
Εφόσον δεν παρανομεις δεν είσαι υποχρεωμένη να δώσει εξηγήσεις σε μια εργαζόμενη η οποία είναι εκεί για να σε εξυπηρετήσει. Κι επιλογή σου να ήταν το να μην χρησιμοποιείς πλαστικό χρήμα αυτό δεν θα έπρεπε να απασχολεί την υπάλληλο. Λυπάμαι που εργάζεται σε μια τέτοια περίοδο, αλλά τα νεύρα της τα ξέσπασε σε λάθος άνθρωπο κι αυτό είναι άδικο. Μου το έκαναν κι εμένα τις προάλλες, αλλά απάντησα το ίδιο και χειρότερα. Ακόμα δεν καταλαβαίνω γιατί προσπάθησες να της εξηγήσεις. Ξέρω ότι κινδυνεύω να ακουστώ μυγιαγγιχτη, αλλά σε ελάχιστες υπηρεσίες, δημόσιες και ιδιωτικές έχω συναντήσει ευγενική εξυπηρέτηση. Όλοι έχουν πρόχειρο ένα ύφος κι ένα κήρυγμα. Κανείς δεν έχει την όρεξη του αλλου ειδικά σε θέματα που προκύπτουν άνευ λόγου και αιτίας.