Αλλάζει ο χάρτης των ΜΜΜ στην Αττική

Αλλάζει ο χάρτης των ΜΜΜ στην Αττική Facebook Twitter
15

Από τον Σεπτέμβριο θα δούμε τις νέες αλλαγές του ΟΑΣΑ στις αστικές συγκοινωνίες αφού πολλές γραμμές των ΕΘΕΛ θα μειωθούν και θα μετατραπούν σε τροφοδοτικές του Μετρό.

Παράλληλα θα αλλάξει και η τιμολογιακή πολιτική στα εισιτήρια.

Οι αλλαγές που επεξεργάζονται στον ΟΑΣΑ

 

- Μείωση του μήκους της διαδρομής λεωφορειακών γραμμών ώστε να μετατραπούν σε τροφοδοτικές του Μετρό

- Ενίσχυση λεωφορειακών γραμμών σε περιοχές που δεν εξυπηρετεί το Μετρό

- Αλλαγή στις συχνότητες διέλευσης των λεωφορείων σε περιοχές που η επιβατική κίνηση είναι αυξημένη και μείωση όπου δεν είναι μεγάλη.

Aλλάζουν οι τιμές των εισιτηρίων

- Μειώνεται το εισιτήριο για όλα τα Μέσα από 1,40 σε 1,20 ευρώ με παράλληλη μείωση του χρόνου ισχύος από τα 90 στα 70 λεπτά.

- Καταργείται το εισιτήριο απλής διαδρομής για λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ που κοστίζει 1,20 ευρώ.

- Μειώνεται το κόστος της κάρτας για όλα τα Μέσα από τα 45 στα 30 ευρώ και καταργείται η κάρτα λεωφορείων, τραμ, τρόλεϊ των 20 ευρώ

- Στη διάθεση του κοινού θα τεθούν οι τριμηνιαίες και εξαμηνιαίες κάρτες απεριορίστων διαδρομών

- Εισαγωγή πενθήμερου εισιτηρίου 10 ευρώ και κατάργηση του 7ημερου που κοστίζει 14 ευρώ

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας ΗΜΕΡΗΣΙΑ, πρόσφατη μελέτη του υπουργείου Υποδομών προτείνει τη συνεργασία μεταξύ ΟΑΣΑ και ΚΤΕΛ προκειμένου να μην επιβαρύνεται το κέντρο της Αθήνας από την είσοδο τόσο των μέσων μαζικής μεταφοράς όσο και όλων των υπεραστικών λεωφορείων.

15

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σαντορίνη: Διεθνής ωκεανογραφική αποστολή μελετά την καλντέρα και το υποθαλάσσιο ηφαίστειο Κολούμπο

Ελλάδα / Σαντορίνη: Διεθνής ωκεανογραφική αποστολή μελετά την καλντέρα και το υποθαλάσσιο ηφαίστειο Κολούμπο

Η αποστολή HYDROMOX, που χρηματοδοτείται από τη βρετανική κυβέρνηση, αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς την κατανόηση των φυσικών μηχανισμών που διαμορφώνουν τον υποθαλάσσιο ηφαιστειακό χώρο
LIFO NEWSROOM