Νομίζω πως θα συμφωνήσω. Απλά και μόνο επειδή δεν έχει προπληρωθεί κάποια παραγγελία και έχεις να κάνεις με το βιβλιοπωλείο της γειτονιάς και όχι την Amazon, δεν σημαίνει ότι ως πελάτης δεν έχεις δεσμεύσεις κάνοντας παραγγελία.Δεν πιστεύω να μπλέξει με τη διαδικασία της μήνυσης ο εν λόγω βιβλιοπώλης, απλώς είναι κρίμα που μ' αυτόν τον τρόπο έχει χαλάσει μια αμοιβαία εμπιστοσύνη μεταξύ πελάτη και ντόπιου πωλητή, με συνέπειες που θα επεκταθούν σ' επόμενους πελάτες. Ένας άλλος πελάτης που θα έχει αληθινή ανάγκη την ευγενή εξυπηρέτηση του βιβλιοπώλη αυτού με μια παραγγελία, θα περάσει από κόσκινο και προεγκρίσεις/προχρεώσεις πιστωτικής κάρτας γιατί ο άλλος "θα φυσάει και το γιαούρτι".
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon