Απλά προς χάριν ειλικρίνειας να πούμε ότι δεν λογοκρίθηκε κανένα έργο της κας Σωτηροπούλου. Απεσύρθη από τις ΣΧΟΛΙΚΕΣ βιβλιοθήκες λόγω γλαφυρών ερωτικών περιγραφών. Αυτό έλαβε χώρα μετά από σχετικό αίτημα του Κων/νου Πλεύρη (ασφαλιστικά μέτρα). Αλλά ό,τι και να κάνει ο Πλεύρης είναι εκ προοιμίου κακό. Φτάνουμε να μιλάμε για λογοκρισία αλλοιώνοντας την αλήθεια σε σημείο παραποίησής της."[Σ]κέφτομαι τι στο καλό πληρώνουμε ως κοινωνία και ένας εισαγγελέας δεν μπορεί να κάνει αυτό που πρέπει απέναντι σε έναν λόγο που συστηματικά σπέρνει την ψυχική κακοποίηση και το μίσος...."Δεν είναι μόνο το Μακελειό. Είναι η Αυγή, ο Ριζοσπάστης και πολλά άλλα έντυπα ευρύτερης αποδοχής (αλλά κατά πολύ μικρότερης κυκλοφορίας).Τέλος, και για να ξέρουμε τι λέμε: https://www.nybooks.com/articles/2006/03/23/the-right-to-ridicule/Η δημοκρατία εδράζεται στην ελεύθερη επιχειρηματολογία. Η ελεύθερη επιχειρηματολογία έχει ως πρϋπόθεση την ελευθερία του λόγου. Σήμερα ολόκληρα πεδία συζήτησης έχουν αναχθεί σε ταμπού που είναι a priori εκτός κριτικής: ο φεμινισμός, το LGTBQI+ κίνημα, η ελεύθερη κίνηση μεταναστών -είτε νόμιμων είτε μη-, ο βαπτισμός ως προσφύγων ανθρώπων που δεν πληρούν τα σχετικά κριτήρια, η πολιτική ταυτοτήτων κτλ.Ό,τι είναι εντός της αριστερής ατζέντας έχει κριθεί ότι είναι εκτός συζήτησης. Δεν είναι τυχαίο που συγγραφείς υπέρ του δικαιώματος στη βλασφημία αναφέρονται μόνο στη χριστιανική θρησκεία ενώ πολύ συχνά υπάρχουν μισόλογα για το Σαρλί Εμπντό;Αντί να ψάχνουμε τη λογοκρισία στον Μανιαδάκη σήμερα ας την αναζητήσουμε στην Cathy Newman.
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon