Όταν το Υπουργείο Τουρισμού έχει δημιουργήσει εκείνη τη διαφήμιση που χόρευαν το Ζορμπά ή κάτι τέτοιο στο Λονδίνο, κάθε αξιοπρεπής νέα διαφήμισή του είναι καλοδεχούμενη.
Απ' ό,τι φαίνεται όμως πήρε το μάθημά του και μαζί με τον ΕΟΤ ανέθεσε στην Beetroot design να φτιάξει μια σειρά από νέα σποτάκια.
Πριν λίγο έκανε πρεμιέρα το πρώτο - κι η πρώτη κίνησή μου αφού το είδα ήταν να ψάξω στο τηλέφωνο κάποιον από την Beetroot για να μου μιλήσει γι' αυτό (η δεύτερη κίνηση να φτιάξω το ποστ).
Δείτε το:
[+] O Αλέξης Νίκου είναι designer και συνιδρυτής της πολυβραβευμένης Beetroot (που, αγνοώντας τις σειρήνες της Αθήνας συνεχίζει να κάνει εξαιρετικές δουλειές απ' τα γραφεία της στην Θ. Σοφούλη της Θεσσαλονίκης)
Να τι μου είπε:
Αυτό που είδατε είναι το πρώτο απ' τα σποτ που θα παίξουν. Απευθύνεται σε όλους τους Έλληνες, για το πώς μπορούμε να βελτιώσουμε κάποια πράγματα. Ο σκοπός μας είναι να βοηθήσουμε να αναπτυχθεί τουριστική συνείδηση - αυτό ήταν και το brief που μας έδωσε ο ΕΟΤ.
Αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε χιούμορ και αυτοσαρκασμό. Ο κεντρικός χαρακτήρας εμπλέκεται σε διάφορες καταστάσεις -για αρχή πάει σε αυτό που νομίζει ότι θα είναι μια απολαυστική, ήσυχη παραλία. Δεν θελήσαμε να κουνήσουμε το δάχτυλο, γι' αυτό και προτιμήσαμε να είναι ένα ευχάριστο, πολύχρωμο σποτ, με την τεχνοτροπία που βλέπετε, (χωρίς ανθρώπους, για να μην υπάρχει κάποια ταύτιση).
Υπάρχει πολύ δουλειά από πίσω, όχι μόνο στον σχεδιασμό του κάθε μικρού ή μεγάλου στοιχείου που εμφανίζεται στο σποτ, αλλά και στον ήχο. Κάναμε ηχογραφήσεις με βιρτουόζους παραδοσιακών οργάνων και σε κάθε ξεχωριστό ποστ υπάρχουν 'πειραγμένα' στοιχεία παραδοσιακής μουσικής.
(Μακάρι τα σποτ να μας κάνουν να σκεφτούμε και τους γύρω μας - και να τους κάνουμε να αγαπήσουν την Ελλάδα, για να έρχονται ξανά και ξανά.)
σχόλια