
Να πω κάτι, με κίνδυνο να λιθοβοληθώ. Όταν κάποιος σε προσλαμβάνει, σε παίρνει για να του λύσεις ένα πρόβλημα, όχι να φορτωθεί ένα καινούργιο. Άμα τρώει το χρόνο του να εξηγεί αυτό, εκείνο και το άλλο θα κουραστεί και θα αναθεωρήσει την απόφασή του. Θα μου πεις, καλά μια βασική εκπαίδευση δεν χρειάζεται στο αντικείμενο; Προφανώς. Αλλά φρόντισε να τα "πιάσεις" με το πρώτο και οτιδήποτε άλλο ή να το Googlάρεις, ή να ρίξεις τα Ταρώ ή να ρωτήσεις κανέναν καραβανά εκεί μέσα ή κάτι αντίστοιχο, γιατί αλλιώς εκτίθεσαι. Σε θέματα καθημερινά που δεν έχουν να κάνουν με σοβαρά θέματα διαχείρισης πελατών ή λογιστικά/χρηματικά (που ρισκάρουν δηλαδήπρόστιμα στην επιχείρηση) προσπάθησε να κάνεις αυτό που φαίνεται σωστότερο και λογικότερο και ευχήσου να μην χρειαστεί να σου ξαναεξηγήσουν. Κάνε όπως στο στρατό: να δείχνεις απασχολημένη. Και μάθαινε όσα περισσότερα μπορείς, ώστε αν δεν σε κρατήσουν να είσαι σε καλύτερη αφετηρία στην επόμενη θέση εργασίας. Καλή επιτυχία!