ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

Ο "εδώ και 20 χρόνια Κομμουνιστής" NiVo στο πλευρό του Σφακιανάκη

Ο "εδώ και 20 χρόνια Κομμουνιστής" NiVo στο πλευρό του Σφακιανάκη Facebook Twitter
"Ετοιμάσου! Μόλις τελειώσει η Αμαρυλλίς, η Έφη Θώδη και το μπαλέτο της, βγαίνεις!"
63

 

Η επίσημη ανακοίνωση του Έναστρον
«Οι πόρτες του Έναστρον ανοίγουν το Σάββατο 7-12-2013 και ο Νότης Σφακιανάκης μας υποδέχεται για να τραγουδήσουμε μαζί του τις τεράστιες επιτυχίες του! Το σχήμα συμπληρωνουν δυναμικά οι Goin" Through και μία ομάδα νέων καλλιτεχνών, οι οποίοι μας υπόσχονται μοναδικές βραδιές διασκέδασης στην οδό Πειραιώς 178»!

Ως γνωστόν ο NiVo όπου σταθεί κι όπου βρεθεί δηλώνει Κομμουνιστής. Το πώς παράτησε το σχήμα στο οποίο θα ήταν για να αντικαταστήσει την Βανδή είναι απορίας άξιον. 

«Ξέρουν ότι είμαι ενταγμένος στο ΚΚΕ και αυτός ήταν ένας από τους λόγους που δεχθήκαμε αυτή την επίθεση.Είμαι ΚΚΕ, γι" αυτό με χτυπούν!», είχε δηλώσει επί λέξει πριν λίγο καιρό. Δεν ξέρω τώρα αν προσπαθεί να ανοίξει κάποια κουβέντα για την ένωση της αριστεράς με την ακροδεξιά ή τι, πάντως το θέμα είναι ότι είχε δουλειά (εμφανιζόταν με τον Γονίδη, ο ασυμβίβαστος κομμουνιστής ράπερ) την οποία παράτησε για να πάει στου Νότη. Άρα τι παίχτηκε; Τεράστιο ποσό για τη μεταγραφή; Κάτι άλλο;

Οι Έλληνες μέινστριμ ράπερ που λένε συνέχεια ότι δεν ξεπουλιούνται και πως δεν προδίδουν τα ιδανικά τους, μετά τραγουδούν στα μπουζούκια με τη Βίσση και διαφημίζουν σοκολατούχα ροφήματα στην τηλεόραση. 

Τώρα, βγάζουν και από τη δύσκολη θέση φασίστες που λένε "Να πάνε να γαμηθούν όλοι τους, από όπου κι αν προέρχονται". 

==

[+] Ξανά:

Δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει πιο αστείο το πανηγύρι της ματαιοδοξίας που λέγεται μέινστριμ "ελληνική χιπ-χοπ και ραπ".


Μίμοι των ξένων καλλιτεχνών που για χρόνια το παίζουν "γκέτο", με τις γκόμενές τους και τα bling τους και τους τσακωμούς στα κομμάτια τους.

 

Στις ΗΠΑ η ραπ γεννήθηκε και ανδρώθηκε από την ανάγκη των αποκλεισμένων να βρουν μια φωνή, να μιλήσουν για τα προβλήματά τους. (Μετά βέβαια οι αποκλεισμένοι έγιναν ζάμπλουτοι ράπερς και από τότε επιδεικνύουν τα χρυσά κοσμήματά τους και θάβουν τους αντιπάλους τους - επίσης ζάμπλουτους φιγουρατζήδες).

 

Στην Ελλάδα οι μέινστριμ καλλιτέχνες έφτασαν κατευθείαν στο τελευταίο στάδιο, με τη μία. Όσο κι αν λένε ότι "το κρατάνε αληθινό" σχεδόν όλα μοιάζουν φέικ.

 

Δεν ξέρω αν είναι τυχαίο ότι οι μεγαλύτεροι φανς των Goin' Through (πέρα απ' τους νεολαίους κομμουνιστές...) είναι 8χρονα αγοράκια.

 

Το να τσακώνονται όμως μεταξύ τους το Θηρίο με τον Εισβολέα, o Ισορροπιστής με τον Μηδενιστή, ο Επεξεργαστής με τον Εφτάψυχο, ο Σαρδανάπαλος με το Τέρας, ο Τυμβωρύχος με τον Ακατάσχετο, ο Αχαλίνωτος με τον Μηρυκαστικό, ο Ευλογητός με τον Φερόμενο, ο Ορθογώνιος με τον Σκοτεινότατο, ο Μαμούχαλος με τον Πρωθύστερο, ο Δισκοβόλος με τον Συνοφρυωμένο, ο Δυσλειτουργικός με τον Σταχτοδόχο, ο Μυστήριος με τον Αντικοινωνικό, ο Συμπαντικός με τον Μεγαλειότατο, ο Σαρκοφάγος με τον Καλωδιωμένο [μπορώ να το συνεχίσω για πάντα αυτό!]

 

το να ασχολούνται ο ένας με τον άλλον και να τσακώνονται για το ποιος "το κρατάει πιο ζωντανό" είναι απλά γελοίο - ειδικά σήμερα.

 

 

 

63

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών - Μικροπράγματα

Mικροπράγματα / Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών

«Υστερικές» όσες μιλούν συνεχώς για τα γυναικεία δικαιώματα και «τα θέλουν» όσες είναι θύματα καταπίεσης και δεν το καταγγέλλουν, μάς ενημερώνει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής, Δημήτρης Παπανώτας.
ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ

σχόλια

14 σχόλια
Άκρως ενδιαφέρον άρθρο. Το αν είναι η Ελληνική hip-hop για γέλια δεν το ξέρω καθότι δεν ασχολούμαι με το συγκεκριμένο είδος. Ούτε την "εμπορική πλευρά" του Νίβο που αν και hip-hopάς είναι βουτηγμένος στο mainstream. Αλλά ότι ένας δηλωμένος κομμουνιστής δέχεται να συνεργαστεί με έναν οπαδό της Χ.Α. πρέπει να μας βάζει σε σκέψεις. Είναι ψυχρός επαγγελματίας που αφήνει στο περιθώριο τις πολιτικές ιδεολογίες, θεωρεί ότι πολιτικά βρίσκονται αρκετά κοντά οι δύο τους, το μεγαλείο της ψυχής του είναι τόσο που δεν τον πειράζει η Χ.Α. του Νότη γιατί είναι κατά βάθος καλό παίδι ή απλά μπροστά στα φράγκα παραμερίζει ιδεολογίες κ.α.; Ας το θυμούνται οι φίλοι της μουσικής του άμα βγάλει κανένα "αντισυστημικό" τραγούδι.
..όλοι οι ελληνοράπερς mainstream και μη ειναι wiggers της κακιάς ώρας...o Boυρλο-της βέβαια ειναι άλλο επίπεδο..κλαρινογαμπρός της ευτυχίας οτι να ναι ο τύπος και σε λίγο το bling του και σε πανηγυρια του χωριού με παπούδες και κοψίδια ..αν δε το εχει κάνει ηδη
{Το να τσακώνονται όμως μεταξύ τους το Θηρίο με τον Εισβολέα, o Ισορροπιστής με τον Μηδενιστή, ο Επεξεργαστής με τον Εφτάψυχο, ο Σαρδανάπαλος με το Τέρας, ο Τυμβωρύχος με τον Ακατάσχετο, ο Αχαλίνωτος με τον Μηρυκαστικό, ο Ευλογητός με τον Φερόμενο, ο Ορθογώνιος με τον Σκοτεινότατο, ο Μαμούχαλος με τον Πρωθύστερο, ο Δισκοβόλος με τον Συνοφρυωμένο, ο Δυσλειτουργικός με τον Σταχτοδόχο, ο Μυστήριος με τον Αντικοινωνικό, ο Συμπαντικός με τον Μεγαλειότατο, ο Σαρκοφάγος με τον Καλωδιωμένο [μπορώ να το συνεχίσω για πάντα αυτό!] το να ασχολούνται ο ένας με τον άλλον και να τσακώνονται για το ποιος "το κρατάει πιο ζωντανό" είναι απλά γελοίο - ειδικά σήμερα. }χαχαχαχα εγραψες απλά..πιστευω θα χεις πεσει μεσα σε τουλαχιστον δεκα ονοματα χιπ-χοπ τραγουδιστων γνωστων ή μη :Pισως να ειμαι προκατειλημμενος απεναντι τους αλλα το γεγονος οτι σχεδον ολες οι χιπ χοπ και low bap μπαντες εχουν πέραση στα 15 χρονα καγκούρια πιστεύω κάτι σημαίνει...αμα εξαιρεσεις κομματια με πολιτικο /κοινωνικο στιχο και άλλα που μιλανε για συναισθηματα , οσα μιλανε για μπαφους τεκιλες και αλητεια και το "κραταμε αληθινο " είναι γελοια....
Για την ακρίβεια 7 από αυτά τα ονόματα είναι τσεκαρισμένα υπαρκτά, 2-3 μάλιστα από αυτά πολύ γνωστά. Παίρνουν όλοι ονόματα που πουλάνε μούρη και σκατοψυχιά, και όλοι καταλήγουν να τραγουδάνε για καρδούλες και λουλούδια, δίπλα σε οξυζεναρισμένες γκόμενες, επιδεικνύοντας τα bling τους...
Κοίτα, το προιόν είναι εισαγόμενο.Κάοια στιγμή το κοινό δεν μεγαλώνει. Bρίσκεις τοίχο.Και ανακατεύεσαι με το mainstream.Η παγίδα είναι στο ότι συνεπώς- όπως και πολλά άλλα είδη- εισάγεται με κλισέ και καταναλώνεται ως κλισέ.Για να καταναλωθεί ευρέως, πρέπει να ανακατευτεί με το "αυθόρμητο γηγενές ήθος διασκέδασης που αποτελεί και την μεγαλύτερη, κακά τα ψέματα σκηνή στην Ελλάδα: τα μπουζούκια, την Βανδή, τον Σφακιανάκη, με μια μρφή πια προσαρμοσμένη, εισαγώμενη και αυτή, την εμπορική μορφή.Όσοι την είδαν πιστοί στην εισαγόμενη κουλτούρα, θρέφουν το περιορισμένο εκείνο κοινό, όμως πάντοτε, με κλισέ.Και η ιδέα ότι μπορεί να είισαι κλισέ δηλαδή μή πηγαίος και μοναδικός, για μένα είναι τρομακτική.Οπότε, χι όλοι οτυς.Ψέμα. Πρόλογος.Σιγά μην ψαρώσουμε, με τους μεν και τους δε.
Εντάξει όντως το "όλοι" ήταν υπερβολή. Όλοι όσοι επιμ΄νεουν στην εμπορική επιτυχία. Και κάθε άλλο παρά πιστή του είδους είμαι. Αντιθέτως, Απίστευτα δήθεν βρίσκω τους υποτίθεται υπερ-αντικοινωνικούς και αντι-συστημικούς "Μηδενιστές" και καλά... Και φυσική τους εξέλιξη τη μπουζουκαγκλαμουριά. Δε λέω πρως θα έπρεπε να μείνουν πιστοί σε κάτι.
Ο καραγκιόζης! Όταν έκανα ένα αναίμακτο ειρωνικό σχόλιο στο youtube σχετικά με τη συμμετοχή του στο φεστιβάλ της κνε, μου την πέσαν τα συντρόφια βρίζοντάς μου το τέτοιο της μάνας μου, αρχίζοντας το παραλήρημα πως χτυπάω το κόμμα δίχως επιχειρήματα, απλά κοροϊδεύοντας τον Βουρλίωτη!!! Έχουν ξεφύγει μιλάμε...
Συμφωνω σε ολα με το αρθρο αλλα που κολλαει ο εισβολεας; Ο Ηλιας δουλευει σαν το σκυλι και παραλληλα κανει μουσικη που δεν εχει καμια σχεση με ολα αυτα τα νουμερα. Ποτε δεν ηταν μερος αυτου του αστειου lifestyle που μοστραρουν αυτοι.
Για την ακρίβεια υπάρχουν (ή υπήρχαν) μέχρι τον Εφτάψυχο, συν ο Τυμβωρύχος. Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι ο Άρης δεν κατέβασε απλώς 2 γνωστά συν 15 που του ήρθανε έτσι, κι έπεσε μέσα, χωρίς να σημαίνει ότι επιτίθεται προσωπικά στον καθένα ράπερ που αναφέρεται (τυχαία) εδώ.
Ο Βουρλιώτης είναι προιόν του πρόσφατου "πλούσιου" παρελθόντος. Ένας ταλαντούχος άνθρωπος στο χώρο του, που πούλησε τη ψυχή του (βασικά πούλησε τα πάντα) στο διάολο να βγάλει ΦΡΑΓΚΑ. Όχι χρήματα. ΦΡΑΓΚΑ. Έχει σημασία η λέξη. Και μάλιστα όχι μόνο έβγαλε αλλά μέσα από τα τραγούδια του (και πριν τα "Κε Υπουργέ, γαμώ τα υπουργεία σας) μας έλεγε πόσο γαμάτος και κουλ είναι που βγάζει λεφτά και περνάει καλά και οι άλλοι είναι αποτυχημένοι και δεν αξίζουν μια γιατί δεν έχουν κοινό και δεν έχουν λεφτά και και και...μαλακίες για 8χρονα. Όμως αυτός συνεχίζει και ξεπουλιέται όπου βρει γιατί ακόμα και οι πιο ακριβές πουτάνες αν καταλήξουν στη Σομαλία κάπου πρέπει να πουλήσουν το κορμί τους, έστω και σε χαμηλή τιμή. Αυτό κάνει και ο Nivo. Πρώην ταλαντούχος, που επέλεξε τον πιο εύκολο δρόμο για να βγάλει φράγκα. Θα έλεγα ότι είναι ο Θέμος της μουσικής βιομηχανίας.
Επειδη βγηκε ο (¨πιο συστημικος πεθαινεις¨) NiVO και δηλωσε κομμουνιστης γιατι ετσι προφανως πρεπει να πει για να πουλησει το προιον του, πρεπει να πεσουμε ολοι πανω να τον φαμε; Καποιος θα σου πουλησει σιτες για τα κουνουπια, αλλος σουτιεν με δωρο ενα ρολοι...ε αυτος πουλαει αριστεροσυνη με παρεα κατι που ακουγεται σαν τραγουδι...λεμε τωρα...οποιος θελει λοιπον αγοραζει παιδια...κι αυτον αλλωστε δεν τον απασχολουν οι ξυπνιοι που δεν αγοραζαν εξ αρχης γιατι δε τσιμπουσαν...τον απασχολει η μαζα που και το milko (ψηλα-ψηλα, lol) να τους πεταξει στη μουρη, θα συνεχισουν να αγοραζουν...
Έχει και τη βούλα του ΚΚΕ πάντως που τον καλεί στα φεστιβάλ του. Δεν είναι μόνο ότι δηλώσεις - κάποιοι προφανώς έχουν αναγνωρίσει και τις δήθεν κομουνιστικές καταβολές τουhttp://youtu.be/A535IyeE0Fo
Μα έχουν περισσότερα κοινά μεταξύ τους από όσα νομίζουν. Και οι δύο νοσταλγούν απολυταρχικά καθεστώτα και πιθανότατα είχαν μείνει στην ίδια τάξη στην Ιστορία και σε άλλα μαθήματα. Το ότι νοσταλγούν διαφορετικά απολυταρχικά καθεστώτα είναι λεπτομέρεια, θα τα βρουν μοιράζοντας το stuff, backstage, σε ενα ιστορικό bro bonding moment.
δεν νομίζω ότι έχει ζήσει κανείς τους σε απολυταρχικό καθεστός για να το νοσταλγεί. Πιθανών να ονειρεύονται κάτι τέτοιο αν και με βάση τον τρόπο ζωής τους (αυτόν που προβάλλουν δηλαδή) πολύ αμφιβάλω και γιαυτό.
Ξεχνάς αυτούς που ζήσαν σε απολυταρχικό καθεστώς και δεν θέλουν να το θυμούνται.Αν η χρονική απόσταση είναι αρκετή ώστε να μην δύναται να είσαι νοσταλγός της απολυταρχίας, τότε δεν μπορεί παρά η ίδια απόσταση να νοηθείι αρκετή ώστε να μην θέλεις η απολυταρχία να αναβιώσει. Φαντάζομαι...Και έτσι αρκεί η απόσταση αυτή ώστε ο απολυταρχισμός να ξαναεπιχειρηθεί.Όμως το προβληματικό ιστορικό σημείο στην Ελλάδα ήταν αυτό που αφορούσε την συλλογική μνήμη, δηλαδή την αλήθεια. Και η αλήθεια είναι η καλύτερη γνώση.Το θέμα δεν είναι στο αν θυμάσαι. Μπορούμε, μπορούνε, να επικαλούμαστε πως θυμόαστε μεν, αλλά, τίί ακριβλως θυμόμαστε;
Η ελληνική χιπ-χοπ σκηνή είναι μαντάρα.Εδώ έπρεπε να πεθάνει ο Παύλος για να αφήσουν για μία μέρα τα μίση όλα τα παλιά και μεγάλα κεφάλια και να πουν 5 λογάκια.Και υποτίθεται πως είναι και μαχόμενοι καλλιτέχνες όλοι τους.Εγώ κατηγορώ τον χοντρό για όλα.
"Γεμίσαμε φιλάνθρωπους τώρα στην κρίση και στην πείναουρές μεγάλες τα συσσίτια στην Αθήναξαμολημένα τα σκυλιά του έθνους εξαγοράζουν...ντύνουν, ταΐζουν και συνάμα τρομάζουνη αλληλεγγύη έπιασε γκόμενο τον φόβο τους, είδες;μοιράζουν τις πατάτες μαζί με τις πατρίδεςκαι εσύ απελπισμένε μασάς στο ύστερο του τρόμουτους χαρίζεις το βασίλειο του δρόμουλαός λερός και στα βάσανα ακόμα πιο λερόςπόσο θα ήθελα να μην ήσουν μιζερόςνα προτιμάς καρφωμένο πισώπλατα μαχαίριπαρά ένα πιάτο φαγητό από ενός φασίστα το χέρι"Εγώ πάλι τον ευχαριστώ. Γιατί αν περίμενα από τον nivo ... τι ώρα πες μου. Δεν περίμενα κάτι καλύτερο δηλαδή.. ήταν δεδομένο. "Πόρνες στο κόκκινο χαλί" "Και χαζεύουν τώρα νάνους σε γιγαντοοθόνες,ξεπεσμένες μουνίτσες με hip hop πριμαντόνεςκορδωμένοι μ' έπαρση και λόγια μωροπίστευταστη χώρα αυτή ταγκιάζουνε τ' απίστευτα.Απαξάπαντες λειψοί και μονοσήμαντοι,αμέτι μουχαμέτι όλοι οι ασήμαντοιμια μασκαράτα σε φρενιασμένο παιχνίδι- τρεις λαλούν και κλάνουν κι ένα αρχίδι." Μαντάρα ξε μαντάρα η χιπ χοπ σκηνή υπάρχει και λέει και πολλά. . Και χωρίς χοντρό και την επιρροή που ασκεί θα ήταν σίγουρα πολύ πιο φτωχή.
Η σκηνή έχει να πει πολλά.Ο φόξμουρ από την άλλη και το γεγονός ότι έχει τσακωθεί με του πάντες το μόνο που μου θυμίζει είναι ότι το βλέπει σαν μπίζνα. Δεν ξεχνάω ότι ένας από τους κύριους λόγους που ο nivo και οι λοιποί βρήκαν πάτημα και έγιναν γνωστοί ήταν επειδή θέλανε να πουλήσουν τσαμπουκά στον χοντρό επειδή ήθελε να έχει τους πάντες στην δισκογραφική του.Όχι δεν κράζω την χιπ χοπ σκηνή.Δεν γουστάρω όμως αυτούς που την βλέπουν σαν μέσο να βγάλουν τα κόμπλεξ τους και σαν μέσο κονόμας,για να έρθουν μια φορά τον χρόνο(ή καλύτερα τα 10 χρόνια) να σου πουν και ότι είναι και πολλοί γαμάτοι και αντισυστημικοί. Απλά επειδή δεν λένε για το πόσα φράγκα έχουν και με πόσες πήγαν χθες το βράδυ δεν σημαίνει ότι δεν κομπάζουν,χωρίς κανένα νόημα.Ο nivo (ανάθεμα αν είναι ΟΝΤΩΣ κομμουνιστής-σιγά επειδή πήγε μια φορά σε φεστιβάλ της ΚΝΕ;-αλλά μάλλον κι εδώ ισχύει «ότι δηλώσεις είσαι») κάποτε αποφάσισε να την δει γκανγκστα και μάω-τάω αλλά ταυτόχρονα να λέει πόσο αληθινός είναι(ακολουθώντας την μόδα στις ΗΠΑ προφανώς).Υπάρχουν και άλλοι που δεν λένε πόσο γκάνγκστερ είναι αλλά δεν τους κάνει και μίλια καλύτερους σε θέμα ουσίας.Αυτό λέω.
[ Το να τσακώνονται όμως μεταξύ τους το Θηρίο με τον Εισβολέα, o Ισορροπιστής με τον Μηδενιστή, ο Επεξεργαστής με τον Εφτάψυχο, ο Σαρδανάπαλος με το Τέρας, ο Τυμβωρύχος με τον Ακατάσχετο, ο Αχαλίνωτος με τον Μηρυκαστικό, ο Ευλογητός με τον Φερόμενο, ο Ορθογώνιος με τον Σκοτεινότατο, ο Μαμούχαλος με τον Πρωθύστερο, ο Δισκοβόλος με τον Συνοφρυωμένο, ο Δυσλειτουργικός με τον Σταχτοδόχο, ο Μυστήριος με τον Αντικοινωνικό, ο Συμπαντικός με τον Μεγαλειότατο, ο Σαρκοφάγος με τον Καλωδιωμένο [μπορώ να το συνεχίσω για πάντα αυτό! ] ααααααααχαχαχαχα μιλάμε έλιωσα !!!!!!!!! +111111111111111000000000........όμως πόσο δίκιο έχεις !
μέχρι τη στιγμή που διάβασα το [μπορώ να το συνεχίσω για πάντα αυτό!] γελούσα γιατί νόμιζα ότι όλοι αυτοί όντως υπάρχουν!Μετά γέλασα λίγο με τον εαυτό μου που το πίστεψε