Τα σχόλια στο προφίλ του Παπαδημούλη που έκανε ένας εκ των δολοφονημένων της Μάνης 11 μέρες πριν το θάνατό του

Τα σχόλια στο προφίλ του Παπαδημούλη που έκανε ένας εκ των δολοφονημένων της Μάνης 11 μέρες πριν το θάνατό του Facebook Twitter
24
Τα σχόλια στο προφίλ του Παπαδημούλη που έκανε ένας εκ των δολοφονημένων της Μάνης 11 μέρες πριν το θάνατό του Facebook Twitter

Φιλοχουντικά σχόλια περί πραξικοπήματος σε περίπτωση ανάδειξης σε κυβέρνηση του Σύριζα, ύμνους της Χούντας της 21ης Απριλίου και απειλές επί προσωπικού προς σχολιαστές των παραπάνω φαίνεται να είχε κάνει 11 μέρες πριν τον θάνατό του στο προφίλ του βουλευτή του Σύριζα Δημήτρη Παπαδημούλη ο ένας εκ των δύο αντρών που βρέθηκαν δολοφονημένοι στη Μάνη, Γιάννης Κομμάτης, στρατιωτικός στο επάγγελμα και έκδηλος υποστηρικτής της Χρυσής Αυγής. 

Το προφίλ του στο facebook: https://www.facebook.com/giannisthesamian/photos

Τα σχόλια στο προφίλ του Παπαδημούλη που έκανε ένας εκ των δολοφονημένων της Μάνης 11 μέρες πριν το θάνατό του Facebook Twitter
Τα σχόλια στο προφίλ του Παπαδημούλη που έκανε ένας εκ των δολοφονημένων της Μάνης 11 μέρες πριν το θάνατό του Facebook Twitter

 

24

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πάτρα: «Του λένε ότι θα σκοτώσουν τον πατέρα του», καταγγέλλει ο πατέρας του 10χρονου που υπέστη bullying

Ελλάδα / Πάτρα: «Του λένε ότι θα με σκοτώσουν», καταγγέλλει ο πατέρας του 10χρονου που υπέστη bullying

«Το είπε στον δάσκαλο, είπε ότι δεν είδε κάτι» πρόσθεσε ο πατέρας του αγοριού, οι συμμαθητές του οποίου πέρασαν μια σακούλα στο κεφάλι του κατά τη διάρκεια σχολικής εκδρομής 
LIFO NEWSROOM

σχόλια

12 σχόλια
Έπαιζε με όρους ζούγκλας και αυτοί οι όροι ποτέ δεν κάνουν εκπτώσεις στο βαθμό βίας. Ο φόνος είναι ένα ενδεχόμενο μέσα στο στην αρένα που ηθελημένα είχαν μπει.
Ολοι αυτοί που καταδίκαζαν τον φυλακα που σκότωσε τον Αλβανό ΔΟΛΟΦΟΝΟ (που μόλις είχε σκοτώσει ακόμα εναν άνθρωπο), κανείς απο αυτούς δεν καταδικάζει αυτές τις 2 δολοφονίες.Προφανώς ο Αλβανός δολοφόνος ΔΕΝ άξιζε αυτό που έπαθε, αλλα αυτοί οι 2 νεαροί το αξίζανε... Ευγε..
Καταρχάς, είναι αυτονόητο ότι σε κανέναν δεν αξίζει να πεθάνει, γιατί η ζωή είναι υπέρτατη αξία, κάθε ζωή είναι μοναδική και αναντικατάστατη, και, κυρίως, γιατί κανείς δεν έχει το δικαίωμα να την αφαιρέσει. Και επιπλέον η εσκεμμένη αφαίρεση ζωής είναι έγκλημα που διώκεται από το νόμο. Αφού λοιπόν μιλάμε για κάτι ηθικά και ποινικά κολάσιμο, είναι περιττό να καθόμαστε να λέμε το ευκόλως εννοούμενο, δηλαδή ότι είναι καταδικαστέο, (και λυπηρό, και παράλογο, και ηλίθιο να χάνονται και να χαλάνε ζωές για αντριλίκια και για 800 ευρώ).Τούτου λεχθέντος, νομίζω ότι είναι προφανές πως ο ξυλοδαρμός μέχρι θανάτου ενός φυλακισμένου (έστω και βαρυποινίτη, έστω και δολοφόνου) από σωφρονιστικούς υπαλλήλους, από εκπροσώπους του ελληνικού κράτους, είναι εντελώς άλλης τάξης πρόβλημα από ένα ξεκαθάρισμα λογαριασμών και ως τέτοιο θα σχολιαστεί και θα αντιμετωπιστεί. Η σύγκριση των δυο είναι άτοπη, για να μην πω εκ του πονηρού.
Από τη στιγμή που έχουμε (ακόμα) ελευθερία έκφρασης, ο καθένας μπορεί να λέει ό,τι θέλει -στο επίπεδο που δεν προσβάλλει/απειλεί κάποιον συνάνθρωπό του. Και φυσικά μπορεί και να δέχεται αντιστοίχως ελεύθερα κριτική. Κρίμα για τις ανθρώπινες ζωές που χάθηκαν. Απο τη στιγμή όμως που βιώνουμε αυτές τις εποχές των άκρων, είναι λίγο δύσκολο να μην πάρει η μπάλα τέτοιου είδους καουμποϊλίκια και ποζεριλίκια, είτε τα ασπαζόμαστε, ειτε όχι. Δεν είμαι ούτε αριστερός, ούτε δεξιός (πόσο μάλλον των άκρων). Αλλά το να διατυμπανίζεις για το ελληνικό έθνος (για τους χρυσοκοτάδες) όταν δεν ξέρεις καν τη γλώσσα και τη γραφή του, είναι απείρως αστείο! Όπως απείρως αστεία και γραφική είναι και η εμφάνιση και το σεξαπίλ τους...
Είπαμε...είναι η υπαρξιακή παραμόρφωση που μας άφησε πίσω δωράκι η μετάλλαξη της Μεταπολίτευσης κατά την οικ κρίση. Θα μπορούσες να το δεις και ως μετάλλαξη του υψηλού trash που παρήγαγε αυτή η χώρα, με το σαρκαστικό κάγχασμα του τελευταίουυ να μεταφράστηκε ιστορικά σε ένα πνιγμένο, στενό, με κομμένη την γλώσσα, λοβοτομημένο το μυαλό, ευνουχισμένο άρα και ναρκισσισμικά προβληματικό "ουγκ". Όταν δεν ξέρεις τί σου συμβαίνει δεν έχεις και πολλά να πεις για να το περιγράψεις: "ουγκ", είναι το μόνο που βγαίνει, όσα γράμματα και να ξέρεις. Περιγράφει το γλωσσικώς αχαρτογράφητο, αλλά μπορείς να αντλήσεις πολύ νόημα από την ύπαρξή του.Από την άλλη κράτα και μικρό καλάθι. Ουκ ολίγοι ΧΑ ξέρουν να διαβάζουν και να γράφουν λογύδρια. Αν νομίζεις ότι η αγραμματοσύνη εκκολάπτει τους φασίστες και όχι ο κομπλεξισμός μιας κοινωνίας που μεγαλώνει τα παιδιά της, τότε είμαστε πολύ μακριά ακόμη από το να δούμε άπρη μέρα σ αυτόν τον τόπο. Άσπρη μέρα = μια δίκαιη μέρα
Οταν λέμε ότι τα άκρα είναι ίδια (και είναι ίδια γιατί εδράζονται στον φανατισμό και στο μίσος): Ο Βασιλάκης Ξηρός δεν είχε πάει σχολείο. Στην δίκη της 17Ν ψιλοντρέπονταν και έκανε πως διάβαζε εφημερίδα. Μόνο που την κρατούσε ανάποδα, και από κει τον κατάλαβαν και γίνονταν τα ανάλογα σχόλια.
Τον σκότωσαν και η πράξη είναι αποτρόπαια και οι φονιάδες συλλαμβάνονται και οδηγούνται στη δικαιοσύνη και κρίμα για έναν άνθρωπο που είχε όλη του τη ζωή μπροστά του. Τίποτα όμως από τα παραπάνω δεν αναιρεί το γεγονός ότι όσο ζούσε υπήρξε ακόμη ένα θύμα της ιδεολογίας του μίσους. (και το λέω έτσι politically correct για να μην το πω με το συνήθη τρόπο -δηλ. αγράμματο μπάζο, φιλοχουντικό εθνίκι, κτλ- και πέσετε και με φάτε).
Η προσπάθεια απο-πολιτικοποίησης του θέματος είναι άτοπη.Όλοι ξέρουμε ότι κάποια γυμναστήρια πολεμικών τεχνών και μπόντι μπίλντινγκ αποτελούν πόρταλ για νεοφασιστικές ομάδες αλλά και για το οργανωμένο έγκλημα. Πρέπει να διερευνηθεί αυτό, τώρα κιόλας. Από τη στιγμή που ο νεο(ναζισμός) είναι πολιτική ιδεολογία, από τη στιγμή που η μεγαλύτερη οργάνωση του χώρου διώκεται ως εγκληματική οργάνωση, οι παράνομες δραστηριότητες των νεοναζί είναι απλώς "ποινικές υποθέσεις";Το θέμα είναι πολιτικότατο και σε κάθε περίπτωση οφείλουμε ως πολίτες να θέλουμε να ξεσκεπάζεται ο βόρβορος του νεοναζισμού, ο οποίος δεν είναι μόνο μια κάρτα μέλους σε συγκεκριμένες οργανώσεις αλλά και ένα άκρως επικίνδυνο (για όλους μας) λάιφσταϊλ.Σεβασμός στους νεκρούς σημαίνει να μη τους βρίζεις. Όχι να μην καταδεικνύεις τα παρατράγουδα των πολιτικών επιλογών τους.
Τέσσερις νέοι άνθρωποι χαμένοι (δυο τα θύματα και δυο οι θύτες) σ' έναν ιδεολογικό χυλό που τα χωράει όλα: και τον στρατό και την 21η Απριλίου και τη σβάστικα και την παράνομη διακίνηση των αναβολικών και το ξεκαθάρισμα λογαριασμών με όπλα.Δυστυχώς, όπως όλα δείχνουν, δεν είναι οι τελευταίοι.
Καλά οι θύτες δεν είναι χαμένοι οπότε δεν θα τους λυπηθώ.Ποιος ξέρει τι είδους ελαφρυντικά μπορεί να τους αναγνωριστούν(πχ αυτό της μετεφηβικής ηλικίας).Με τον Κούγια δικηγόρο μπορεί στο τέλος να τους χειροκροτούν.Ειδικά,αν παίξουν και το χαρτί του νεοναζισμού που όπως φαίνεται δεν είχε καμία σχέση με τα κίνητρα της δολοφονίας.
Μόνο που στους δύο μπορεί να δοθεί η ευκαιρία να αλλάξουν ενώ στους άλλους δύο αυτή η ευκαιρία χάθηκε για πάντα.Βασικά,τους την στέρησαν οι δύο πρώτοι.Γι'αυτό και απάντησα στο σχόλιο.Για να καταδείξω ότι υπάρχει διαφορά μεταξύ θυτών και θυμάτων.
Κι έπειτα; Δηλαδή όποιος πεθαίνει δικαιώνεται; Συγχωρούνται όλα του τα κρίματα; Τι είναι ο θάνατος, η κολυμβήθρα του Σιλωάμ;Άκυρο το αντανακλαστικό του Παπαδημούλη που φοβήθηκε μη και του πούνε ότι δεν καταδικάζει τη βία απ' όπου κι αν προέρχεται, αλλά άμα ο ένας έχει μια σβάστιγκα φαρδιά πλατιά στο χέρι κι ο άλλος του γράφει αυτά που του 'γραψε, είναι προφανές ότι τα παλικάρια δεν ήταν μέλη του Λυκείου των Ελληνίδων, και δεν είναι ντροπή να το λέμε.
όχι, σε καμία περίπτωση δεν δικαιώνεται, και ούτε υπονοώ ότι ήταν του κατηχητικού. Όμως, τώρα απεβίωσε. Και θεωρώ άσχημο να χρησιμοποιούν τον θανάτό του για πολιτικούς σκοπούς.
Συμφωνώ απόλυτα...Αν βεβηλώνουμε τη μνήμη ενός νεκρού(και μάλιστα πρόσφατου)γινόμαστε χειρότεροι από αυτούς που κατηγορούμε..Όποιος κάθεται και λέει "καλά τους κάνανε γιατί ήταν ναζιστές", μου φαίνεται ότι δεν διαφέρει και πολύ από αυτό που μισεί..Όταν είσαι δημοκράτης και ανοιχτόμυαλος που αντιτίθεται σε φασιστικές και ναζιστικές πολιτικές πεποιθήσεις,ξέρεις να φέρεσαι σύμφωνα με τις δημοκρατικές σου αξίες και δεν προσβάλλεις τη μνήμη κανενός νεκρού(ούτε αυτού που μισείς).
Δεν νομίζω ότι μιλάμε για είδηση. Μια βόλτα να κάνει κανείς στα μέσα μαζικής δικτίωσης βλέπει καθημερινά, φιλοεπαναστατικά σχόλια (είτε αποτελούνται από χουντικούς/ακροδεξιούς που θέλουν να πολεμίσουν το "ξεπούλημα της χώρας", είτε από ακροαριστερούς/αναρχικούς που πολεμάνε την "χούντα των αφεντικών" κ.α.). Ειδικά μετά το γεγονός του θανάτου των δύο παιδιών, ο καθένας έλεγε κυριολεκτικά το μακρύ του και το κοντό του αποδεικνύοντας περίτρανα ότι η θεωρία της εξέλιξης κάπου σκάλωσε στην περίπτωση του νεο-Έλληνα. Τι να πώ, χουντικοί-ξεχουντικοί, σφίχτες, διαπλεκόμενοι, κρίμα για τα παιδιά καθώς και για όσους μπλέχτηκαν με την δολοφονία τους. Άντε καληνύχτα μας για μια ακόμα φορά.
Είναι που δεν είχε καμία σχέση με ναζισμό, πολιτική κλπ όπως δήλωσε ο αδερφός του. Όχι μωρέ ήταν από αριστερή οικογένεια που έχυσε αίμα σύμφωνα με τις δηλώσεις του.
Δεν καταλαβαίνω γιατί να υπάρχουν τέτοιου είδους άρθρα, ειδικά εφόσον αιτία της διπλής δολοφονίας δεν φέρονται να είναι τυχόν πολιτικές πεποιθήσεις.