Δυναμική η είσοδος της Ryanair στους ελληνικούς αιθέρες

Δυναμική η είσοδος της Ryanair στους ελληνικούς αιθέρες Facebook Twitter
11

Ανατρέπει τα δεδομένα στο χώρο των αερομεταφορών η Ryanair που μπαίνει πιο δυναμικά στην ελληνική αγορά.

Η χαμηλού κόστους ιρλανδική αεροπορική εταιρία που διακινεί 80 εκατομμύρια επιβάτες στην Ευρώπη, θα δημιουργήσει δυο βάσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, δραστηριοποιούμενη και σε δρομολόγια εσωτερικού.

Χθες ο εμπορικός διευθυντής της εταιρίας  David O’Brien δήλωσε ότι στη νέα βάση στην Αθήνα θα σταθμεύουν μόνιμα δύο αεροσκάφη της Ryanair που θα πραγματοποιούν 154 πτήσεις προς έξι προορισμούς σε καθημερινή βάση προς Χανιά, Λονδίνο, Μιλάνο, Πάφο, Ρόδο και Θεσσαλονίκη. Σύμφωνα με τον ίδιο  στόχος της εταιρείας είναι να μεταφέρει σε ετήσια βάση πάνω από 1,2 εκατ. επιβάτες ενώ θα προσφέρει πάνω απο 1.200 νέες θέσεις εργασίας.

Οι τιμές σε έκπτωση για Απρίλιου και Μάιο θα ξεκινούν με τιμές από 12 ευρώ και θα είναι διαθέσιμες έως τα μεσάνυχτα της Δευτέρας 20 Ιανουαρίου. Οι έξι νέοι προορισμοί θα ισχύσουν απο τον Απρίλιο ενώ οι κρατήσεις ξεκινούν απο σήμερα στην www.ryanair.com.

Νέα βάση της εταιρίας θα δημιουργηθεί και στη Θεσσαλονίκη, όπου θα σταθμεύει μόνιμα ένα ακόμη αεροσκάφος. Από την Θεσσαλονίκη θα εξυπηρετούνται συνολικά 16 προορισμοί εσωτερικού και εξωτερικού με 212 πτήσεις σε εβδομαδιαία βάση. Αναμένεται να δημιουργηθούν πάνω από 1.600 νέες θέσεις εργασίας. Και εκεί οι τιμες ξεκινούν από 12 ευρώ για τους μήνες Φεβρουάριο-Μάρτιο, οι οποίες θέσεις θα είναι διαθέσιμες έως τα μεσάνυχτα της Πέμπτης 16 Ιανουαρίου.

Τι απαντά η Aegean

Για τη λειτουργία μιας απόλυτα ανταγωνιστικής αγοράς, στο πλαίσιο των ευρωπαϊκών αερομεταφορών, κάνει λόγο η Αegean, σχολιάζοντας με ανακοίνωσή της, τη δημιουργία βάσεων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη από την ιρλανδική εταιρεία Ryanair.

«Αυτός είναι, άλλωστε, και ο λόγος», επισημαίνει «που η συνένωση δυνάμεων των δύο ελληνικών αερομεταφορέων, της AEGEAN με την Olympic Air, ήταν απαραίτητη ώστε να δημιουργηθούν οι οικονομίες κλίμακας, για την αποτελεσματική λειτουργία και ανάπτυξη ενός ελληνικού αερομεταφορέα, που θα εκπροσωπήσει επάξια τη χώρα μας σε αυτή την κοινή ευρωπαϊκή αγορά».

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης:

Η σημερινή ανακοίνωση της Ryanair που αφορά στη δημιουργία βάσεων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη επιβεβαιώνει τη λειτουργία μιας απόλυτα ανταγωνιστικής αγοράς, στο πλαίσιο των ευρωπαϊκών αερομεταφορών, γεγονός που πάντοτε ισχυριζόταν η AEGEAN. Αυτός είναι, άλλωστε, και ο λόγος που η συνένωση δυνάμεων των 2 ελληνικών αερομεταφορέων, της AEGEAN με την Olympic Air, ήταν απαραίτητη ώστε να δημιουργηθούν οι οικονομίες κλίμακας, για την αποτελεσματική λειτουργία και ανάπτυξη ενός ελληνικού αερομεταφορέα, που θα εκπροσωπήσει επάξια τη χώρα μας σε αυτή την κοινή ευρωπαϊκή αγορά. Σήμερα, μετά την ολοκλήρωση της συνένωσης, διαθέτουμε πλέον και τα ποσοτικά εχέγγυα για να ανταγωνιστούμε και να αναπτυχθούμε περαιτέρω.

 

Είναι επίσης πολύ θετικό, ότι η σταθεροποίηση της χώρας μας και η σημαντική ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος, την καθιστούν πλέον πιο ελκυστική για επιπλέον δραστηριοποίηση ξένων αερομεταφορέων. Η AEGEAN έχει επενδύσει πολύ πριν και συστηματικά τα τελευταία 4 χρόνια, με 8 βάσεις στο κέντρο και την Περιφέρεια της χώρας και έχει συμβάλει καθοριστικά σε πολύ δύσκολες εποχές στην στήριξη και ανάπτυξη του τουρισμού. Παράλληλα, τόσο πριν όσο και μετά τη συνένωση με την Olympic Air, η AEGEAN έχει προσφέρει νέες πολιτικές χαμηλότερων ναύλων, όπως τις GoLight και Flex, που ξεκίνησαν τον Νοέμβριο του 2013. Οι πρωτοβουλίες αυτές βελτίωσαν σημαντικά το κόστος εισιτηρίου για τον Έλληνα καταναλωτή, τόσο στα κύρια δρομολόγια εσωτερικού, όσο και στις μικρές άγονες γραμμές. Άλλωστε, για τον λόγο αυτό, η σωρευτική κίνηση των 2 εταιρειών στο εσωτερικό παρουσίασε σημαντική αύξηση 15% το δίμηνο μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας, για πρώτη φορά μετά από 5 χρόνια συνεχούς ύφεσης και μείωσης. Οι καταναλωτές το ξέρουν και το νιώθουν ήδη. Συνεχίζουμε δυναμικά με τα νέα δρομολόγια που έχουμε ανακοινώσει, έχοντας συνηθίσει να αντιμετωπίζουμε αποτελεσματικά τις προκλήσεις φέρνοντας νέα οφέλη τόσο στους επιβάτες μας, όσο και στην οργάνωση και το προϊόν της εταιρείας μας.

11

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Ο ποταμός Κηφισός δε θα άντεχε πλημμύρες σαν αυτές του Ιανού, του Ντάνιελ και της Βαλένθια»

Ελλάδα / «Ο ποταμός Κηφισός δεν θα άντεχε πλημμύρες σαν αυτές του Ιανού, του Ντάνιελ και της Βαλένθια» τονίζει καθηγητής ΕΜΠ

«Το πρώτο μέλημά μας είναι να μην έχουμε θύματα και αυτό μπορεί να γίνει με την έγκαιρη και τεκμηριωμένη προειδοποίηση προς τους κατοίκους της περιοχής», τόνισε ο Ομότιμος καθηγητής ΕΜΠ, Αναστάσιος Στάμου
LIFO NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
Αααααα έκλεισα απο Αθήνα για Λονδίνο 80 ευρώ με επιστροφή τι καλά τι καλάαααα δεν έχουν ξαναγίνει αυτά στο Ελ. Βενιζέλος... Αν και άκουσα πως και για κατούρημα να πας στο αεροπλάνο της ryanair πληρώνεις ! Παιδιά έλεος πως θα αντέξουμε ??
Ναι, πέτυχα με 12 ευρώ αλλά τον Απρίλη! Προφανώς πρέπει να κλείσει κανείς πολύ πριν για να προλάβει. Αλλά και με 25 ευρώ που είναι η επόμενη τιμή δε πιστεύω να χαλάει κανέναν. Στον ΟΣΕ πρέπει να έπαθαν κρίση πανικού.
Φαντάσου να μην υπήρχε η ειδική ρήτρα του Ελευθερίου Βενιζέλος που επιβάλει να μην λειτουργεί σε συγκεκριμένη απόσταση άλλο αεροδρόμιο με εμπορική χρήση άρα να μην μπορούν να γίνονται πτήσεις από το στρατιωτικό αεροδρόμιο (όπως γίνεται στης Καλαμάτας, στην Κω, στα Χανιά και σχεδόν σε όλα της επαρχίας) της Ελευσίνας. Εάν έκανε εκεί τη βάση της η Ryanair και όχι στα Σπάτα τα εισιτήρια λόγω διαφορετικών τελών θα ήταν ακόμα πιο φτηνά.Πριν χαρούν αρκετά άτομα που θα ήθελαν να γίνουν αεροσυνοδοί μιας και θα γίνει βάση της Ryanair εδώ να σας ενημερώσω πως η Ryanair για να έχει φτηνά εισιτήρια δεν εκπαιδεύει η ίδια το προσωπικό της αλλά ο καθένας νας μόνος του πηγαίνει σε ιδιωτική σχολή (κυρίως στη Γερμανία) και παίρνει την πιστοποίηση. Επίσης ο καθένας πληρώνει τη στολή του και όχι η εταιρεία όπως κανονικά θα έπρεπε.Για να βγάζει με 2 αεροπλάνα στην Αθήνα όλες τις πτήσεις που έχει ανακοινώσει απλά φαντάζεστε σε τι επίπεδο θα δουλεύουν όσοι πιάσουν δουλειά εκεί.Πάντως σίγουρα μόνο για καλό θα έρθει, ειδικά στην εγχώρια αγορά (Θεσσαλονίκη, Ρόδος, Χανιά) που θα πετάει όλο χρόνο και όχι μόνο seasonal μιας και θα γίνει βάση στην Αθήνα.