Κάθεσαι και κανείς διάλογο με εισπρακτικές;;; Γιατί; Αν υποτεθεί ότι σηκώνεις δεν κανείς ταυτοποίηση (είστε ο τάδε; γιατί; ποιος ρωτάει;) και 1.ζητας όνομα υπαλλήλου, θέση (αριθμητική θέση στο call center), όνομα προϊσταμένου (που είναι ο μόνος που θα τραβιέται, ο υπάλληλος χρειάζεται ως απόδειξη ότι κάλεσαν και μόνον) και αριθμό μητρώου του call center2. τους ενημερώνεις ότι καταγράψεις την κλήση (κι ας μην το κανείς) κι ενημερώνεις ότι τα στοιχεία θα τα προωθήσεις σε επίσημη ξατΓγελια στην ΕΕΤ και το Ινστιτούτο του καταναλωτή.Αν δεν έχουν ξεκωλοθει να κλείσουν την γραμμή άμεσα, μπορείς όντως να πάρεις τα στοιχεία και μα προβείς μέσω επιστολής και ail στην ΕΕΤ που είναι αρμόδια. Τώρα με τα gdpr λογικά θα τους κλείσουν το callcenter να αραιώνουν σιγά σιγά τα σκουπίδια.
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon