16 λόγοι για να μην πετάξεις το μπoυκάλι της Coca Cola

16 λόγοι για να μην πετάξεις το μπoυκάλι της Coca Cola Facebook Twitter
10


 

Η Coca Cola αποκτά περιβαλλοντική συνείδηση χάρη σε αυτό το "2nd Lives" Kit που έρχεται να μεταμορφώσει τα άδεια πλαστικά μπουκάλια σε πολυεργαλεία και παιχνίδια.


Η νέα αυτή πρόταση έρχεται από την Ogilvy & Mather στην Κίνα και η εκστρατεία περιλαμβάνει μια σειρά από 16 καπάκια που βιδώνονται στις άδειες φιάλες  και μπορούν να τις μετατρέψουν σε νεροπίστολο, ξύστρα, κουδουνίστρα για το μωρό σας ή ακόμη και πινέλο.

 

Η εταιρεία σκοπεύει να διαθέσει δωρεάν τα πρώτα 40.000 σετ με τα πρωτότυπα αυτά καπάκια ξεκινώντας από το Βιετνάμ όπου και προωθεί μια εκστρατεία για ανακύκλωση πλαστικού.

 

 

10

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Living / Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Σύμφωνα με νέες έρευνες, παράγοντες όπως η ηλικία, η ροπή στην ενδοσκόπηση, ακόμα και οι εποχές του χρόνου αποτελούν παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά την ικανότητα να ανακαλούμε τα όνειρά μας.
THE LIFO TEAM
Ο γάτος του μαγαζιού

Living / Ο γάτος του μαγαζιού

Υπεύθυνοι face control, ταμείες, props στη βιτρίνα, support στον πελάτη, επιθεωρητές. Παίρνουν το ρόλο τους στα σοβαρά και είναι φυσικά λόγος για να ξαναπάει κανείς. Γυρίσαμε το κέντρο της Αθήνας, βρήκαμε τις γάτες που ζουν στα μαγαζιά της, τις φωτογραφίσαμε και τις παρουσιάζουμε.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
«Συστήνεται και η κράτηση τραπεζιού». Τα πιο δημοφιλή Game night events της πόλης.

Living / H Aθήνα παίζει Bingo: Αυτά είναι τα πιο δημοφιλή game night events της πόλης!

Από bingo nights, όπου έχει «εμφανιστεί» η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, μέχρι γεωγραφικά κουίζ που μπορεί να καταλήξουν σε ζεϊμπέκικα, αυτές είναι οι πιο παιχνιδιάρικες βραδιές της πόλης – και έχουν και τους μόνιμους θαμώνες τους.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
 Vinted over Instagram: Η μανία του reselling αλλάζει το παιχνίδι στα social media

Living / Η μανία με τα ηλεκτρονικά βιντατζάδικα και η παγίδα της δήθεν «καθαρής» ντουλάπας

Δύο κορίτσια που ξέρουν απ' έξω και ανακατωτά το Vinted και το Vestiaire Collective μας αποκαλύπτουν μυστικά που θα κάνουν τις αγορές μας πιο στοχευμένες και έξυπνες, καθώς και τις αδυναμίες τους που προκύπτουν κατά το κυνήγι του επόμενου θησαυρού.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Living / Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Ζούμε στην εποχή του φυσικού μακιγιάζ, του συνδυασμού αρωμάτων και της σύνθετης ρουτίνας περιποίησης. Από την υπερβολή των ’80s μέχρι το σήμερα, η ομορφιά αποτυπώνει την κοινωνική εξέλιξη και τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
«Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Ζούμε, ρε! / «Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Μπορούν τα τυφλά άτομα να ζήσουν μόνα; Χρειάζονται τα σπίτια τους κάποια ειδική προσαρμογή; Τι είναι η εκπαίδευση στις καθημερινές δεξιότητες; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν για το θέμα με την εκπαιδεύτρια κινητικότητας και προσανατολισμού και ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Σκύλοι βοηθοί Ελλάδας», Πέννυ Στούμπου.
THE LIFO TEAM
Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM
O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Living / O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Στον απόηχο της πανδημίας, οι πολιτικές «εργασίας από το σπίτι» έμοιαζαν να δείχνουν τον δρόμο για τον χώρο εργασίας του μέλλοντος, αλλά πλέον οι αποκλειστικά remote θέσεις είναι είδος προς εξαφάνιση.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ

σχόλια

8 σχόλια
Τρομερά πρακτική διαφήμιση και προβάλλεται σε μία χώρα όπου το νοητικό επίπεδο είναι κάτω του μετρίου.. Αλλά ας υποθέσουμε ότι η διαφήμιση προβαλλόταν εδώ Ελλάδα.. Ποιο παιδάκι θα κουβάλαγε τέτοια ξύστρα/τύπου μαρκαδόρος στο σχολείο; (έξτρα όγκος) Ποια νοικοκυρά θα έβαζε τέτοιο σαπούνι στην τουαλέτα της; Ποια μάνα θα έπαιρνε στο μωρό της τέτοια κουδουνίστρα; Ποιος νοήμον άνθρωπος θα έπινε οτιδήποτε πόσιμο σε μπουκάλι 2-3 ημερών! Το πλαστικό εκκρίνει κάποιες ουσίες οι οποίες είναι βλαβερές για τον άνθρωπο, οπότε είμαι σίγουρη πως μόνο ένας χαζούλης θα έβλεπε αυτό το μπουκάλι χρήσιμο! Για παιχνίδι βέβαια είναι τέλειο!! Μην ξεχνάμε πόσα μπουκάλια βάλαμε στην πίσω ρόδα του ποδηλάτου μας για να ακούγεται σαν μηχανάκι.. (παιδικές καγκουριές)
τι ακριβώς εννοείς με το ''κάτω του μετρίου''? αφενός 'ακρως ρατσιστικό γενικά και αφετέρου ηλίθιο ειδικά, οι βιετναμέζοι υπήρξαν σύμβολο αντίστασης και εθνικοαπελευθερωτικών κινημάτων μιας ολόκληρης ιστορικής περιόδου.
αυτό είναι που λείπει από το Βιετνάμ. ένα ωραίο πλαστικό δοχείο για τα πάντα. Οι απεργοί της κόκα κόλα στην Ελλάδα συμπληρώνουν πόσους μήνες αγώνα για να κερδίσουν πίσω τις δουλειές τους, καθημερινά καλούν σε μποϊκοτάζ των προϊόντων της ουμανιστικής αυτής πολυεθνικής. Λίγη συμπαράσταση δεν βλάπτει
σκεφτηκα και μια ακομα χρηση η οποια θα τους ταιριαζε και περισσοτερο και θα ειχε και ενα συμβολικο χαρακτηρα για το τι εχουν κανει στον υπολοιπο κοσμο! λες να την προτείνω ?
Πολύ καλή κίνηση μάρκετινγκ, από πλευράς οικολογίας βέβαια δεν υπάρχει κανένα όφελος, μάλλον το αντίθετο, αφού μια βδομάδα μετά θα πετάνε το μπουκάλι μαζί με το νέο, ογκώδες, καπάκι δηλαδή μόλυνση με περισσότερο πλαστικό.
Καλώς ή κακώς, η κόκα κολα ειναι μια εταιρια που οι διαφημιστικές της καμπάνιες μπορούν να πείσουν τον οποιοδήποτε να την προτιμήσει. Αυτα κάνει η έξυπνη διαφήμιση.