Το κοινό του Time ψηφίζει Miley δαγκωτό

Το κοινό του Time ψηφίζει Miley δαγκωτό Facebook Twitter
8

[Από τη Λένα Φουτσιτζή]

Η απόφαση για το «πρόσωπο της χρονιάς» του Time είναι στα χέρια των συντακτών του, αλλά το περιοδικό δίνει κάθε χρόνο το βήμα και στους αναγνώστες.

Η φετινή ψηφοφορία του κοινού λήγει στις 4 Δεκεμβρίου, οπότε έχετε λίγο χρόνο να επηρεάσετε το αποτέλεσμα, αν θέλετε. Είναι πολύ πιθανό να θέλετε, γιατί αυτή τη στιγμή το πρόσωπο της χρονιάς κατά τη γνώμη του online κοινού είναι η Miley Cyrus.

 

Για την ώρα Miley ηγείται με 20,6% και στη δεύτερη θέση βρίσκεται ο στρατηγός Αμπντέλ Φατάχ αλ Σίσι με 18,2%. Μια νεαρή ποπ σταρ που βρίσκεται στην επικαιρότητα χρησιμοποιώντας το πιο παλιό όπλο (την πρόκληση) βρίσκεται στην ίδια παρέα με τον αρχηγό των ενόπλων δυνάμεων και υπουργό Άμυνας της Αιγύπτου. Αν το ίντερνετ έδωσε πραγματικά ώθηση σε κάτι, αυτό είναι ο σουρεαλισμός.

Αν δεν ξέρετε ποια είναι η Miley Cyrus, τότε μάλλον αυτό σημαίνει ότι δεν έχετε ίντερνετ. Μεγάλη γλώσσα; Ασφυκτικά κορμάκια; Το σήμα της νίκης; Εφηβικό σώμα; Ναι, αυτή είναι. Οπότε μήπως το ίντερνετ έχει δίκιο; Είναι το πρόσωπο της χρονιάς;

Το Time θέτει το ερώτημα ως εξής: «Ψηφίστε το πρόσωπο που πιστεύετε ότι επηρέασε περισσότερο τα νέα αυτής της χρονιάς, θετικά ή αρνητικά». Σε πρώτη ανάγνωση η Miley δεν φαίνεται κακή επιλογή, μέχρι κανείς να αναρωτηθεί τι σημαίνει «νέα». Μετά βέβαια πρέπει να αναρωτηθεί πόσοι από αυτούς που ψηφίζουν διαβάζουν Time. Μετά πρέπει να λάβει υπόψη του ότι μια ομάδα χάκερ ισχυρίζεται ότι έχει «πειράξει» το αποτέλεσμα υπέρ της Cyrus. Και μετά φτάνουμε στο ερώτημα: τι νόημα έχουν αυτά τα δημοψηφίσματα, εκτός του να κινούν το όχημα του μέσου που τα δημιουργεί, δηλαδή του ίδιου του ίντερνετ;

Σχεδόν κάθε χρόνο ειδικές ομάδες είτε τρολάρουν είτε επηρεάζουν τα αποτελέσματα, κάνοντας τον θεσμό από αναξιόπιστο ως αξιογέλαστο. Το 2011, μια τεράστια καμπάνια στην Τουρκία, είχε ως αποτέλεσμα να ψηφιστεί, χωρίς συγκεκριμένο λόγο, ο Ταγίπ Ερντογάν, το Πρόσωπο της Χρονιάς με πάνω από 100.000 ψήφους. Οι Τούρκοι είναι αποτελεσματικοί στο να επηρεάζουν μαζικές ψηφοφορίες - πολλοί θυμούνται ακόμα και τώρα την καμπάνια τους για να εκλέξουν τον Κεμάλ Ατατούρκ ως πρόσωπο του 21ου αιώνα, πάνω απ' τον Αϊνστάιν και ένα σωρό άλλες παγκόσμιες σημαντικές προσωπικότητες.

 

Το Time ξέρει ότι τα αποτελέσματα του δημοψηφίσματος κάθε χρόνο θα είναι "πειραγμένα" από καμπάνιες για μαζικές ψηφοφορίες και από συμφέροντα. (Ή έστω, απο πλακατζήδες του ίντερνετ). Και το δέχεται. Η κανονική επιλογή -από τους υπεύθυνους του περιοδικού- του Προσώπου της Χρονιάς γίνεται με κάθε επισημότητα εξώφυλλο, ενώ η δημοσκόπηση χρησιμοποιείται ως διαφημιστικό εργαλείο, για την προώθηση του Time - και για να γίνεται, τελικά, κουβέντα...

 

Ελλάδα
8

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυκλάδες: Το πολεοδομικό για εκτός σχεδίου δόμηση που δίχασε Μύκονο και Σαντορίνη

Ελλάδα / Ακίνητα εκτός σχεδίου: Ο γγ Χωροταξίας εξηγεί αν η δόμηση σε οικόπεδα 8 στρεμμάτων επεκτείνεται και αλλού μετά τη Μύκονο και Σαντορίνη

Στους δύο δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς των Κυκλάδων η δόμηση δεν επιτρέπεται, εκτός κι αν πρόκειται για εκτός σχεδίου οικόπεδα με εμβαδόν τουλάχιστον 8 στρέμματα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

8 σχόλια
Πρωτα οι ιεροδουλες και μετα ο στρατος , αυτα ειναι , καθοτι ο κοσμος ουτε επιστημονες ξερει , ουτε συγγραφεις , ουτε μουσικους κλπ αυτα ειναι για το μικρο ποσοστο της μορφωμενης ελιτ.