Μπαλτάς: Αλλαγές στην Παιδεία και αναφορές σε διαχωρισμό Κράτους-Εκκλησίας

Μπαλτάς: Αλλαγές στην Παιδεία και αναφορές σε διαχωρισμό Κράτους-Εκκλησίας Facebook Twitter
Ο υπουργός Παιδείας, Πολιτισμού και Θρησκευμάτων Αριστείδης Μπαλτάς μιλά κατά τη διάρκεια της συζήτησης στην Ολομελεια της Βουλής, των προγραμματικώνν δηλωσεων της Κυβέρνησης, Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015. ΑΠΕ - ΜΠΕ/ΑΠΕ - ΜΠΕ/Αλέξανδρος Μπελτές
4

Προτεραιότητα στην αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής καταστροφής έδωσε στην αποψινή του ομιλία στα πλαίσια των προγραμματικών δηλώσεων της κυβέρνησης ο υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Αριστείδης Μπαλτάς. Ο κ. Μπαλτάς εξήγγειλε την επιστροφή των σχολικών φυλάκων στις θέσεις τους, την επιστροφή των καθηγητών των ΕΠΑΛ, την κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων και την απόσυρση της αξιολόγησης.

Δεν θα υπάρχει καμία αλλαγή στην Τρίτη Λυκείου φέτος ανακοίνωσε ο κ. Μπαλτάς συμπληρώνοντας πως η βαθμολογία στην πρώτη και δεύτερη τάξη δεν θα συνυπολογίζεται στον εισαγωγικό βαθμό για το Πανεπιστήμιο. 

Ο κ. Μπαλτάς τόνισε, πως ένα από τα μεγαλύτερα εθνικά εγκλήματα είναι ότι εδώ και 40 χρόνια καλά σχολεία θεωρούνται τα ιδιωτικά εκφράζοντας την θέση πως αυτό θα πρέπει να αντιστραφεί.

Αναφερόμενος στην Ανώτατη Εκπαίδευση ανακοίνωσε ότι επιστρέφουν οι διοικητικοί υπάλληλοι και χαρακτηρίζοντας «ψευδοπρόβλημα» αυτό των «αιώνιων φοιτητών» ανέφερε πως έχει νόημα αν θέλουν κάποιοι να επιστρέψουν να έχουν την δυνατότητα.

Αφού χαρακτήρισε τον νόμο Διαμαντοπούλου «την απόλυτη καταστροφή», δήλωσε ότι θα καταργηθούν με νόμο τα Συμβούλια Ιδρύματος.

Τέλος δήλωσε πως η κυβέρνηση εμμένει στρατηγικά στην άποψη ότι η Εκκλησία και το κράτος πρέπει να διαχωριστούν αλλά, σημείωσε πως αυτή η πορεία είναι μακρά και δύσκολη και πρέπει πρώτα να αρχίσουν να εκλογικεύονται αυτές οι σχέσεις.

4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Χακάν Φιντάν: Προκαλεί ξανά με «τουρκική μειονότητα Δυτικής Θράκης» και «ομογενείς» στα Δωδεκάνησα

Διεθνή / Χακάν Φιντάν: Προκαλεί ξανά με «τουρκική μειονότητα Δυτικής Θράκης» και «ομογενείς» στα Δωδεκάνησα

Ο Φιντάν είπε ότι το τουρκικό ΥΠΕΞ «συνεχίζει να προστατεύει με προσοχή τα δικαιώματα και τα συμφέροντα της Τουρκίας στο Αιγαίο και την Ανατολική Μεσόγειο», προσθέτοντας ότι «κατά την τελευταία μας επίσκεψη στην Αθήνα, δείξαμε την αποφασιστική μας στάση στο θέμα αυτό»
LIFO NEWSROOM
Debate ΣΥΡΙΖΑ: Η κόντρα Πολάκη - Φάμελλου και οι ανεμογεννήτριες του Γκλέτσου

Πολιτική / Debate ΣΥΡΙΖΑ: Η κόντρα Πολάκη - Φάμελλου και οι ανεμογεννήτριες του Γκλέτσου

Το debate ανάμεσα στους υποψήφιους προέδρους του ΣΥΡΙΖΑ είχε διαφωνίες, αιχμές και την ατάκα του Απόστολου Γκλέτσου ότι «οι ανεμογεννήτριες δεν παράγουν ρεύμα, γιατί δεν έχουν μπαταρίες»
LIFO NEWSROOM
Ερντογάν για Τραμπ: «Περιμένουμε να δούμε την στάση των ΗΠΑ για τη Μέση Ανατολή»

Διεθνή / Ερντογάν για Τραμπ: «Περιμένουμε να δούμε την στάση των ΗΠΑ για τη Μέση Ανατολή»

Ο Τούρκος πρόεδρος ξεκαθάρισε πως περιμένει από τη νέα αμερικανική κυβέρνηση να βάλει ένα τέλος στον πόλεμο που τσακίζει τη Μέση Ανατολή και να σταματήσει να στηρίζει τους Κούρδους της Συρίας
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Αυτές τις αλλαγες που φανταζόμαστε ολοι μας και που θελουμε να δουμε δεν θα τις δουμε στην Ελλαδα οσο ζουμε...σε καμια 100 χρονια αν δεν εχει διαλυθει η ανθρωπότητα κατι μπορει να γινει αλλα προς το παρόν δεν υπαρχει ελπίδα.
το σχολείο αν θελει να το φτιάξει δεν αρκεί να το μετονομάσει από πανελλήνιες σε δέσμες πρέπει να κάνει κάτι ουσιαστικό. Π.χ. πάρε το μοντέλο μιας χώρας με κορυφαίο σύστημα εκπαίδευσης όπως η Σουηδία, προσάρμοσε το στα δεδομένα σου και εφάρμοσε το.
Στα Πανεπιστήμια πίσω ολοταχώς. Για τα σχολεία πως να μην θεωρούνται καλύτερα τα ιδιωτικά όταν στα δημόσια τα μαθήματα πότε γίνονται και πότε όχι, δεν το ξέρει αυτό ο υπουργός;Για το χωρισμό κράτους-εκκλησίας μόνο καλά λόγια έχω να πω αρκεί να το κάνει αυτή η κυβέρνηση και να αφήσει τα ευχολόγια περί εκλογίκευσης των σχέσεων. Αν δε το κάνει αυτή η κυβέρνηση δεν θα γίνει ποτέ.
Δε θα το κάνει αυτή η κυβέρνηση, ειδικά τώρα που έχουμε ανάγκη τα συσσίτια της εκκλησίας για την αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης. Εύχομαι πάντως να ζω και να το δω όταν θα γίνει