Live

Δεν είμαι ειδική αλλά ελπίζω να βοηθήσω κι επομένως μπορεί κάτι απ' αυτά που θα πω να 'ναι λανθασμένο ή άτομο. Όπως ξέρεις, γι' αρχή, ο άνθρωπος δεν έχει φτιαχτεί για να κάθεται σε καρέκλες επί πόσες ώρες και σίγουρα τα παιδιά έχουν ανάγκη από κίνηση που στερούνται κι αυτό ίσως τους κάνει πιο «φασαριόζους» όταν νιώθουν ότι τα παίρνει (καλή σου ώρα). Επίσης, όταν βαριούνται κοιτάνε πως να διασκεδάζουν. Για μένα τα βασικά είναι δύο: να έχεις όρια και δη σταθερά και να γίνεσαι αυστηρή όταν χρειαστεί (όχι να ωρύεσαι) και να ξέρουν ότι δεν σ' επηρεάζουν. Όμως, το ζητούμενο δεν είναι να φοβούνται έτσι; Οπότε πρέπει να βρεις πως θα τους ενδιαφέρει το μάθημα, για να γίνει αυτό θα πρέπει να πάρεις γνώμες και να συζητήσετε τι θα ήθελαν να μάθετε αλλά κυρίως τι να κάνετε. Θα μπορούσατε ν' αναλάβετε ένα πρότζεκτ ομαδικά; Πχ να φτιάξετε τη δική σας ηλεκτρονική εφημερίδα ή παιχνίδι. Βάλε τους για παράδειγμα να γράψουν σε χαρτάκι κάποιες ιδέες, τις βάζουν σ' ένα καπέλο και τις διαβάζετε κι αφού πρώτα τις αναπτύξετε (να δείτε τι μπορεί να γίνει και πως, θυμάσαι να συμμετέχουν στην κουβέντα ενεργά) κοιτάτε τι είναι εφικτό και μετά ψηφίζετε όλοι μαζί και ξεκινάτε. Αν διαλέξουν όλα παιχνίδι μπορείς να τα ενημερώσεις ότι και τα υπόλοιπα σχολεία που πας φτιάχνουν το δικό τους και προς το τέλος τις χρονιάς να ξέρουν ότι θα παίξουν και των υπολοίπων και να γράψουν κριτικές πχ. Έστω όσο γίνεται προσθέστε υλικό οπτικοοακουστικό, αφήσε τα να πειραματιστούν και δίνε έστω στην αρχή λίγο παραπάνω ενασχόληση στα παιδιά που είναι οι μεγαλύτεροι καπετάν ταραξίες γιατί έτσι ηρεμούν κάπως όλα. Υ.Γ. Θα μπορούσατε επίσης να κάνετε ένα κοινό συμβόλαιο συμπεριφοράς και να το εκτυπώσετε αφού το γράψετε εσείς για το το πως ναι φέρεστε μέσα στην τάξη. Αυτά και δες εσύ τελικά τι αξίζει και αν.
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon