ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Πόσο πιο μπάχαλο θα έκαναν οι γυναίκες το Άγιο Όρος

Πόσο πιο μπάχαλο θα έκαναν οι γυναίκες το Άγιο Όρος Facebook Twitter
65

Καθώς ο Πάπας έκανε την πιο φιλελεύθερη δήλωση που έχει γίνει ποτέ, οι δικοί μας συχνά προωθούν το μίσος και τον ρατσισμό. 

Αυτά όμως που βλέπουμε στο κονάκι -απ' τα οποία ανάθεμά με αν έχω βγάλει νόημα κι αν έχω καταλάβει τι συμβαίνει- δείχνουν πως μαζί με κάποιους φωτισμένους, στο Άγιο Όρος βρίσκεται η σάρα και η μάρα, με τον μαύρο μανδύα της απόκρυψης. 

Πέρα απ' τους φωτισμένους, συναντάς τα πάντα: κακοποιούς που βρίσκουν καταφύγιο εκεί και 'μεταμφιέζονται' σε καλόγερους, παιδόφιλους, διάφορους που ήθελαν να αποφύγουν το στρατό, αρκετούς παραθρησευτικούς φανατισμένους που είναι έτοιμοι να τσακωθούν για τα πάντα. 

Έχουμε επίσης αυτούς που πήγαν γιατί άκουσαν ότι είναι ο Παράδεισος των Γκέι, αλλά και αυτούς που κάνουν ιερές Μπίζνες, και επικαλούμενοι τον Θεό τη γλιτώνουν - ή ελέγχουν και κυβερνήσεις καμιά φορά! Συχνά διαπιστώνει κανείς ότι στο Άγιο Όρος πολλοί μοναχοί θεωρούν τις μονές κτήμα τους: δεν καταλαβαίνουν ότι είναι περαστικοί και απ' αυτές και απ' τη ζωή και έχουν χρέος να τις συντηρήσουν για τις επόμενες γενιές, αντί να δείχνουν μικρότητα και να φέρονται με κακία σαν την τελευταία κατίνα ή σαν τον άπληστο λιγούρη. 

Δεν καταλαβαίνω τι τους πειράζουν οι γυναίκες στο Άγιο Όρος και πώς ένας σεξιστικός παμπάλαιος κανόνας πρέπει να ισχύει ακόμη. 

Οι γυναίκες τους έφταιξαν! Για να έχουν την ησυχία τους και να μην έχουν πειρασμούς, όπως λένε; Ή μήπως, μερικοί τουλάχιστον, για να κάνουν ό,τι αμαρτία θέλουν χωρίς κανέναν έλεγχο γυναικών.

Δεν χρειάζεται να επιτραπούν σε όλο το Άγιο Όρος. Υπάρχουν μονές ή περιοχές που μπορεί να επιμείνουν ότι θα "μολυνθούν" αν βρεθούν εκεί γυναίκες, και μπορεί αυτό, όσο βλακώδες κι αν είναι, να γίνει σεβαστό. Ας μπορούν όμως να κυκλοφορούν όπως και σε κάθε μέρος της Ελληνικής Επικράτειας, να λατρεύουν ισότιμα τον Θεό τους, έστω και σε ένα κομμάτι του Αγίου Όρους. 

Δεν νομίζω ότι θα γίνει χειρότερη η κατάσταση εκεί απ' ό,τι είναι έτσι κι αλλιώς. 

Ίσως μάλιστα να δείξουν επιτέλους στις γυναίκες ότι δεν θεωρούν την Παναγία την μόνη γυναίκα πραγματικά άξια λόγου...  

Πόσο πιο μπάχαλο θα έκαναν οι γυναίκες το Άγιο Όρος Facebook Twitter

ΥΓ. Υπάρχει και η αντίθετη άποψη και μάλιστα και από πιστές γυναίκες. Από άρθρο της Λιάνας Κανέλλη υπέρ του αβατου στο Άγιο Όρος:

Όταν διάβασα στις εφημερίδες πως δύο κοινοτικές κυρίες αξιωματούχοι βγήκαν να μας επιτιμήσουν που επιμένουμε στο Άβατον του «Περιβολιού της Παναγιάς» μας, ανάμεσα σε κάτι φληναφήματα περί ισότητας των δύο φύλων, διακρίσεις κι άλλα τέτοια εκ του πονηρού, όταν τα έργα απάδουν των μεγαλοστομιών, στην αρχή γέλασα. Ύστερα δημοσιογραφικών πονηρεύτηκα, ανησύχησα, για να οργιστώ εντέλει από το ενδεχόμενο να πρέπει να είμαι συνεχώς σε ...αγιορείτικη επιφυλακή.

Ήθελα να τις έχω μπροστά μου με ελληνικό κρασί και ψωμοτύρι, σε άγιες νύχτες ανοιξιάτικες, να μυρίζει αγιόκλημα και θυμάρι, να σκάνε μέσα στα ρούχα του ορθολογισμού τους και να τους μιλάω ώρες για τον έρωτα της ελευθερίας.

Να προσπαθώ να τους πω πως για μας εδώ, τους εναπομείναντες και τις εναπομείνασες, ρωμιούς και ρωμιές, ο έρωτας είναι που έφερε το Άβατον του Ορους. Και πως στην κλίμακα των δικών μας αξιών, όπου θα βρεις κομουνιστή να κάνει το σταυρό του και παπά με το ντουφέκι να υπερασπίζεται τα ντουβάρια του και ελεύθερους πολιορκημένους και γυναίκες να χορεύουν κατά γκρεμού και μιαν Ανάσταση ακατανόητη, αφού πεθαίνεις με την πίστη πως ο θάνατος με θάνατο νικιέται.

Τι να τους πω; Πως το Άβατον το σεβάστηκαν επί τετρακόσια χρόνια οι μουσουλμάνοι κατακτητές μας; Πως, όποτε κατατρεγμένος, διωγμένος λαός, γυναικόπαιδα, έτρεξαν να κρυφτούν στο Άγιον Όρος. Το Άβατον ήρθη, όπως με την Αγάπη και για την Αγάπη αίρεται ως και η ελευθέρια;

Θα με κοίταζαν ωσάν κάτοικο άλλου πλανήτη αν τους έλεγα πως, όποιος προσπαθήσει να παραβιάσει το Άβατον θα βρει σ' αυτό το τρίτο πόδι της Χαλκιδικής ως άπαρτο ανάχωμα, πρώτες και καλύτερες τις γυναίκες αυτού του τόπου που δεν μετράνε την «ελευθερία» και τα «δικαιώματα τους» με το μέτρο που κονταίνει την πίστη των ανδρών τους. Πως δεν συλλογίζονται με το μέτρο των δήθεν δημοκρατών που καμώνονται τους υπερασπιστές των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και αποδέχονται την αποικιοκρατική πολιτική, τα στρατηγικά συμφέροντα με χώρες βαφτισμένες «χώρες του τρίτου κόσμου» και το εμπάργκο στα παιδάκια του Ιράκ, ως το απαραίτητο μέτρο συνετισμού της ηγεσίας τους.

Ποιος θα τολμήσει και κυρίως ποια γυναίκα πολιτικός να αντιπαρατεθεί σε μια στάση ζωής ελληνίδας γυναίκας που ακόμη κι όταν πονάει και δεν καταλαβαίνει γιατί ο γιος της αφιερώνεται στο Χριστό και χάνεται στο «Περιβόλι της Παναγιάς» το μόνο που δε σκέφτεται είναι να αντιπαρατεθεί στη βούληση του Άλλου, πατώντας εκεί όπου η ίδια δοξάζεται ως γυναίκα όσο πουθενά αλλού. Είναι παράλογο, λοιπόν, το Άβατον;

Πόσο; Ίσως. όχι τόσο για μας όσο το... πολιτισμένο γεγονός να υπάρχουν κέντρα διασκέδασης στη Δύση όπου οι πορτιέρηδες αποφασίζουν ποιος μπαίνει μέσα και ποιος όχι, με μόνο κριτήριο την όψη, τα ρούχα και τον... αέρα κοσμικότητας που αποπνέουν. Πώς να το καταλάβει το Αβατον αυτή η Δύση;

Νισάφι πια! Εκτός κι αν αληθεύουν οι πληροφορίες πως τάχαμου η Ουνέσκο για να πατήσει πόδι εκεί όπου της λένε πως υπάρχουν θησαυροί, με σταυροψυχάρεια τερτίπια και κατάλληλη διπλωματική εκμετάλλευση της βαλκανικής πολυεθνικότητας των μονών, μηχανεύεται να θέσει υπό την προστασία της το Άγιον Όρος. Στον τόπο μας κάποιος πρέπει να τους πει όλων αυτών των προστατών πως την προστασία αυτήν εμείς, άνδρες και γυναίκες, τη λέμε νταβατζιλίκι, την απεχθανόμαστε και την πατρίδα ακόμη και με Εφιάλτες δικούς μας, δεν την βγάζουμε στο κλαρί. Τη δε πίστη μας που δεν ξέπεσε ποτέ στην κοσμικότητα των συγχωροχαρτιών, την υπερασπιζόμαστε με αίμα.

Σ' αυτήν την Ορθόδοξη «πόρτα» του Ουρανού, οι δικοί μας άντρες μάς αφήνουν εμάς τις αγαπημένες τους κέρβερους. Και βρυχώμεθα κάθε που κάποιος ή κάποια βαφτίζει «πολιτική», το ανίερο δικαίωμα να παρεμβαίνει στην ιερότητα της προσευχής που δεν καταλαβαίνει. Αν δε, προσπαθήσει να την ...εφαρμόσει κιόλας, δαγκώνουμε.

ΥΓ2. Ακόμα θυμάμαι έναν ανόητο καλόγερο στους Πρωταγωνιστές, απ' το Άγιο Όρος που ανάμεσα στις άλλες απιθανότητες για το άβατο είπε κι αυτό:

"Οι γυναίκες που παραβίασαν το άβατο όλες είχαν άσχημο τέλος. Η Μαλβίνα Κάραλη ήρθε κάποτε κρυφά στο Άγιο Όρος παραβιάζοντας το άβατο και είδατε πού κατέληξε! Της έστειλε ο Θεός καρκίνο".

Ο λόγος του Θεού, φίλοι μου. Μόνο στο Άγιο Όρος. 

65

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών - Μικροπράγματα

Mικροπράγματα / Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών

«Υστερικές» όσες μιλούν συνεχώς για τα γυναικεία δικαιώματα και «τα θέλουν» όσες είναι θύματα καταπίεσης και δεν το καταγγέλλουν, μάς ενημερώνει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής, Δημήτρης Παπανώτας.
ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ

σχόλια

9 σχόλια
Το άβατο το καθιέρωσε περίπου το 1100 ο τότε αυτοκράτορας γιατι υπήρχαν κρούσματα με τις γυναίκες των βλαχων που είχανε τα κοπάδια τους εκει.Το να το ακυρώσεις σήμερα δεν θα προσφέρει κάτι .Χειροτερα θα κάνει τα πράγματα .Στο Θιβέτ νομίζω ισχύει κάτι παρόμοιο .
Υπάρχει και η αντίθετη άποψη και μάλιστα και από πιστές γυναίκες. Από άρθρο της Λιάνας Κανέλλη υπέρ του αβατου στο Άγιο Όρος = ΑΣΥΝΑΡΤΗΣΙΕΣ (αρκετά chicάτο, να μην πω καμιά βαριά κουβέντα, έχει και ζέστη!!)… "κομουνιστή να κάνει το σταυρό του και παπά με το ντουφέκι να υπερασπίζεται τα ντουβάρια" ό,τι να’ ναι η δικιά σου….ή χέσε ψηλά κι αγνάντευε, φέξε μου και γλίστρησα…Σε παρακαλώ Άρη να μας προειδοποιείς για το τι έπεται κάθε φορά, καθώς δεν έχουμε χρόνο για πέταμε…. Δεν μας λυπάσαι?
αναθεμα κ αν καταλαβα τι προσπαθουσε να μας πει η Γαρουφαλια(Λιανα sic)επι του θεματος. Η αληθεια ειναι πως εχει αρκετους οπαδους αυτη η γυναικα. Νομιζω οτι δεν την θαυμαζουν γιατι την καταλαβαν, αλλα γιατι Δεν την καταλαβαν...Ασχετο θα μου πεις με το θεμα. Αλλα μηπως η αποψη της βουλευτινας ειναι σχετικη?
Είπε σε 80 καλογραμμένες προτάσεις (για όποιον θεωρεί κάτι καλογραμμένο όταν έχει 100 κιλά σάλτσες και 0 ουσία) ότι η παράδοση του άβατου είναι καλή γιατί είναι παράδοση και ότι όποιος δεν καταλαβαίνει την ορθόδοξη πίστη μας είναι γιατί δεν έχει πίστη.
Λυσσάξανε πάλι οι τσαούσες με τα μαύρα... Έτυχε να είχα συγγενή εκεί μέσα, ο οποίος έφυγε τρέχοντας. Κόντεψε να τον τρελάνουν τον άνθρωπο. Για μένα, αυτοί είναι πιο βλάσφημοι και από τους βλάσφημους...
BRE ΤΑΡΤΑΡΕ ΤΙ ΛΕΣ ΠΟΙΣ ΕΙΝΕ ΒΛΑΣΦΗΜΟΣ ΡΕ ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΗ ΣΗΓΑ ΜΗΝ ΣΟΥ ΠΕΤΑΞΗ ΚΑΝΕΝΑ ΚΕΡΑΥΝΟ Ο ΔΙΑΣ ΑΣΧΕΤΕ ΔΕΣ ΤΙ ΕΓΡΑΦΑΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΘΕΟΥΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ,ΟΤΙ ΣΑΣ ΚΑΤΕΒΗ ΛΕΤΕ ΡΕ ΕΕΕΕΕ ΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕ
"Οι γυναίκες που παραβίασαν το άβατο όλες είχαν άσχημο τέλος. Η Μαλβίνα Κάραλη ήρθε κάποτε κρυφά στο Άγιο Όρος παραβιάζοντας το άβατο και είδατε πού κατέληξε! Της έστειλε ο Θεός καρκίνο"Αχ, αυτός ο Πανάγαθος.... Κάπως έτσι πρέπει και τα "ιερά" βιβλία πριν 2500-2000 χρόνια να γράφτηκαν. Από τις σκοταδιστικές ερμηνείες γεγονότων, φαντασιόπληκτων αμόρφωτων που έβλεπαν πίσω από το καθετί τον "δάκτυλο" του Ιεχωβά. Λίγο οι σάλτσες, λίγο η έκσταση του κάθε προφήτη, λίγο η θεολογική ερμηνεία των ονείρων και του ασυνείδητου, λίγο οι μύθοι της μάζας (και σήμερα βλέπουμε να γεννιούνται ένα σορό αστικοί μύθοι, πόσο μάλλον σε μια κοινωνία αμόρφωτων υπό θρησκευτική έκσταση). Και τα παραμύθια της ιουδαϊκής τότε κοινωνίας, κρατάν ακόμα... Πάλι συγχύστηκα...
Καλή η προσπάθεια σου, αλλά τόσο άκυρη ορθογραφία είναι κάρτα. Έπρεπε να σε είχα καταλάβει... Τα "ναι" σου όμως, είναι είτε από άτομα που ψυλλιάστηκαν την τρολιά, ή από κανέναν βλαμμένο σκοταδιστή. *Σε περίπτωση που δεν είσαι τρολ, τότε τι να πω... Όχι ότι δεν έχω πετύχει ταλιμπάν σαν και εσένα στο ίντερνετ, αλλά...είσαι too much.
Εάν δεν ξέρεις όλα τα γεγονότα θα ήταν καλό να μην γράφεις και κατακρίνεις με αυτό τον τρόπο. Υπάρχουν συγκεκριμένα αίτια για ότι συμβαίνει. Απλά να τονίσω πως γράφεις για μία μονή που δεν έχει ούτε ηλεκτροδότηση και καμία άλλου είδους άνεση. Δεν την έχω επισκευτεί και ούτε είναι στα σχέδια μου. Έχω γνωστούς που βοηθούν τη Μονή και την επισκέπτονται τακτικά. Αν όσα μου έχουν πει αληθεύουν ο μοναχοί έχουν το δίκιο με το μέρος τους. Φιλικά και πάντα με διάθεση για διάλογο.
Βέβαια η μονή Εσφιγμένου δεν έχει ηλεκτροδότηση και άλλους είδους ανέσεις γιατί το ΕΠΙΛΕΓΕΙ. Δηλαδή, δε μιλάμε για μια φτωχή μονή η οποία δε διαθέτει πόρους, αλλά για μια μονή της οποίας οι μοναχοί επιλέγουν να απέχουν ακόμα και από τις ανέσεις, για λόγους ιδεολογίας. Αυτό, για να έχουμε την πλήρη εικόνα.