
Ποιός ξέρει πόσοι το έχουν κάνει και έχει φρικάρει ο άνθρωπος. Έπρεπε να ειδοποιήσεις νωρίτερα ώστε να ακυρώσει την παραγγελία, τώρα έχει στο κατάστημα ένα βιβλίο που παρήγγειλε για σένα και το πλήρωσε. Βλέπεις αν κάνει αυτό που είναι σωστό και ζητήσει μια μικρή προκαταβολή, ελάχιστοι θα παραγγείλουν γιατί έχουν μάθει αλλιώς. Το ίδιο συμβαίνει και με άλλες υπηρεσίες, θυμάμαι μια Εξομολόγηση που αφορούσε ένα ραντεβού που ακυρώθηκε τελευταία στιγμή, νομίζω σε Ψυχολόγο ήταν. Αυτός ζήτησε ένα μικρό ποσό σαν αποζημίωση και η Εξ ήταν αγανακτισμένη ενώ ο άνθρωπος είχε δίκιο. Ο χρόνος είναι χρήμα και τα έξοδα τρέχουν, στην θέση της θα είχε κλείσει για άλλον ραντεβού έτσι πάει. Δεν υπάρχει σεβασμός γενικότερα, πιστεύουμε ότι σαν πελάτες μπορούμε να κάνουμε ό,τι θέλουμε όταν δεν υπάρχουν κυρώσεις.