Βρε bluesea και εγω ξερω ατομο που εχει βάλει αεριο (ιταλικο) εδω και 5 χρονια στο επαγγελματικό του αμαξι (που σημαινει καθημερινη χρήση μεσα στην πόλη) δεν του εχει βγει κανενα προβλημα και το κόστος κινησης του εχει βγει στο μισο απο οτι με την βενζίνη! Απλα πλήρωσαν πολυ καλο σύστημα (1400 ευρω) για να ειναι σίγουροι! Τα αμαξια που δεν παίρνουν αεριο ειναι πολυ λίγα και κυριως παλιά, στα καινούργια αμάξια ειναι πιο ευκολο (δεν μπορώ να σου πω τεχνικά τι εννοώ γιατι ίσως να μην εχεις την γνώση)!Εν πάση περιπτώσει, πρέπει να ξέρουμε γιατι χρηση το θέλει... Η απαγόρευση που λες οντως δεν ισχύει για τα καινούργια μοντελα, αλλα επειδη δεν λύθηκε το πρόβλημα ως προς τις επιπτώσεις στο περιβάλλον, αν δεν βρεθεί λύση θα καταργηθεί η κυκλοφορία τους ή θα αυξηθούν πολύ τα τελη κυκλοφοριας τους...Για μενα αξίζει να δωσει χρήματα σε ενα υβριδικό αμαξι παρα σε ενα ντιζελ στο οποίο το μέλλον τους ειναι αμφίρροπο...
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon