Η επιδεικτική καρφίτσα των πλουσίων

Η επιδεικτική καρφίτσα των πλουσίων Facebook Twitter
33
Η επιδεικτική καρφίτσα των πλουσίων Facebook Twitter

Το WealthBadge.com διαθέτει 100 μεταλλικές καρφίτσες αξίας 5.000$ που πωλούνται διαδικτυακά και που υπό κανονικές συνθήκες, δεν θα κόστιζαν απολύτως τίποτα.

Το ζήτημα για τους εμπνευστές της ανούσιας κίνησης δεν είναι η αξία της καρφίτσας αλλά το γεγονός πως το 98,6% των ανθρώπων δεν μπορεί να την αγοράσει.

Το σήμα του πλούτου είναι απλά και μόνο μια επίδειξη άχρηστης σπατάλης που αποσκοπεί να απαντήσει στο ερώτημα «γιατί να το αγοράσεις;»

 

Η απάντηση είναι γραμμένη στη καρφίτσα: Because I Can!

 

Η επιδεικτική καρφίτσα των πλουσίων Facebook Twitter

 

To promotion της εταιρείας εξηγεί πως αυτά τα σύμβολα απευθύνονται στην ελίτ που μπορεί απλά να ξοδεύει χωρίς κανένα λόγο και που θα ήθελε να ξεχωρίσει αποκτώντας κάτι μοναδικό.

Από τα έσοδα των πωλήσεων θα δοθεί και ένα 25% στον Ερυθρό Σταυρό.

 

Στην αρχή νομίζεις πως πρόκειται για κάποιο πείραμα ή για φάρσα αλλά δυστυχώς είναι αλήθεια και επίσης μέχρι τη στιγμή που γράφτηκε το κείμενο, 60 είχαν ήδη πουληθεί.

Το μόνο που κέρδισαν από τη διαδικασία αυτή όσοι την προμηθεύτηκαν, είναι ένας κωδικός ο οποίος τους δίνει πρόσβαση στις φωτογραφίες που οι ίδιοι οι πελάτες, φορώντας το wealth badge, έστειλαν στο site.

Αυτές είναι οι μοναδικές που έχουν δημοσιοποιηθεί...

Εν ολίγοις αυτοί είναι οι πρώτοι... (συμπληρώστε ελεύθερα)

Η επιδεικτική καρφίτσα των πλουσίων Facebook Twitter
Η επιδεικτική καρφίτσα των πλουσίων Facebook Twitter
Η επιδεικτική καρφίτσα των πλουσίων Facebook Twitter
Η επιδεικτική καρφίτσα των πλουσίων Facebook Twitter
Η επιδεικτική καρφίτσα των πλουσίων Facebook Twitter
Η επιδεικτική καρφίτσα των πλουσίων Facebook Twitter
Η επιδεικτική καρφίτσα των πλουσίων Facebook Twitter
Η επιδεικτική καρφίτσα των πλουσίων Facebook Twitter
Η επιδεικτική καρφίτσα των πλουσίων Facebook Twitter
It's Viral
33

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM
Ο 64χρονος Χιου Γκραντ λέει ότι έκανε πέντε παιδιά «υπερβολικά μεγάλος» - «Χρειάζομαι ένα μοναστήρι»

It's Viral / Ο 64χρονος Χιου Γκραντ λέει ότι έκανε 5 παιδιά «υπερβολικά μεγάλος» και όταν κάνουν θόρυβο κρύβεται στην τουαλέτα

Ο 64χρονος ηθοποιός μίλησε για τα πέντε ανήλικα παιδιά του και πώς άλλαξε παρ' ότι ένιωθε ξοφλημένος - Γιατί λέει ότι χρειάζεται να μπει σε ψυχιατρείο ή μοναστήρι
THE LIFO TEAM
Μαρίνα Σάττι για το χασμουρητό στην Eurovision: Δεν είμαι πολιτικός ούτε έχω κάποιο σύστημα, εγώ αυτό το παιχνίδι δεν μπορώ να το αντέξω

It's Viral / Μαρίνα Σάττι για το χασμουρητό στην Eurovision: Δεν είμαι πολιτικός, δεν έχω κάποιο σύστημα, αυτό το παιχνίδι δεν το αντέχω

«Λυπάμαι επειδή δεν ήμουν μόνη μου, είχα συνεργάτες δίπλα μου» συνέχισε για τις όσα ακολούθησαν του χασμουρητού της, που θεωρήθηκε αντίδραση απέναντι στην ισραηλινή συμμετοχή
THE LIFO TEAM

σχόλια

7 σχόλια