Όταν ο οίκος Versace συνάντησε την τέχνη του δρόμου

Όταν ο οίκος Versace συνάντησε την τέχνη του δρόμου Facebook Twitter
6

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

 

Για να γιορτάσει το ολοκαίνουριό του κατάστημα στην Χαβάη, ο κολοσσός της μόδας Versace ανέθεσε στον καλλιτέχνη Tristan Eaton (POW!POW!) την δημιουργία ενός επίσης κολοσσιαίου mural, με την γνωστή Μέδουσα όπως σίγουρα δεν την έχουμε ξαναδεί!

 

Όταν ο οίκος Versace συνάντησε την τέχνη του δρόμου Facebook Twitter

 

Όταν ο οίκος Versace συνάντησε την τέχνη του δρόμου Facebook Twitter

 

Όταν ο οίκος Versace συνάντησε την τέχνη του δρόμου Facebook Twitter

 

Όταν ο οίκος Versace συνάντησε την τέχνη του δρόμου Facebook Twitter

 

Όταν ο οίκος Versace συνάντησε την τέχνη του δρόμου Facebook Twitter

 

Όταν ο οίκος Versace συνάντησε την τέχνη του δρόμου Facebook Twitter

 

Όταν ο οίκος Versace συνάντησε την τέχνη του δρόμου Facebook Twitter

 

Όταν ο οίκος Versace συνάντησε την τέχνη του δρόμου Facebook Twitter

 

Όταν ο οίκος Versace συνάντησε την τέχνη του δρόμου Facebook Twitter

 

Όταν ο οίκος Versace συνάντησε την τέχνη του δρόμου Facebook Twitter

 

 

6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το πελώριο φίλτρο του νερού της Αθήνας και του Πειραιά | Σπάνιες εικόνες

Ρεπορτάζ / Το πελώριο φίλτρο νερού που λύτρωσε τους Αθηναίους πριν από έναν αιώνα

Την ώρα που η συζήτηση για το νερό έχει ανοίξει για τα καλά στον δημόσιο διάλογο, μας δημιουργήθηκε η απορία από πού διανέμεται στα σπίτια μας το πόσιμο νερό και τι ακριβώς γίνεται εκεί. Η ιστορική εγκατάσταση της ΟΥΛΕΝ, και σήμερα της ΕΥΔΑΠ, από την κατασκευή της μέχρι σήμερα ξεδιψάει και ποτίζει την πρωτεύουσα που ολοένα μεγαλώνει και ζεσταίνεται.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΛΑΣΑΚΗΣ
Ο υπερτουρισμός ως προέκταση της ανεξέλεγκτης ανάπτυξης

Living / Ο υπερτουρισμός ως προέκταση της ανεξέλεγκτης ανάπτυξης

Η πρόκληση του υπερτουρισμού, που προκαλεί φθορές στην πολιτιστική κληρονομιά και την τοπική κοινωνία, απαιτεί στρατηγικό σχεδιασμό που να συνδυάζει τις οικονομικές, κοινωνικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις με βιώσιμες πρακτικές.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
Αγορά εργασίας: Γιατί οι επιχειρήσεις έχουν έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού;

Good Business Directory Vol.5 / Αγορά εργασίας: Γιατί οι επιχειρήσεις έχουν έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού;

Κορυφαίοι ακαδημαϊκοί, στελέχη του επιχειρηματικού κόσμου και νέοι εξηγούν τις αιτίες αυτού του μεγάλου προβλήματος, τις προεκτάσεις και τις πιθανές λύσεις.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Tα επαγγέλματα του μέλλοντος είναι ήδη πραγματικότητα

Good Business Directory Vol.5 / Tα επαγγέλματα του μέλλοντος είναι ήδη πραγματικότητα

Ψηφιακοί αστικοί αγρότες, coolhunters, υπερασπιστές του περιβάλλοντος, μηχανικοί νέας ενέργειας, ιππότες του κυβερνοχώρου, σχεδιαστές τέλους ζωής: δεν είναι χαρακτήρες βιντεοπαιχνιδιών, είναι τα επαγγέλματα του μέλλοντος.
ΜΑΓΔΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ
Τι μας κάνει καλό να τρώμε όταν αρρωσταίνουμε - Mύθοι και αλήθειες

Radio Lifo / Τι μας κάνει καλό να τρώμε όταν αρρωσταίνουμε - Mύθοι και αλήθειες

Ποιες τροφές είναι καλό να καταναλώνουμε όταν είμαστε άρρωστοι και πώς συμβάλλουν στην ταχύτερη ανάρρωση και την ευεξία μας; Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με τον διατροφολόγο-διαιτολόγο Χρήστο Δερδεμέζη.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Living / Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Πώς να ζήσεις σε μια πόλη όπου ο μισθός είναι τσιμεντένιος, ενώ οι τιμές εκτοξεύονται διαρκώς: τέσσερα νεαρά κορίτσια μας στέλνουν τα μηνιαία έξοδά τους και κοστολογούν ένα ιδανικό για εκείνες Σαββατοκύριακο.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ

σχόλια

3 σχόλια
Η μόδα δεν είναι τέχνη, γιατί είναι κάτι εφήμερο που το επιβάλλει η βιομηχανία κ το marketing, αλλιώς τους σχεδιαστές θα τους λέγαμε καλλιτέχνες (όπως πχ τους ζωγράφους) και όχι μοδίστρες.
Το fashion design θα μπορούσαμε να πούμε πως εμπίπτει στις εφαρμοσμένες τέχνες.Επίσης οι καλές (ή εφαρμοσμένες τέχνες) δεν έχουν να κάνουν, απαραίτητα, με την αιωνιότητα, με το μη εφήμερο, καθώς υπάρχουν καλλιτέχνες που παράγουν τέχνη και μετά την καταστρέφουν, την μετουσιώνουν, την χαρίζουν ή πειραματίζονται στον εαυτό τους ή πολύ απλά η παραγόμενη τέχνη έχει σύντομη "ημερομηνία" λήξης, ανάλογα με τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί και το περιβάλλον στο οποίο εκτίθεται (κι αυτό γίνεται όχι τυχαία πχ. Land art, graffiti) κ.λπ.....Και πρέπει να αναλογιστούμε και τις εποχές που γίνεται το κάθε τι: π.χ εργαστήριο μαζικής παραγωγής ζωγραφισμένων κιουπιών/ αγαλμάτων στην αρχαία Ελλάδα για «ένδυση» ρωμαϊκών βιλών και μαζική παραγωγή εικόνων/αγιογραφιών για εκκλησίες του μεσαίωνα, ορισμένη από την θρησκευτική "βιομηχανία" της εποχής. Τα άνωθεν (και πολλά ακόμη) θεωρούνται τέχνη, και καλά κάνουν, αλλά δεν έχουν και ιδιαίτερα μεγάλη σχέση με την «αδέκαστη προσωπική έκφραση σε μοναδικά κάθε φορά κομμάτια της ιδιαιτερότητας του-ης καλλιτέχνη-ιδος» …δλδ αυτό που έχουμε στο μυαλό μας ως «Τέχνη» ...Just saying.Το «μοδίστρα» είναι υποτιμητικό, ε;
Δεν αναφέρθηκα στην μόδα, που εν μέρη συμφωνώ με τα λεγόμενα σου, πιστεύω ότι αν ρίξεις μια ματιά στις δημιουργίες του οίκου θα αναγνωρίσεις την τέχνη στο σχέδιο.Επιπλέον άλλο ο σχεδιαστής μόδας και άλλο ο μόδιστρος.