«Κυνηγοί κεφαλών» οι ελεγκτές στα ΜΜΜ

«Κυνηγοί κεφαλών» οι ελεγκτές στα ΜΜΜ Facebook Twitter
16

Με το μισό της αξίας των προστίμων από λαθρεπιβάτες θα αμείβονται οι ελεγκτές σε λεωφορεία και τρόλεϊ, σύμφωνα με τη νέα Συλλογική Σύμβαση που υπέγραψαν με τη διοίκηση του οργανισμού.

Σύμφωνα με το Έθνος, αυτό, που ως τώρα αποτελούσε άτυπη συμφωνία,  ορίζεται πλέον και γραπτώς στη Συλλογική Σύμβαση.

Συγκεκριμένα, στο άρθρο 19 της νέας ΣΣΕ αναφέρεται ότι «εκ των εισπραχθέντων προστίμων από τους παραβάτες ποσοστό που δεν μπορεί να είναι χαμηλότερο από 50%, θα αποδίδεται ως κίνητρο απασχόλησης για τον έλεγχο της εισιτηριοδιαφυγής στους μετέχοντες στη διαδικασία ελέγχου και επιβολής προστίμου υπαλλήλους της εταιρείας εφόσον η εργασία παρέχεται εκτός ειδικότητας και ωραρίου, και το ποσοστό θα χορηγείται χωρίς να ενσωματώνεται στις μηνιαίες αποδοχές».

Στο ίδιο άρθρο ορίζεται ότι θα χορηγείται ποσοστό 2 τοις χιλίοις επί των μηνιαίων εισπράξεων που θα αποδίδονται στην εταιρεία σε όλους τους απασχολουμένους στην πώληση προϊόντων κομίστρου (εισιτηρίων και μηνιαίων κουπονιών) ως κίνητρο απασχόλησης για την αύξηση των εσόδων της εταιρείας.

Στην ΟΣΥ σήμερα ελέγχους για την εισιτηριοδιαφυγή πραγματοποιούν περίπου 20 μόνιμοι ελεγκτές, ενώ την ομάδα ελέγχων συμπληρώνουν και άλλοι 600 εργαζόμενοι που κάνουν ελέγχους εκτός των βαρδιών τους.

Ελλάδα
16

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυκλάδες: Το πολεοδομικό για εκτός σχεδίου δόμηση που δίχασε Μύκονο και Σαντορίνη

Ελλάδα / Ακίνητα εκτός σχεδίου: Ο γγ Χωροταξίας εξηγεί αν η δόμηση σε οικόπεδα 8 στρεμμάτων επεκτείνεται και αλλού μετά τη Μύκονο και Σαντορίνη

Στους δύο δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς των Κυκλάδων η δόμηση δεν επιτρέπεται, εκτός κι αν πρόκειται για εκτός σχεδίου οικόπεδα με εμβαδόν τουλάχιστον 8 στρέμματα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

9 σχόλια
το θεμα δεν ειναι οι ελεγκτες και τα μπονους, αλλα οι τιμες των τικετς σε συγκριση με την εξυπηρετηση που μας παρεχουν τα ΜΜΜ. αμα θελουν να βγαλουν λεφτα ας μειωσουν λιγο τις τιμες, ας μας παρεχουν καλυτερη εξυπηρετηση και να βαλουν μπαρες σε μετρο-ηλεκτρικο ωστες να μην μπορει να περασει καποιος που δεν εχει καρτα η τικετ οπως σε ολη την ευρωπη. BOOM πολυ δυσκολο ε για να βγαλετε αξιοπρεπως λεφτα και να ειμαστε ολοι ευχαριστημενοι.
Ναι αυτο ειναι φυσικη απορροια του γεγονοτος οτι δεν χτυπαει ο κοσμος εισητήρια.Τι τζαμπατζηδες ρε @#$ μου. Τις προαλλες ενας ανεβασε 'τα δικαιωματα σου αν σε πιασει ελεγκτης'. Αλλοι φωναζουν 'θα σας κανω μυνηση για 'καταχρηση συγκοινωνιών' και ΄παρανομη παρακρατηση' επειδη κλεισανε τις πορτες για να ελεγξουνε αν εχει ο κοσμος εισητήρια.Ρε μ@@@ς βαρατε εισητήρια και σκαστε. Αλλιως πατε με τα ποδια. Αν δεν κοιτουσατε πως να ξεφυγετε και απο το ευρω της διαδρομής δεν θα γινοταν αυτο. Αλλα τι να γίνει ο κοσμος δεν καταλαβαίνει αλλιως.
εκει στην τραχανοπλαγιά τουλάχιστον σεβόμαστε τους συνανθρώπους μας επειδη ξερουμε πως οταν δεν συνεισφέρουμε για να λειτουργεί κατι που ανήκει σε όλους τους επιβαρύνουμε.αντε κορδονούρη τραβα να υπερασπιστείς τους αβοήθητους τζαμπατζήδες.
Έχει να πέσει ξύλο και βρισίδι... Πλέον το να ανοίγουν τις πόρτες οι επιβάτες όσο το όχημα βρίσκεται σε κίνηση, για να πετάγονται στο δρομο, θα γίνει καθημερινό φαινόμενο. Το κράτος -για ακόμα μια φορά- βρήκε λάθος τροπο να επιβληθεί και να μαζέψει λεφτά. Ίσως η ιδιωτικοποίηση να κάνει καλό σε όλους.
Μια χαρά το βρίσκω, γιατί να το κάνει ο άλλος, για την ψυχή της μάνας του? Τέλος με τους τζαμπατζήδες που δεν έχουν για εισητήριο αλλά έχουν για τσιγάρα και καφέδες..
Είσαι σίγουρος/η ότι προβλέπεται o έλεγχος στα καθήκοντά τους? Ακόμα κι έτσι να είναι πάντως, αν σκεφτείς τον κίνδυνο που διατρέχουν και το οικονομικό όφελος για την ΟΣΥ, ένα μπόνους δεν ακούγεται και τόσο παράλογο..
καταλαβαίνετε, αγαπητοί συναναγνώστες, ότι σκοπός της κυβέρνησης είναι να μάς εξαντλήσει! (γιατί, άμα αμολάς από τρείς κλωτσιές στον κάθε ελεγκτή, τώρα με τα νέα μέτρα του 50% θα πρέπει να ρίχνεις άλλες τόσες στους προϊσταμένους τους). Φίλοι επιβάτες, μην πτοείσθε - πάρτε τις βιταμίνες σας και ξεκινείστε δημιουργικά και ψυχαγωγικά τη μέρα σας!