Πιο δυναμικά μπαίνει στην Ελλάδα και η EasyJet

Πιο δυναμικά μπαίνει στην Ελλάδα και η EasyJet Facebook Twitter
21

Μετά την RyanAir, τώρα και η EasyJet ανακοίνωσε περισσότερα δρομολόγια στη χώρα μας, σε μια προσπάθεια να πάρει ένα καλό κομμάτι από την αυξανόμενη πίτα του ελληνικού τουρισμού.

Η εταιρία του Στέλιου Χατζηιωάννου  εγκαινιάζει δύο νέες απευθείας πτήσεις από το αεροδρόμιο Φιουμιτσίνο της Ρώμης προς Θεσσαλονίκη και Ρόδο ενώ ξεκινά το καλοκαίρι πέντε νέα δρομολόγια στην Ελλάδα (Αθήνα-Αμβούργο, Ηράκλειο-Εδιμβούργο, Κως-Γλασκώβη, Μύκονος-Νάπολη και Κέρκυρα-Νάπολη). Η  αρχική τιμή μονής μετάβασης από Φιουμιτσίνο για "Μακεδονία" θα είναι 34,99 ευρώ ενώ για Ρόδο 57,49 ευρώ.

21

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυκλάδες: Το πολεοδομικό για εκτός σχεδίου δόμηση που δίχασε Μύκονο και Σαντορίνη

Ελλάδα / Ακίνητα εκτός σχεδίου: Ο γγ Χωροταξίας εξηγεί αν η δόμηση σε οικόπεδα 8 στρεμμάτων επεκτείνεται και αλλού μετά τη Μύκονο και Σαντορίνη

Στους δύο δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς των Κυκλάδων η δόμηση δεν επιτρέπεται, εκτός κι αν πρόκειται για εκτός σχεδίου οικόπεδα με εμβαδόν τουλάχιστον 8 στρέμματα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
Βασικά,κανείς δεν ασχολείται με το τι θα γίνει στην περίπτωση που οι εταιρείες αυτές δεν πιάσουν τους οικονομικούς στόχους τους.Την διαφορά την πληρώνει το ελ. δημόσιο.Οπότε να τσεκάρουμε τους αριθμούς που ευελπιστούν να βγάλουν και την ισχύουσα κατάσταση στις αερομεταφορές για να ξέρουμε πόσα θα πληρώσουμε στο τέλος,αφού ο αριθμός των επιβατών μπορεί και να μειωθεί.Ενδεικτικά τα στοιχεία για τις κινήσεις το '13 από το Ελ.Βενιζέλος: http://www.aia.gr/userfiles/675393df-ab1a-4b77-826c-f3096a3d7f12/Passengers_Traffic_2013_GR.pdfΜειώσεις παντού.Ακόμα και να αυξηθεί ο τουρισμός τους καλοκαιρινούς μήνες αν στο τέλος στης χρονιάς τα ταμεία τους είναι μείον,τα λεφτά τους θα πρέπει να τα πάρουν.Αμ πως οι επενδυτές δεν πρέπει να διασφαλιστούν κάπως;Πως;Με τα λεφτά των φόρων που δίνουμε.Pay the investors like you did with the banks.Φαντάσου αν αντί για μία και για 2 εταιρείες που έρχονται τώρα,σκάσουν μύτη και άλλες 10 και στο τέλος απαιτούν τα λεφτά τους γιατί η επένδυση δεν ήταν αποδοτική,τι έχει να γίνει.Success πάλι.
Το άρθρο αυτό είναι προβοκατόρικο. Ο μεγάλος ηγέτης Αλέκος, πολιτικός τεράστιας πείρας, και το κόμμα του ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ ΚΛΠ που απαρτίζεται από διεθνούς φήμης οικονομολόγους έχουν τονίσει επανειλημμένα ότι μόνο ένας κρατικός αερομεταφορέας μπορεί να διασφαλίσει τη διασύνδεση των απομακρυσμένων περιοχών της χώρας μας σε χαμηλές τιμές. Ο ΣΥΡΙΖΑ μόλις γίνει κυβέρνηση θα διώξει όλες αυτές τις καπιταλιστικές εταιρείες και στη θέση τους θα αφήσει την Ολυμπιακή.Dilusions όνομα και πράγμα....Τι σόι λεφτά έχουν λαμβάνειν για να πετάξουν στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη η Ryanair?Η Eazyjet έχει πάρει ποτέ έστω και ένα ευρώ από τον Έλληνα φορολογούμενο?Από τη Ρόδο και την Κω είχε ζητήσει πέρυσι χρήματα η Ryanair ώστε να πετάει και τον χειμώνα, δεν της τα δώσαν και σταμάτησε τα χειμερινά δρομολόγια και επανήλθε την καλοκαιρινή σεζόν.
Από πού προέκυψε ότι αν κάποια ΙΔΙΩΤΙΚΗ εταιρία δεν πιάσει τους στόχους της τη διαφορά την πληρώνει το ελληνικό δημόσιο;Και "οι επενδυτές διασφαλίζονται με τα λεφτά των φόρων που δίνουμε";;; ΟΚ, ότι να 'ναι...
Αν βρεθεί κανάς οικονομολόγος που γνωρίζει την ισχύουσα νομοθεσία για συμβάσεις στις αερομεταφορές και στον ΑΙΑ και τα συναφή ας καθίσει να εξηγήσει.Μπορεί και να έχω λάθος εν τέλει.Ανήθικε να με συμπαθάς που δεν κάθομαι να συνεχίσω την κουβέντα,ε;Με κάλεσε ο Αλέξης να μου δώσει μετάλλιο Συριζαιοσύνης μετά από αυτά που έγραψα εδώ.
Εσύ είσαι από τους αδικημένους που έχουν μαλλιά ως τα γόνατα και 15 κουτσούβελα;Αν εγώ είμαι ΣΥΡΙΖΑ εσύ είσαι φαν του Τζήμερου(καλά για σένα παίζει να μην έπεσα και πολύ έξω).
Έρχονται λόγω της δυναμικής του ελληνικού τουρισμού, κι όχι λόγω των ενεργειών του Σαμαρά. Αντιθέτως θα είχαμε πολλές περισσότερες εταιρίες στην Ελλάδα αν υπήρχε ευνοϊκή πολιτική και απλή και σταθερή φορολογική νομοθεσία
Ειρωνευόμουν την δήλωση του Κεδίκογλου για τις 2800 "προσλήψεις" της Ryanair ως αποτέλεσμα ενεργειών Σαμαρά.Η Ryanair πάντως δεν έρχεται μόνο λόγω τουρισμού αλλά και εσωτερικής αγοράς. Εσωτερικά δρομολόγια με την κίνηση του Αθήνα-Θεσσαλονίκη δεν υπάρχουν πολλά στην Ευρώπη, ας είναι καλά το άθλιο σιδηροδρομικό δίκτυο.
Πριν λίγα χρόνια κατι τέτοιο θα είχε καταγγελθεί από τους κλασσικους εργατοπατερες για τις ξενες εταιρείες που πληγουν ύπουλα το σιδηροδρομικό μας δίκτυο.Εργαζομενοι του ΟΣΕ απεξω απο το αεροδρομιο και δεν συμμαζευεται..Απορω πως δεν βγηκε ακόμα ανακοίνωση από ΚΚΕ.
Στην Aegean η βαλίτσα είναι εξτρά μόνο αν πάρεις το φθηνότερο ναύλο. Σε όλους τους υπολοίπους εξακολουθείς να την τσεκάρεις δωρεάν.Πάντως η Eazy ειναι πολυ καλυτερη εταιαρια απο την Ryanair.