Εννέα μητροπολίτες κατά της Χρυσής Αυγής

Εννέα μητροπολίτες κατά της Χρυσής Αυγής Facebook Twitter
6

Κατά της Χ.Α. τάσσονται πλέον  9 Μητροπολίτες. Εκτός του Σιατίστης Παύλου ο οποίος ήταν ο πρώτος που αντέδρασε στις πρακτικές και την ιδεολογία των χρυσαυγιτών (και για αρκετές ημέρες ο μόνος), ακόμη 8 μητροπολίτες κατακρίνουν την οργάνωση.

Χθες ο Μεσσηνίας Χρυσόστομος, σε συνέντευξη του στο Έθνος,  κατέκρινε τις πρακτικές βίας λέγοντας  ότι ο ρατσισμός και το μίσος δεν έχουν καμία σχέση με τη διδασκαλία του Χριστού.

Σε συνέντευξη του στον Ελεύθερο Τύπο της Κυριακής και ο Μητροπολίτης Κορίνθου καλεί τους χρυσαυγίτες αλλά και όσους δημιούργησαν το πρόβλημα με τη λαθρομετανάστευση να αφήσουν την εκκλησία και το Χριστό ήσυχους, τονίζοντας ότι «η Εκκλησία δεν μπορεί να είναι εναντίον των μεταναστών και των ξένων». «Δεν θα παίξουμε το παιχνίδι κανενός. Ούτε δεξιόστροφο ούτε αριστερόστροφο. Τα άκρα δεν ωφελούν» επισημαίνει.

Και ο Μητροπολίτης Άνθιμος δηλώνει πως δεν συμφωνεί με την άποψη ότι μια μερίδα πολιτών μπορεί να υποκαθιστά το κράτος. «Ούτε δέχομαι τις βάναυσες συμπεριφορές απέναντι στους μετανάστες» λέει και υπογραμμίζει πως όταν κάποιοι ακραίοι τον ρώτησαν γιατί ταΐζει τους μετανάστες, τους απάντησε ότι «είναι εντολή του Ευαγγελίου».

«Ο Χριστός δεν διαχώριζε ανάλογα με το χρώμα, το φύλο, την εθνικότητα ή την θρησκεία» δηλώνει ο Μητροπολίτης Δημητριάδος Ιγνάτιος.

«Δεν μπορούμε να ρίχνουμε τους μετανάστες που εισέρχονται στην χώρα μας στον Καιάδα» υποστηρίζει και ο Μητροπολίτης Δωδώνης Χρυσόστομος, και τονίζει ότι «δεν μπορούμε να συμπεριφερόμαστε στους ξένους σαν είναι κτήνη. Άνθρωποι είναι ανεξάρτητα των πιστεύω τους».

«Η Εκκλησία είναι κατά του ρατσισμού και της βίας. Είμαστε υπέρ της αγάπης, της πίστης και της ενότητας της κοινωνίας» λέει ο Ναυπάκτου Ιερόθεος, σύμφωνα με το iefimerida και υπογραμμίζει πως αρμόδια αρχή για την λαθρομετανάστευση είναι μόνο το ίδιο το Κράτος και η Πολιτεία.

«Όλοι οι άνθρωποι είναι αδέλφια μας» σημειώνει και ο Μητροπολίτης Φθιώτιδος Νικόλαος, τονίζοντας ότι δεν συμφωνεί με τα κόμματα, όπως η Χρυσή Αυγή, που δεν ασπάζονται την χριστιανική πίστη.

«Πρέπει να φερόμεθα ως Χριστιανοί. Τα άκρα δεν ωφελούν» δηλώνει και υπογραμμίζει πως με το να βρίσκονται οι μετανάστες «στο δρόμο ή να ζουν σε άθλιες συνθήκες σε σπίτια-τρώγλες, τους καταδικάζουν».

Λιγότερη φασαρία για τη Χρυσή Αυγή και περισσότερη δουλειά, ζητά ο Μητροπολίτης Χαλκίδας Χρυσόστομος, τονίζοντας ότι «είμαστε όλοι παιδιά του Θεού» ενώ μιλά για διαφήμιση της Χρυσής Αυγής από τα ΜΜΕ.

6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Καλπάζουν» οι λοιμώξεις του αναπνευστικού - Πώς μπορούν να προστατευτούν οι ευπαθείς ομάδες

Ελλάδα / Λοιμώξεις του αναπνευστικού: Πώς μπορούν να προστατευτούν οι ευπαθείς ομάδες

«Στην Ελλάδα υπάρχει μια περίοδος η οποία ξεκινάει στις 15 Δεκεμβρίου και τελειώνει στις αρχές του Μαρτίου όπου φαίνεται ότι ενδημικά υπάρχει έξαρση των λοιμώξεων», τονίζει ο Στέλιος Λουκίδης, πρόεδρος της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας
LIFO NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
Καταλαβαν οτι δεν τους παιρνει αλλο με τις ακροδεξιες κορωνες ορισμενων παπαδων....και φυσικα αν αγανακτησει ο λαος , μπορει και να θεσει το θεμα της περιουσιας τους και των εσοδων τους...οπότε προλαμβανουν "γενικοτερο" κακο...
O Σταυρός, ενώ είναι σύμβολο θυσίας, του αμνού, έχει γίνει πολλές φορές εργαλείο στα χέρια του φονιά. Είναι μια φρικτή "παράχρηση", για να θυμηθούμε τα λόγια του Πειραιώς για τις πίπες και το πρωκτικό, φρικτότερη από εκείνες. Ο Καλαβρύτων και ο Πειραιώς και άλλοι είχαν ξεσαλώσει. Το πράγμα δε σήκωνε αναβολή. Η Εκκλησία επ' ουδενί δεν πρέπει να ταυτιστεί με την ακροδεξιά, όπως είχε γίνει στο παρελθόν και να το χρεώνεται αυτό. Ούτε με τις παραθρησκευτικές οργανώσεις. Άλλωστε τότε ήταν και αλλες οι ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ συνθήκες.Εγω είμαι ομοφυλόφιλος, γιατρός, και βιώνω τον φόβο, παρ' ό,τι ζω μια ήσυχη ζωή με έναν σύντροφο. Ο Άθεος Ανθρωπισμός, ξεκινά από το σεβασμό της αξίας του ανθρώπου. Και από εκεί έχουμε ελευθερία, ισότητα, αλληλεγγύη, αξιοπρέπεια. Να σημειωθεί ότι όλος ο προηγμένος κόσμος συμβαίνει να είναι προηγμένος και στα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων. Η Χριστιανική πίστη επισημαίνει ότι ο ανθρωπισμός αυτός έχει ένα ελάττωμα και δεν έχει δικές του ρίζες, αλλά εξακολουθεί να στηρίζεται στο κατ' εικόνα και καθ' ομοίωση της πίστης. Αυτή όμως η διαφορά, παρ' ό,τι φαίνεται φιλοσοφικά αγεφύρωτη, δεν αποκλείει τη συνύπαρξη μέσα στην κοινωνία, τις κοινές δράσεις. Κατά τη γνώμη μου είναι πιο αγεφύρωτη η διαφορά με τις κτηνωδίες της ακροδεξιάς, το πότισμα με το μίσος, τις αναφορές σε αρχαίες ή μεσαιωνικές σεχτες κλπ. Επί τέλους ειδικά για τη Δύση, τότε ήταν η αρχή του Χριστιανισμού. Ο σπόρος έπεσε σε κοινωνίες ανθρώπων που κανιβάλιζαν -αποδεδειγμένο ιστορικά- ακόμα και μετά την επικράτηση του Χριστιανισμού (υπάρχουν αναφορές στις σταυροφορίες και στην Ιρλανδία, σε συνθήκες όμως έσχατης πείνας). Γιατί αυτή η λαγνεία για τον "χρυσό αιώνα", τί χρυσό δηλαδή...
Όλοι θα έπρεπε να ταχθούν αμέσως και κάθετα εναντίον των πρακτικών της Χ.Α. και κατά του ρατσισμού κι όχι μόνο εννιά, αλλά να λέμε και πάλι καλά.
«η Εκκλησία δεν μπορεί να είναι εναντίον των μεταναστών και των ξένων»Δηλαδή εναντίον των ομοφυλόφιλων μπορεί να είναι; Διότι ως γνωστόν ο Χριστός είπε: Αγαπάτε αλλήλους εκτός κι αν είναι gay.