"Όταν ήμουν παιδί ακόμη, θυμάμαι τους γονείς μου να με σταματάνε σχεδόν πάντα πριν βγω από την πόρτα του σπιτιού. Με ρωτούσαν αν ήμουν σίγουρος πως θέλω να φύγω από το σπίτι ντυμένος έτσι και εγώ πάντα τους απαντούσα ναι."
Οι New York Times τον αναφέρουν σήμερα σαν θρύλο του instagram, σαν τον πιο επιδραστικό άντρα στη μόδα και το στιλ και ως κυρίαρχο brand των social media.
O 55χρονος Nick Wooster ρωτήθηκε από τον συντάκτη για το πώς αισθάνεται πάνω σε όλα αυτά και ανέφερε πως γοητεύεται μεν αλλά γνωρίζει πως αρκετοί δεν το βλέπουν έτσι και θα τον θεωρούν καρικατούρα.
Ο Wooster έχει ασχοληθεί σχεδόν με τα πάντα που αφορούν την αντρική μόδα. Ξεκίνησε ως πωλητής, εξελίχθηκε σε διευθυντής μεγάλων πολυκαταστημάτων όπως το Neiman Marcus, περπάτησε σε πασαρέλες αβάν γκαρντ σχεδιαστών και πρωταγωνίστησε σε καμπάνιες μεγάλων οίκων. Έχει συνεργαστεί σαν σύμβουλος δίπλα σε δεκάδες fashion designers οι οποίοι τον προσκαλούσαν πάντα να προσθέσει τις δικές του στιλιστικές πινελιές ή να συνδυάσει με τρόπο μοναδικό αυτά που φαινομενικά μοιάζουν αταίριαστα.
Μετά από όλα αυτά ο Nick Wooster αρνείται οποιαδήποτε επαγγελματική ταυτότητα και στις πληροφορίες του αναφέρεται ως "free agent". Ποτέ δεν παρέμεινε άλλωστε σε μια δουλειά για πολύ καιρό. Τώρα βρίσκεται στην Ευρώπη για να παρακολουθήσει τις επιδείξεις των κολεξιόν του επόμενου Χειμώνα. Οι δημοσιογράφοι τον ακολουθούν παντού και κάθε του εμφάνιση την επόμενη μέρα έχει εξαντλητικά αναπαραχθεί και αναλυθεί από κάθε fashion blog και περιοδικό μόδας.
Αυτές είναι μερικές από τις φωτογραφίες που συνοδεύουν τα αφιερώματα σε New York Times, GQ ή Esquire και που οι μεγαλύτεροι στιλίστες, fashion editors και δημιουργοί προσπαθούν να χρησιμοποιήσουν για τη χαρτογράφηση ενός τόσο ιδιαίτερου στιλ.
Πίσω του μια στρατιά από 230.000 follwers που με φρενίτιδα πατάνε like σε κάθε νέα φωτό ακόμη και αν οι ίδιοι δεν θα το τολμούσαν ποτέ.
σχόλια