Καλησπέρα...Υπάρχουν ναι και οι εν λόγω πελάτες αλλά υπάρχουν και υπάλληλοι που δεν ξέρουν να συμπεριφέρονται σωστά...Όλα είναι θέμα παιδείας τελικά και να είσαι άνθρωπος,εγώ εκεί καταλήγω.. Όταν ερχόταν πελάτες στο μαγαζί που δούλευα ποτέ δεν αντιμίλησα,τους φερόμουν πάντα με το γάντι και ας ήταν ερεστικοί πολλοί... Υπήρχαν όμως και αυτοί που ήταν τόσο καλοί και χαβαλέδες που χαιρομουν να τους εξυπηρετήσω...Σέβομαι λοιπόν την κάθε δουλειά και είμαι όσο πιο πολύ ευγενική γίνεται... Προχθές όμως πήγα να πάρω ένα δώρο που ήθελα και υπήρξε μια υπάλληλος γεμάτη ειρωνία,χλευασμό και εχθρότητα... Μίλησέ πολύ άσχημα με αποτέλεσμα να θέλω να βρισω τόσο πολύ,όμως συγκρατήθηκα και με το παραπάνω.. Σηκώθηκα ευχαρίστησα και έφυγα.. Βγήκε έξω να με φωνάξει γιατί μάλλον κατάλαβε το λάθος της,το μόνο που γύρισα και της είπα είναι πως "Κατανοώ την κούραση σας και το πώς παλεύετε και εσείς να ζήσετε μέσα απο αυτή την δουλειά,σας εύχομαι σύντομα να βρείτε κάτι που θα σας κάνει ευτυχισμένη αλλά μάθετε να μιλάτε όπως πρέπει εκεί που πρέπει σας παρακαλώ,δεν σας προσέβαλα,σας μίλησα τόσο καλά και εσείς ξεσπάσατε επάνω μου,πέρασα απο τέτοια δουλειά και ξέρω πως είναι,το μόνο που σας εύχομαι είναι να είστε καλά και πως ότι έγινε έγινε" ε ρε παιδιά ήρθε και με αγκάλιασε...Ο καθένας λοιπόν θέλει τον τρόπο του τελικά,αυτό κατάλαβα απο όσα έχω ζήσει και ζω γύρω μου... Εσύ αν ο πελάτης ήταν τόσο εκνευριστικος έπρεπε να του πεις να πάει να μιλήσει με τον υπεύθυνο όπως προανέφεραν και τα παιδιά πιο πάνω... Όλα είναι θέμα χειρισμού τελικά! Κάνε την δουλίτσα σου όσο καλύτερα μπορείς λοιπόν και μην στεναχωριέσαι...
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon