Η Google θα χρησιμοποιεί το όνομα και τη φωτογραφία μας σε διαφημίσεις

Η Google θα χρησιμοποιεί το όνομα και τη φωτογραφία μας σε διαφημίσεις Facebook Twitter
9

Με μια λιτή, ολοσέλιδη ανακοίνωση που μάλιστα απλοποιεί τα πράγματα για όσους χρήστες "δεν αρέσκονται στα νομικίστικα" όπως αναφέρει επι λέξει το κείμενο, η Google ανακοινώνει μια σειρά από αλλαγές στους όρους χρήσης της. Το κείμενο εντόπισε νωρίτερα σήμερα, Παρασκευή, άρθρο που δημοσιεύτηκε στους New York Times.

Η πλέον ηχηρή αλλαγή που θα τεθεί σε ισχύ από τις 11 Νοεμβρίου, αφορά στη χρήση του ονόματος και της φωτογραφίας ενός χρήστη, κάθε φορά που επιδοκιμάζει (κάνει like δηλαδή, με όρους facebook) μια ανάρτηση, ένα σύνδεσμο, μια φωτογραφία ή ένα βίντεο, που ποστάρεται σε οποιαδήποτε υπηρεσία της Google (Google+, YouTube, κοκ).

Έτσι, με την συγκατάθεσή μας, θα μπορεί να μεταπωλεί και να προμοτάρει τα likes μας (με ονοματεπώνυμο και φωτό) σε κάθε... ενδιαφερόμενο, με σκοπό την εμπορική εκμετάλλευση τους, καθώς και να τα αναρτά σε δύο εκατομμύρια site που εμφανίζονται οι διαφημίσεις της Google, ακολουθώντας παρόμοιες πρακτικές με το facebook.

Φυσικά, πιστή στο political correctness, η Google δίνει ένα μήνα περιθώριο στους χρήστες της για να το σκεφτούν εάν επιθυμούν να συμμετάσχουν, και δείνει και link σε όσους δεν επιθυμούν να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα "shared endorsements".

Οι άλλες δύο αλλαγές των όρων χρήσης έχουν να κάνουν με την ασφαλή χρήση του κινητού τηλεφώνου και στην υπενθύμιση να μη μοιράζουμε τα Google passwords μας.

Τech & Science
9

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θα μπορούσε αυτή η δομή σε σχήμα αυγού να είναι το μελλοντικό μας σπίτι στο Διάστημα;

Τech & Science / Θα μπορούσε αυτή η δομή σε σχήμα αυγού να είναι το μελλοντικό μας σπίτι στο Διάστημα;

Η Ινδία ετοιμάζεται να στείλει τους πρώτους της αστροναύτες στο διάστημα μέσω της αποστολής Gaganyaan, η οποία θα τοποθετήσει τρεις αστροναύτες σε χαμηλή γήινη τροχιά για τρεις ημέρες
LIFO NEWSROOM
Είμαστε έτοιμοι για αυτό; Δημοσιογράφος αναγνωρίζει πρόσωπα στον δρόμο με γυαλιά τεχνητής νοημοσύνης

Τech & Science / Το μέλλον είναι εδώ: Δημοσιογράφος ταυτοποιεί αγνώστους στον δρόμο με γυαλιά τεχνητής νοημοσύνης

Είμαστε έτοιμοι για αυτό; Σκανάρει πρόσωπα αγνώστων και τους αναγνωρίζει σε ελάχιστα δευτερόλεπτα - Το βίντεο πυροδοτεί συζητήσεις για την προστασία της ιδιωτικότητας που σχετίζονται με τις τεχνολογίες αναγνώρισης προσώπου
LIFO NEWSROOM
Επτά επιστημονικές συμβουλές για την ψυχική και γνωστική μας υγεία

Τech & Science / Επτά επιστημονικές συμβουλές για την ψυχική και γνωστική μας υγεία

Από το JOMO, τον σωστό ύπνο έως τον συνεπή εμβολιασμό και από την κηπουρική ως την αλληλεγγύη και τον αλτρουισμό, υπάρχουν επτά απλοί τρόποι για να ενισχύσουμε την υγεία του εγκεφάλου μας και τη συναισθηματική μας ανθεκτικότητα
LIFO NEWSROOM
Τα UFO δεν εμφανίζονται ένα τυχαίο βράδυ Τρίτης την ώρα που βγάζουμε τα σκουπίδια

Tech & Science / Τα UFO δεν εμφανίζονται ένα τυχαίο βράδυ Τρίτης την ώρα που βγάζουμε τα σκουπίδια

Πανικό έχουν προκαλέσει στις ΗΠΑ τα μυστηριώδη drones πάνω από τον ουρανό του Νιου Τζέρσεϊ, αλλά στο αιώνιο κυνήγι για τον εντοπισμό αγνώστου ταυτότητας ιπτάμενων αντικειμένων, η ανθρώπινη μαρτυρία είναι συνήθως ο πιο αδύναμος κρίκος.
THE LIFO TEAM
Πέγκυ Αντωνάκου: Στην Google θα ξεκλειδώσουμε ερωτήσεις και αναζητήσεις που δεν ξέραμε καν ότι μπορούσαμε να απαντήσουμε

Good Business Directory Vol.5 / «Στην Google θα ξεκλειδώσουμε αναζητήσεις που δεν ξέραμε καν ότι μπορούσαμε να απαντήσουμε»

Η γενική διευθύντρια της Google για τη ΝΑ Ευρώπη, Πέγκυ Αντωνάκου, περιγράφει πώς η τεχνολογία και η τεχνητή νοημοσύνη θα αλλάξουν τη ζωή μας τα επόμενα χρόνια.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

5 σχόλια
Μέχρι την επόμενη φορά, που προεπιλογή θα είναι η συγκατάβαση σε τέτοιες ενέργειες, οι περισσότεροι δε θα γνωρίζουν καν σε τι όρους "συμφώνησαν", κάποιοι λίγοι κ υπομονετικοί παίζει να τσιμπήσουν και μια αποζημιωσούλα, και ζήσαν αυτοί καλά και μεις καλύτερα. Φορ δε ρεστ, εντζόυ γιορ πράιβασι!
παρόμοιο δεν είναι και αυτό που κάνει το facebook όταν σου ανακοινώνει πως "Στο φίλο σου Παντελή αρέσει αυτή η σελίδα" στη δεξιά στήλη με τις διαφημίσεις.
Ακριβώς! Μόνο που το παράδειγμα που αναφέρεις γίνεται σε ένα site. Με την Google θα φαίνεται, εαν επαληθευτούν τα παραπάνω, σε κάθε site με Google Ads (συμπεριλαμβανομένων και των αποτελεσμάτων ενός search ΣΤΟ Google)