Tι να σου πω...έχεις ένα point σ'αυτό. Προσωπικώς νομίζω ότι είναι και μια τεμπελιά εκ μέρους του κοινού. Δηλαδή δεν είναι δυνατόν να'μαι γω η λιγότερο τυπικά θρήσκα στο περιβάλλον μου (με μία εξαίρεση) και ταυτόχρονα η πιο διαβασμενη (αναλογικώς ομιλώντας) στα θεολογικά της ορθοδοξίας (η εξαίρεση είναι σχεδόν εξίσου διαβασμένη εν τω μεταξύ!!! τυχαίο; δεν νομίζω). Κάτι δεν πάει καλά με την συνέπεια που καταδεικνύουν οι υπολοίποι στο σημείο αυτό. Δεν μπορεί!Δεν σχολιάζω την πίστη ή μη πίστη (αυτά είναι προσωπικά εσωτερικά θέματα του καθενός και να μου κοβόταν το χέρι άμα έκρινα) αλλά υποψιάζομαι ότι η πλειοψηφία απλώς ακολουθεί κάτι που εξέλαβε ως "παράδοση" παιδιόθεν και "έτσι τα βρήκαμε έτσι τα συνεχίζουμε" χωρίς άλλο προβληματισμό και διάθεση μελέτης. Όπως δηλαδή κάνουν και με τόσα άλλα πράγματα κοινωνικά/πολιτικά/σχεσιακά κλπ.Πάντως γενικότερα η ορθοδοξία (αντίθετα ας πούμε με τον προτεσταντισμό) δεν ενθαρρύνει και την διεξοδική ανάγνωση των γραφών. Ας πούμε ποιός έχει διαβάσει Λευϊτικόν ή Ιεζεκιήλ από την Αγία Γραφή να του φύγει το καφάσι μ'αυτά που θα διαβάσει εκεί μέσα; (Σοβαρά. Κάντε το πείραμα αγαπητοί αναγνώστες. Σας προκαλώ.)Νομίζω τελικά είναι προσωπική περιέργεια που μας οδηγεί όσους τέλος πάντων μας οδηγεί. Επίσης άλλο θεολογία κι ερμηνεία των γραφών κι άλλο πνευματικά ζητήματα γενικότερα. Το πρώτο είναι υποσύνολο του πρώτου. Αλλά ναι είναι συναρπαστικά κάποια θέματα από πολλές απόψεις. Μακάρι να μπορούσαμε να αναλύαμε εις βάθος. Έχει ψωμί.
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon