάζει ο σάκος! :) Πάντως όσο κι αν όλα αυτά είναι τυπολατρικά και άνευ ουσιαστικής σημασίας εφόσον κάποιος θέλει να συμμετέχει σε ένα συγκεκριμένο τελετουργικό οφείλει και να ακολουθήσει πέντε βασικούς κανόνες. Αν πηγαίναμε ας πούμε για λαογραφική εκδρομή στους Παπούα στη Νέα Γουϊνέα θα είχαμε την απαίτηση να αλλάξουν το τυπικό τους επειδή δεν βρίσκουμε την αιτιολόγηση -ας πούμε- γιατί πλένουν τα χέρια τους με συγκεκριμένο μυροθυμίαμα πριν την τελετή; Δεν νομίζω. Αντίθετα εκεί θα ομιλούσαμε περί σεβασμού των εθίμων και παραδόσεων των πολιτισμών κλπ κλπ.Αν λοιπόν δεν θέλουμε να ακολουθήσουμε το τυπικό της ορθοδοξίας στις πιο ακραίες λεπτομέρειες (που όπως είπα κι εγώ βρίσκω προσωπικώς άνευ αιτίας) τότε αναζητάμε τον χώρο και τον ιερέα που είναι πιο συντονισμένος στις λιγότερο "αυστηρές" λεπτομέρειες.