Όποιος θέλει και μπορεί. Όταν μπορώ αφηνω. Η μαμά λ μου βέβαια και να μην έχει θα αφήσει πάντα γιατί για πολλά χρόνια ήταν στο service.Υ. Γ. Φυσικά και μπορεί να είσαι ευγενεστατος σερβιτόρος και να είναι οι πελάτες απαράδεκτοι. Αλλά έχω δει/ζήσει πολλές φορές να επιστρέφεται αυτή η ευγένεια αλλά θα πω ότι μετράει και η φιλοσοφία του μαγαζιού και τι κόσμος έρχεται.Εγώ πάλι με τους εργοδότες θα τα βάλω γιατί δεν θυμάμαι να κάνεις μόνο σέρβις (είσαι και πολλά άλλα) πολλές φορές σου κολλάνε ένα ένσημο την εβδομάδα κτλ, σε πληρώνουν άθλια και ποντάρουν στο να θεωρείς σαν μέρος του μισθού τα τιπς (είχα πληρωθεί από τιπς σε μαγαζί γιατί τα κράταγαν οι εργοδότες και οι πελάτες εκεί έβλεπαν τι τρέξιμο πέφτει κτλ και άφηναν πολύ καλά τιπς, να τα λέμε αυτά), σου μιλάνε πολλές φορές λες και είσαι ηλιθιος, αρκετοί έχουν την απαίτηση να διαχειριστείς εσύ και να ανεχθεις πελάτες που μπορεί να φτάσουν στα όρια κάποιας μορφής παρενόχλησης(αλλιώς δνε κάνεις για την δουλειά, γιατί η δουλειά μου είναι να μην κακοκαρδισω τον μεθυσμένο λυσσαρη ας πούμε) κτλ. Αυτά για μενα είναι το πρόβλημα. Η αθλιότητα των εργοδοτών ειδικά σε αυτον τον τομέα στην Ελλάδα είναι χωρίς πάτο και η υποτίμησή τους επίσης.Υ. Γ. Μερικοί πελάτες είναι αλησμόνητοι, δεν διαφωνώ αλλά πιο έντονα μου έρχονται κάτι προϊστάμενοι εργοδότες που πραγματικά νόμιζαν ότι είναι ανώτερα όντα. Ένα είσαι ζώον επειδή είχα μπερδευτεί κάποτε γιατί δεν κατάλαβα τι έπρεπε να φέρω ακόμη μου ανεβάζει το αίμα στο κεφάλι. Αν δεν ήμουν τόσο μικρή και τόσο απεγνωσμένη για δουλειά θα του είχα, απαντήσει καταλλήλως και θα είχα φύγει.
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon