Συγχαρητήρια. Νίκησες!

Συγχαρητήρια. Νίκησες! Facebook Twitter
10

O Albert Ransom, ιδρυτής της μικρής εταιρείας Runsome Apps Inc, κυκλοφόρησε το παιχνίδι CandySwipe για το λειτουργικό Android, στις 15 Νοεμβρίου του 2010, δηλαδή ακριβώς τέσσερις μήνες πριν την κυκλοφορία του υπερβολικά δημοφιλούς παιχνίδιού / application / πολιτισμικού φαινομένου "Candy Crush" στην πλατφόρμα King.com.

 

Δύο χρόνια αργότερα, τo 2012, η King κυκλοφόρησε το γνωστό σε όλους, (ακόμα και από Spam) Candy Crush Saga, φτάνοντας στην κορυφή των chart με τα apps σε όλες τις πλατφόρμες και λειτουργικά, φτάνοντας τον αριθμό - ρεκόρ των 500 εκ. downloads.

 

Και τα δύο παιχνίδια από το 2012 και μετά, όπως είναι εμφανές, μοιράζονται εκτός από τη λέξη Candy, παρόμοιο gameplay, τους ίδιους χρωματικούς κώδικες και παρεμφερή αισθητική.

 

Όμως η τεράστια απήχηση του παιχνιδιού CandyCrush Saga, έκανε την εταιρεία στην οποία ανήκει και ιδιαίτερα στον CEO της Riccardo Zacconi, να θεωρήσουν ότι δεν υπήρχε αρκετός χώρος για δύο παιχνίδια με τη λέξη Candy, ως πρώτο συνθετικό. Έτσι αποφάσισε να πάει στα δικαστήρια για να κατοχυρώσει το όνομα Candy, νομίζοντας ότι έτσι θα καθαρίσει από την ενοχλητική, 'ασήμαντη' ιστορία του Albert Ransom.

 

Να όμως που ο Ransom δεν το έβαλε κάτω, και διεκδίκησε την πρωτιά της χρήσης της λέξης Candy, ασκώντας τα νόμιμα δικαιώματά του στο δικαστήριο.

 

Όταν ο εκατομμυριούχος πια, Zacconi είδε ότι δεν είχε να αντιπαραβάλλει κάτι εξίσου δυνατό, ώστε να αντικρούσει τους ισχυρισμούς του Ransom, στο δικαστήριο, εξαγόρασε ένα άγνωστο παιχνίδι με το όνομα Candy Crusher. To παιχνίδι είχε κυκλοφορήσει τον Ιανουάριο του 2010, οπτικά δεν είχε καμμία σχέση με τα αντίδικα Candy Swipe και Candy Crush, αλλά, είχε κατοχυρώσει πρίν από το Candy Swipe τη χρήση της λέξης Candy.

 

Βρωμιά;

 

Παράλληλα, για να κοιμάται ήσυχος τα βράδια, ο ιδιοκτήτης του Candy Crush έγραψε ένα διαπρύσιο κείμενο όπου υπερασπίζεται με σθένος την πνευματική ιδιοκτησία, καλώντας όποιον έχει αντίθετη άποψη να του στείλει email.

 

Μετά από πολλές αποτυχημένες προσπάθειες να επικοινωνήσει με το κάθαρμα, που ακούει στο όνομα Zacconi, o Ransom αποφάσισε να γράψει μια ανοιχτή επιστολή προς την εταιρεία του Zacconi την King. Με την επιστολή αυτή, που κυκλοφόρησε πριν λίγες μέρες και αρχίζει να γίνεται viral, ο Ransom πληροφορεί το κοινό του internet ΓΙΑΤΙ υπερασπίστηκε τόσο σθεναρά το παιχνίδι του και τον κόπο του.

 

Διαβάστε:

 

Aνοικτή επιστολή προς την King.com που θέλει να ακυρώσει την χρήση του ονόματος CandySwipe.

 

Αγαπητή King,

Συγχαρητήρια! Νίκησες! Δημιούργησα το παιχνίδι μου CandySwipe εις μνήμην της μητέρας μου, η οποία απεβίωσε στην ηλικία των 62 ετών από λευχαιμία. Το CandySwipe κυκλοφόρησε το 2010, πέντε μήνες μετά το θάνατό της και το έκανα γιατί πάντα απολάμβανε παρόμοια παιχνίδια. Αν κάποιος φτάσει στο τέλος της πλήρους έκδοσης του παιχνιδιού σε Andoid, υπάρχει ακόμα το μήνυμα που λέει "...το παιχνίδι δημιουργήθηκε στη μνήμη της μητέρας μου, Layla..."

 

Δημιούργησα αυτό το παιχνίδι για καλόκαρδους ανθρώπους, όπως την εκλιπούσα αλλά και για να υποστηρίξω την οικογένειά μου, τη γυναίκα και τα δύο μου αγόρια 10 και 4 ετών.

 

Δύο χρόνια μετά κυκλοφορήσατε το Candy Crush Saga για smartphone. Εικονίδια, κείμενα χρώματα, είναι ίδια. Σε τέτοιο βαθμό μάλιστα που έχω εκατοντάδες περιπτώσεις χρηστών που τα μπερδεύουν και με ρωτούν ποιό από τα δύο είναι απομίμηση του άλλου.

[...]

Τώρα, ένα χρόνο μετά τις δικαστικές μάχες όπου προσπάθησα να ασκήσω κάθε νόμιμο διακαίωμά μου να υπερασπιστώ το εμπορικό μου σήμα, μαθαίνω ότι θέλετε να ακυρώσετε το σήμα κατατεθέν μου ώστε να μην μπορώ να το χρησιμοποιώ στη εφαρμογή που εγώ δημιούργησα. 

[...]


Μπράβο σας λοιπόν, που τα καταφέρατε να κερδίσετε. Ελπίζω να είστε χαρούμενοι που πήρατε την μπουκιά από το στόμα της οικογένειάς μου, παρόλο που το CandySwipe κυκλοφόρησε ξεκάθαρα πολύ καιρό πριν το Candy Crush Saga.

 

[Διαβάστε ολόκληρη την επιστολή εδώ]

 

O "νικητής", CEO της King και ιδιοκτήτης του Candy Crush Saga

 

Εάν υπάρξει απάντηση της King, θα σας ενημερώσουμε με Update.

Πρoς το παρόν, τα σχόλια βρίσκονται στη διάθεσή σας.

 

[via & via]

Τech & Science
10

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη: Πάνω από 800 εκατομμύρια ενήλικες έχουν διαγνωστεί - Το 59% δεν λαμβάνει θεραπεία

Τech & Science / Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη: Πάνω από 800 εκατομμύρια ενήλικες έχουν διαγνωστεί - Το 59% δεν λαμβάνει θεραπεία

Έκτακτη η ανάγκη για χρηματοδότηση φαρμάκων και ολοκληρωμένων προγραμμάτων για έγκαιρη ανίχνευση και αποτελεσματική θεραπεία σε χώρες χαμηλού και μεσαίου εισοδήματος.
LIFO NEWSROOM
Γιατί επιστήμονες ζητούν να μειωθούν τα ίχνη που αφήνουν στον αέρα τα αεροπλάνα

Τech & Science / Γιατί επιστήμονες ζητούν να μειωθούν τα ίχνη που αφήνουν στον αέρα τα αεροσκάφη

Τα λεγόμενα «ίχνη συμπύκνωσης» που αφήνουν πίσω τους τα αεροπλάνα δεν μας κάνουν πλύση εγκεφάλου, αλλά κάποιοι επιστήμονες πιστεύουν ότι συνεισφέρουν σημαντικά στην υπερθέρμανση του πλανήτη
LIFO NEWSROOM
Οι σκύλοι μπορούν να αναγνωρίσουν έναν κακό άνθρωπο σύμφωνα με επιστήμονες

Τech & Science / Οι σκύλοι μπορούν να αναγνωρίσουν έναν κακό άνθρωπο, σύμφωνα με Ιάπωνες επιστήμονες

Τα αποτελέσματα της έρευνας, που περιελάμβανε 34 σκύλους, δείχνουν ότι οι σκύλοι διαθέτουν ανεπτυγμένη κοινωνική νοημοσύνη και μπορούν να καταλάβουν πότε ένα άτομο δεν είναι αξιόπιστο
LIFO NEWSROOM
Ο Ουρανός, ο παγωμένος πλανήτης - γίγας μπορεί να έχει παρεξηγηθεί επί σχεδόν 40 χρόνια

Τech & Science / Ο Ουρανός, ο παγωμένος πλανήτης - γίγας μπορεί να έχει παρεξηγηθεί επί σχεδόν 40 χρόνια

Ένα σπάνιο γεγονός ηλιακού ανέμου λάμβανε χώρα όταν το Voyager 2 της NASA πέρασε από εκεί το 1986, σύμφωνα με μια μελέτη, το οποίο επηρέασε αυτό που πιστεύαμε για τον αινιγματικό πλανήτη.
LIFO NEWSROOM
Μυστηριώδεις κρατήρες εξερράγησαν στον πάγο της Σιβηρίας

Τech & Science / Οι επιστήμονες έλυσαν τον γρίφο με τους μυστηριώδεις κρατήρες στο παγωμένο έδαφος της Σιβηρίας

Οι κρατήρες έχουν γοητεύσει αλλά και προβληματίσει τους επιστήμονες, οι οποίοι έχουν περάσει χρόνια προσπαθώντας να διαλευκάνουν την ύπαρξή τους - Τώρα έχουν εξήγηση
LIFO NEWSROOM
Η Τεχνητή Νοημοσύνη εξοπλίζει ρομπότ-σκύλους για να «κυβερνήσει» τον πραγματικό κόσμο

Τech & Science / Η Τεχνητή Νοημοσύνη εξοπλίζει ρομπότ-σκύλους για να «κυβερνήσει» τον πραγματικό κόσμο

Η ανάλυση δεδομένων από αισθητήρες, κάμερες και άλλες συσκευές βοηθά τα ρομπότ να αντιλαμβάνονται αντικείμενα, να κατανοούν το έδαφος και να αναγνωρίζουν εμπόδια, παρέχοντας τη δυνατότητα να επιχειρούν σε απρόβλεπτα περιβάλλοντα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

8 σχόλια
Το πράγμα άρχιζε να βρωμάει από την στιγμή που κατοχύρωσαν την λέξη candy. Τι θα γίνει αν φτιάξω παιχνίδι Γύρος Κράς Σάγκα και κατοχυρώσω την λέξη γύρος. Θα μπορώ να ζητάω λεφτά από κάθε γυράδικο στην Ελλάδα και να μηνύσω οποιαδήποτε εφαρμογή που είναι σχετικά με τον γύρο.
Ένα δίκιο το'χει κι αυτός ο κακομοίρης του Candy Swipe, αλλά πού ζει; Δεν ήξερε πως έπρεπε να κατοχυρώσει από την αρχή το όνομα; Την αλήθεια μου θα την πω πάντως: Λόγω του οτι το κινητό μου δε μπορεί να παίξει Κάντι κρας, δοκιμάζω όλα τα υπόλοιπα παρόμοια που βρίσκω στο google play και ομολογώ πως κανένα δεν είναι τόσο όμορφα πλασαρισμένο όσο το κάντι κρας, φαίνεται λίγο λαμογιόφατσα ο μίστερ Ζακόνι αλλά έκανε καλή δουλειά με την ιδέα του άλλου...