Η Ολυμπιακή δεν θα πετάει πια προς Θεσσαλονίκη, Ρόδο και Ηράκλειο

Η Ολυμπιακή δεν θα πετάει πια προς Θεσσαλονίκη, Ρόδο και Ηράκλειο Facebook Twitter
12
Η Ολυμπιακή δεν θα πετάει πια προς Θεσσαλονίκη, Ρόδο και Ηράκλειο Facebook Twitter

Μια σημαντική αλλαγή θα επέλθει στην πιο γνωστή και παλαιά αεροπορική εταιρεία της Ελλάδας.

Σύμφωνα με επιστολή που απέστειλε σε συνεργάτες της, θα διακόψει τις πτήσεις της από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη, Ρόδο και Ηράκλειο.

Οι πτήσεις προς Ρόδο διακόπτονται στις 30 Σεπτεμβρίου, ενώ οι πτήσεις προς Θεσσαλονίκη και Ηράκλειο διακόπτονται στις 13 Οκτωβρίου.

Όσοι έχουν βγάλει εισήτηρια πέραν αυτών των ημερομηνιών, θα μπορέσουν να τα εξαργυρώσουν.

Ολόκληρη η επιστολή της Olympic Air έχει ως εξής:

«Αγαπητοί συνεργάτες, Θέλουμε να σας ενημερώσουμε ότι, από την 14η Οκτωβρίου 2013 οι πτήσεις από Αθήνα προς Ηράκλειο και από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη διακόπτονται. Για τα εισιτήρια της ΟΑ που έχουν ήδη εκδοθεί για ταξίδια μετά την συγκεκριμένη ημερομηνία μπορεί να επιστρέφεται η αξία τους στο σύνολό της, απευθείας μέσω των GDS (Refund notice), εφ' όσον τουλάχιστον ένα κουπόνι ATH/HER και vv ή ΑΤΗ/SKG και vv συμπεριλαμβάνεται. Επιπλέον, και για όσους επιβάτες με εισιτήριο ΟΑ (050), που περιλαμβάνει διαδρομή ATH-HER και vv ή ΑΤΗ/SKG και vv, μετά την 13η Οκτωβρίου 2013, και δεν επιθυμούν να τους επιστραφεί η αξία του εισιτήριου τους, μπορείτε να βρείτε παρακάτω την διαδικασία επανέκδοσης, των συγκεκριμένων εισιτηρίων σε πτήσεις της AEGEAN (A3). Με αυτή την ευκαιρία, η Olympic Air, σας ευχαριστεί για την μέχρι τώρα συνεργασία σας».

12

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυκλάδες: Το πολεοδομικό για εκτός σχεδίου δόμηση που δίχασε Μύκονο και Σαντορίνη

Ελλάδα / Ακίνητα εκτός σχεδίου: Ο γγ Χωροταξίας εξηγεί αν η δόμηση σε οικόπεδα 8 στρεμμάτων επεκτείνεται και αλλού μετά τη Μύκονο και Σαντορίνη

Στους δύο δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς των Κυκλάδων η δόμηση δεν επιτρέπεται, εκτός κι αν πρόκειται για εκτός σχεδίου οικόπεδα με εμβαδόν τουλάχιστον 8 στρέμματα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

10 σχόλια
Η Ολυμπιακή και το πλήρωμα (της κυβέρνησης), σας καλωσορίζει στην (νέα, επιτυχημένη, ανταγωνιστική) Ελλάδα (της υγιούς επιχειρηματικότητας). Ευχαριστούμε που επιλέξατε εμάς για την εξυγίανσή σας.
Ήμαρτον με κάτι σχόλια τύπου "Ο Νεκροθάφτης ο Βγενόπουλος" (όχι ότι τρέφω και καμία συμπάθεια στο πρόσωπό του..) αλλά ο άνθρωπος επιχειρηματίας είναι (το κέρδος θέλει για την επιχήρηση του όπως όλοι..) πίστεψε ότι ήταν μια καλή επένδυση, την αγόρασε, την έστησε από το μηδέν και τελικά δεν του βγήκε ούτε εκείνου σε καλό. Από την ημέρα που διαχείρίζονται την ΟΑ μόνο ζημιές καταγράφουν. Επόμενο ήταν να διακόψουν όλες τις ζημιογόνες γραμμές που πετούσε ως κρατική αεροπορική εταιρεία. (Για πολλούς που θα αναρωτηθούν -ΝΑΙ και το Λονδίνο με τόσους φοιτητές ήταν ζημιογόνος προορισμός όταν η αγορά έχει άλλους 3 παίκτες με πολυάριθμα ημερήσια δρομολόγια για τον ίδιο προορισμό). Δεν θα μπορούσε να είναι ανταγωνιστική ως εταιρεία όταν έχει το μικρότερο κομμάτι της αγοράς και σίγουρα δεν πίστευε ο Βγενόπουλος ότι η οικονομία της χώρας θα έχει την σημερινή τροπή.Τώρα όσον αφορά τη διακοπή των παραπάνω δρομολογίων εσωτερικού δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος ανησυχίας για τους ταξιδιώτες αφού η Ολυμπιακή είναι ιδιοκτησία (σχεδόν..) της Aegean - τέλος πάντων όχι επίσημα - μιας και η Κομισιόν δεν έχει εγκρίνει ακόμα τη συγχώνευση (βλακωδώς όταν είναι ξεκάθαρο ότι η αγορά δεν χωράει 2 μεγάλες αεροπορικές εταιρείες) Όσον αφορά τον Ωνάση τώρα, τι να πω. Θεοποιήσαμε ένα ιδιοφυή επιχειρηματία και ξεχάσαμε τι απατεώνας υπήρξε και αυτός στην εποχή του ή το πως έχτισε την "αυτοκρατορία του" (μαγκιά του!!)*όσοι έχουν διαβάσει λίγο παραπάνω "Ιστορία" καταλαβαίνουν τι εννοώ. Το μόνο που με ανησυχεί είναι η ανιούσα των εισιτηρίων του εκάστοτε ταξιδιού μιας και εκτος από την αύξηση των φόρων/καυσίμου όλο το σκηνικό οδηγεί στο απόλυτο μονοπώλιο ειδικά της εγχώριας αγοράς..
Πώς γίνεται να κόβεις τα δρομολόγια προς τη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της χώρας;! Αγόμαστε και φερόμαστε ανάλογα με τα κέρδη του κάθε ιδιώτη...Μένει μια ολόκληρη πόλη χωρίς ακτοπλοϊκή και αεροπορική σύνδεση με την υπόλοιπη χώρα. Τι να πουν και τα νησιά δηλαδή...
..αυτο θα πει θρασσος! Αφησε η ιδιωτικη πρωτοβουλια κατι καλο (ο Ωνασσης στην προκειμενη περιπτωση), το πηρε το κρατος και οι συνδικαλιστες και το κανανε κουρελι. Και τωρα ερχεται ο Γιαννης να κατηγορησει τον "φασιστονεοφιλελεύθερισμο" για την κατασταση της ΟΑ! Πιο μεγαλη διαστρεβλωση της πραγματικοτητας παιζει να μην υπαρχει πουθενα.
Πάντως επί "κακής", "κρατικοδίαιτης" Ολυμπιακής, υπήρχε σύνδεση της πρωτεύουσας με τη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της χώρας. Αντίθετα βλέπουμε ποια είναι τα αποτελέσματα της πολυαγαπημένης σου... ιδιωτικής πρωτοβουλίας. Αλήθεια, να υποθέσω ότι τώρα που οι ομοϊδεάτες σου στην κυβέρνηση ετοιμάζονται να ιδιωτικοποιήσουν 100% και τον ΟΣΕ, θα κοπούν κι εκεί τα δρομολόγια; Να δω πως θα κατεβαίνουμε τότε στην Αθήνα. Με τα πόδια φαντάζομαι. Ωραία ανάπτυξη!!!Παρεμπιπτόντως αυτός που πήρε την ΟΑ και την κρατικοποίησε ήταν δικός σας: Ο Καραμανλής.Ρίξε μια ματιά στα σχόλια και των υπολοίπων για να δεις τι ακριβώς κατάφερε η ιδιωτική πρωτοβουλία.Αυτά περί ...διαστρέβλωσης της πραγματικότητας.
Και που θα πετάει δηλαδή; Είναι απαράδεκτο! Θέλουν να την απαξιώσουν τόσο και την Ολυμπιακή για να την ξεπουλήσουν για ψίχουλα. Γνωστό πια το σχέδιο... Έτσι κάνουν με όλες τις δημοσιες υπηρεσίες/ εταιρείες.