Εγώ είμαι της άποψης να αγοράζουμε από παντού. Οι συνθήκες είναι αυτές που διαφέρουν για το πότε θα πάμε πού. Τα επιχειρήματά σου είναι τουλάχιστον γελοία. Και θα σου εξηγήσω. 1. Έχεις την εντύπωση πως τα μίνι μάρκετ της γειτονιάς περιμένουν ότι θα κάνουμε τα ψώνια της εβδομάδας ή του μήνα από εκεί; Όχι, βέβαια. Και το ξέρουν πολύ καλά. Εξ ου και το μικρό απόθεμα σε προϊόντα.2. Οι τιμές στο μίνι μάρκετ είναι υψηλότερες, σίγουρα θα το έχεις προσέξει. Διότι θα χρειαστεί να πας να ψωνίσεις μάλλον στην ανάγκη, όταν τα σούπερ μάρκετ είναι κλειστά. 3. Προτείνεις να μην πάμε στα πολυκαταστήματα και ξεχνάς ότι σε αυτά δουλεύουν τόσοι άνθρωποι! Εάν μειωθεί ο τζίρος, ίσως να υπάρξουν απολύσεις. 4. Κανένα πολυκατάστημα δεν ανταγωνίζεται κανένα μίνι μάρκετ. Ένα πολυκατάστημα θα ανταγωνιστεί ένα άλλο πολυκατάστημα και ένα μίνι μάρκετ κάποιο άλλο μίνι μάρκετ. 5. Όταν πάμε για ψώνια, πάμε για ψώνια. Όχι για κουβεντούλα. Ισχύει να είμαστε ευγενικοί παντού και με όλους.6. Στο μίνι μάρκετ τώρα, η σχέση πελάτη/ιδιοκτητη ή υπαλλήλου μίνι μάρκετ μπορεί να αναπτυχθεί λόγω συχνών αν και συντομων επισκέψεων, στην περίπτωση που βρίσκεται κοντά στο σπίτι μας. 7. Το μίνι μάρκετ το ανοίγει κάποιος γι αυτές ακριβώς τις σύντομες (αλλά συχνές) επισκέψεις του πελάτη. Ένα παγωτό, ένα παιχνίδι για το παιδί,ίσως, στην βόλτα, για τον καφέ που ξέμεινες, ένα πακέτο τσιγάρα, την σάλτσα που ξέχασες να πάρεις από το σούπερ μάρκετ, το γάλα, κτλ.8. Με το να παρακαλάς τον σοβαρό και σκεπτόμενο να μην επισκέπτεται τα σούπερ μάρκετ, με την αστεία επιχειρηματολογία, είναι τουλάχιστον ανόητο.
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon