Την πρώτη παρατήρηση δεν τη βρίσκω παράλογη.. Δεν είναι αυτονόητο ότι όλοι αντιλαμβανονται σωστά αυτά που βλέπουν (στο λέω επιβεβαιωμενα) γι αυτό κι εμείς οι πωλητριες ενημερώνουμε τους πελάτες και τις πελάτισσες διακριτικά τι είναι αυτό που κοιτάζουν για να βεβαιώσουμε ότι θα εξυπηρετηθουν σωστά.. Επίσης, μας αναγκάζουν οι ανώτεροι να πλησιάζουμε τους πελάτες και να συζηταμε μαζί τους προκειμένου να προωθήσουμε.. Αν αρνηθούν, τότε πολύ ευγενικά συνήθως αποχωρούμε..Η δεύτερη παρατήρηση ήταν άτοπη.. Θα μπορούσε να μην την έχει πει. Στην δουλειά μου προσέχω να μην συμπεραίνω το οτιδήποτε γιατί πολύ απλά δεν ξέρω αν ο άλλος έχει παιδιά, είναι άρρωστος, έχει γκόμενο, είναι στρειτ κλπ. Κυρίως επειδή έτυχε να κάνω προώθηση προϊόντων σε κάποιον που αγόραζε εσώρουχα σε νεκρό παιδί.. Κι από τότε πάντα ρωτούσα με τρόπο σε ποιον προορίζονται.Άρα, ανακεφαλαιωνοντας στο είπε γιατί κατάλαβε ότι ένιωσες άσχημα και θέλησε να το διορθώσει με μια σαχλαμαρα που υπέθεσε και επίσης, εννοείται φοράμε και ανδρικά ρούχα αν είναι ωραία και ταιριαστά..Βέβαια αυτή μπορεί να μην είχε καν γκόμενο! Και γενικά τα μισά πιστεύετε απ όσα σας λένε οι πωλήτριες..
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon