
Γενικότερα και σαν μελλοντική εκπαιδευτικός θα έχεις επαφή με κόσμο και σίγουρα θα πρέπει να ξέρεις να είσαι διπλωματικός. Πολλές φορές οι γονείς είναι χειρότεροι από τους απλούς πελάτες γιατί φοβούνται ότι τους (επί)κρινεις, μεταξύ μας πολλοί εκπαιδευτικοί είναι υπερβολικά αυστηροί στην κρίση τους με γονείς κι άλλους εκπαιδευτικούς χωρίς να ξέρουν να ακροάζονται επί της ουσίας το άτομο που έχουν απέναντι κι αν όντως προσπαθεί για το καλύτερο κι απλά δεν ξέρει/αντέχει/μπορεί για κάτι παραπάνω την δεδομένη στιγμή. Η καλή πίστη, είναι προτιμότερη από την κακή. Οπότε, όταν η δουλειά σου έχει να κάνει με επικοινωνία κι εξυπηρέτηση, μόνο προς όφελος είναι των εκπαιδευτικών και πολύ χαίρομαι που το αντιλαμβάνεσαι τοιουτοτρόπως. Επίσης, οι μικρές κοινωνίες σαν αυτές σ'ένα σχολείο φυσικά και θέλουν ελιγμούς, μην νομίζεις ότι επειδή τελειώσατε την ίδια σχολή θα έχετε τις ίδιες αντιλήψεις με τους συνάδελφους ή ακόμη χειρότερα πολλοί άλλα εφαρμόζουν κι άλλα νομίζουν ότι κάνουν. Φυσικά, υπάρχουν και μερικοί αξιοθαύμαστοι σε όλο αυτό τον τομέα αλλά γενικότερα μπορεί οι πελάτες σ' ένα μαγαζί ν'αποδειχτούν πιο εύκολοι στην διαχείριση σε σχέση με τους γονείς ή συναδέλφους που θα είναι μόνιμα οι ίδιοι.