Έως και σήμερα, οι χρήστες της δωρεάν βερσιόν του Spotify, της δημοφιλούς συνδρομητικής υπηρεσίας μετάδοσης μουσικής, μπορούσαν με μια απλή εγγραφή να ακούσουν streaming μουσική, σε ένα πρόγραμμα που υποστηριζόταν από την παρεμβολή διαφημίσεων, για ένα εξάμηνο και κατόπιν είχαν πρόσβαση μέχρι 2,5 ώρες την εβδομάδα.
Σήμερα η υπηρεσία ανακοίνωσε ότι αίρει τον χρονικό περιορισμό και οι δωρεάν συνδρομητές του μπορούν πια να απολαμβάνουν τις λεγόμενες "freemium" υπηρεσίες μετάδoσης μουσικής, με παρεμβολή διαφημιστικών μηνυμάτων, για όσο διάστημα το επιθυμούν. Ειδήμονες της μουσικής βιομηχανίας υποστηρίζουν ότι όσο πιο γενναιόδωρο είναι το freemium μοντέλο μιας συνδρομητικής υπηρεσίας, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες οι χρήστες του να πληρώσουν για το πλήρες πακέτο υπηρεσιών.
Η άρση του χρονικού ορίου από μεριάς Spotify, εκτιμούν οι αναλυτές, έγινε εφικτή με την χρηματοδότηση ύψους 250 εκ. δολαρίων που πέτυχε η υπηρεσία το περασμένο Φθινόπωρο.
Το timing αυτής της προσφοράς, λένες οι εκτιμήσεις, οφείλεται στο επερχόμενo λανσάρισμα μιας παρόμοιας online συνδρομητικής υπηρεσίας streaming μουσικής με την ονομασία Beats, πίσω από την οποία θα βρίσκεται καλλιτεχνικά ο τραγουδιστής των Nine Inch Nails, Τρεντ Ρέζνορ, ενώ έχει διαφημιστεί από μεγάλα ονόματα της Αμερικάνικης showbiz.
[via]
σχόλια