To Facebook ξέρει πλέον ποια site επισκεπτόμαστε

To Facebook ξέρει πλέον ποια site επισκεπτόμαστε Facebook Twitter
Απλά βήματα για όσους δεν θέλουν να τους πιάνει το "μάτι του Facebook".
3

Σιωπηλά και χωρίς ιδιαίτερες ανακοινώσεις, το Facebook έθεσε σε εφαρμογή από την περασμένη Παρασκευή 30/1 τους νέους όρους χρήσης του, που του επιτρέπουν πλέον να γνωρίζει επακριβώς ποια site επισκεπτόμαστε, όταν δεν σερφάρουμε σε αυτό.

Πρόκειται για μια αλλαγή, που την αποδέχονται αυτόματα (με το "στανιό"), πλεόν, όλοι οι χρήστες του κοινωνικού δικτύου, προκειμένου να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες του, με βάση τους νέους κανονισμούς.

Μια αλλαγή που, όπως υποστηρίζει και το ίδιο το Facebook, το βοηθά να κατανοήσει επακριβώς τις online συνήθειες των 1,4 δισεκατομμυρίων χρηστών του, προκειμένου να κάνει ακόμα πιο έξυπνο το σύστημα σερβιρίσματος στοχευμένων διαφημίσεών του, ώστε να μας εμφανίζει μηνύματα με βάση τις προτιμήσεις μας.

Στην περίπτωση που κάποιος χρήστης επιθυμεί να παρακάμψει την στενή παρακολούθηση, επειδή αισθάνεται ότι απειλείται η ιδιωτικότητά του, το Facebook παρέχει κάποια εργαλεία για τον έλεγχο των διαφημίσεων, αλλά και έναν κατανοητό οδηγό ιδιωτικότητας, που μπορούν να δώσουν τον έλεγχο στο χρήστη ωστε να ορίσει ο ίδιος ποια δραστηριότητά του επιτρέπει να είναι εκτεθιμένη στις ορέξεις του κοινωνικού δικτύου.

Όμως, για να παραμείνει εκτός ραντάρ του Facebook, αλλά και όλων των site που συλλέγουν στοιχεία για την λεγόμενη "συμπεριφορική διαφήμιση", ο χρήστης θα πρέπει να επισκεφθεί τον ιστότοπο του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαδικτυακής Διαδραστικής Διαφήμισης (EDAA).

Στην ειδική σελίδα "Διαχείρηση Επιλογών", που διατίθεται και στα Ελληνικά, εκτός από το να διαπιστώσει ΠΟΣΕΣ εταιρείες (στη δική μου περίτπωση, 94!) παρακολουθούν την online συμπεριφορά του, μπορεί να διαχειριστεί τις επιλογές του σχετικά με ποιές εταιρείες (συμπεριλαμβανομένης και της Google) και να επιλέξει την ενεργοποίηση ή απενεργοποίηση κάθε μίας ή και όλων, με ένα κλικ.

Το κοινωνικό δίκτυο υποστηρίζει ότι άπαξ και ο χρήστης επιλέξει να μην καταγράφεται πλέον η συμπεριφορά του ΕΚΤΟΣ Facebook, σταματά να αρχειοθετεί (και να διαθέτει σε τρίτους) τα site που επισκεπτόμαστε, από όλες τις βερσιόν του, είτε πρόκειται για την online, είτε για τις εφαρμογές του για smartphones και tablets.

Καλή Επιτυχία.

Τech & Science
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΗΠΑ: Ομάδα φοιτητών εκτόξευσε «ερασιτεχνικό» πύραυλο πιο ψηλά από ποτέ

Τech & Science / Φοιτητές Ελληνοαμερικανού κοσμήτορα μηχανικής εκτόξευσαν «ερασιτεχνικό» πύραυλο πιο ψηλά από ποτέ

Η επιτυχία έχει και ελληνικό χρώμα, καθώς ο διακεκριμένος Ελληνοαμερικανός επιστήμονας, Γιάννης Γιόρτσος είναι Κοσμήτορας της σχολής μηχανικής του Πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνιας, στην οποία σπουδάζουν οι φοιτητές που έσπασαν το ρεκόρ
LIFO NEWSROOM
Τεχνητή νοημοσύνη με συνείδηση; Ναι, μέχρι το 2035 - Οι φόβοι για κοινωνική ρήξη

Τech & Science / Τεχνητή νοημοσύνη με συνείδηση; Ναι μέχρι το 2035 - Οι φόβοι για κοινωνική ρήξη

Η προοπτική για συστήματα τεχνητής νοημοσύνης με δικά τους συμφέροντα και ηθική αξία «δεν είναι πλέον ένα θέμα μόνο για την επιστημονική φαντασία ή το μακρινό μέλλον» λένε οι επιστήμονες
LIFO NEWSROOM
Τα φάρμακα «μπλοκμπάστερ» για την απώλεια βάρους αποκαλύπτουν όσα ακόμη δεν κατανοούμε για την παχυσαρκία

Τech & Science / Η παχυσαρκία είναι ασθένεια: Τι δείχνει πολυετής έρευνα στα νέα φάρμακα για την απώλεια βάρους

Πώς λειτουργούν τα GLP-1 φάρμακα - Η αμφιλεγόμενη χρήση, οι παρενέργειες, το υψηλό κόστος και η διαπίστωση πως οι περισσότεροι σταματούν έπειτα από 12 εβδομάδες
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Απόλυτη διαγραφή αγαπητοί και ηρεμία . Ένα 6 μηνο τώρα δίχως αυτό και αναρωτιέμαι με τον εαυτό μου γιατί το άνοιξα εξαρχής. Βάλτε σε μια ζυγαριά τα αρνητικά με τα θετικά συναισθήματα που σας διακατέχουν κάθε φορά που " χαζεύετε" στο fb και όταν τα πρώτα είναι περισσότερα...
Στην πραγματικότητα το η εν λόγω ιστοσελίδα δεν ρυθμίζει το σταμάτημα της διαφήμισης, εμποδίζει την ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ διαφήμιση, ανάλογα με τις προτιμήσεις μου.... Φυσικά και ΔΕΝ θα έπρεπε να γνωρίζει κανείς τις προτιμήσεις, πόσο μάλλον αν δεν συναινώ στην πραγματικότητα με αυτό. Από την στιγμή που γίνεται προτιμώ να μου διαφημίζουν πράγματα που με ενδιαφέρουν κι όχι άσχετα...Το ιδανικό θα ήταν να μην υπήρχε τίποτα... Ούτε διαφήμιση, ούτε προσωπικό μου δεδομένο, ούτε παρακολούθηση.