Ποιοι αρνήθηκαν τα βουλευτικά αυτοκίνητα

Ποιοι αρνήθηκαν τα βουλευτικά αυτοκίνητα Facebook Twitter
Φωτ.: SOOC
11

Κλήρωση έγινε σήμερα στην αίθουσα της Γερουσίας της Βουλής για τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα των βουλευτών, όπως είχε προαναγγείλει η Ζωή Κωνσταντοπούλου.

Όπως μεταδίδει το αθηναϊκό πρακτορείο, ο πρόεδρος του Ποταμιού Σταύρος Θεοδωράκης μαζί με τους βουλευτές του κόμματος του, Παναγιώτη Καρακατσούλη, Γιώργο Αμυρά, Αντιγόνη Λυμπεράκη και Σταυρούλα Αντωνάκου, δήλωσαν ότι δεν θέλουν να παραλάβουν βουλευτικό αυτοκίνητο.

Παράλληλα, ο βουλευτής της ΝΔ Γιώργος Κουμουτσάκος αλλά και ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργος Δημαράς έχουν επίσης δηλώσει ότι δεν θέλουν βουλευτικό αυτοκίνητο.

Στο μεταξύ, με ενδιαφέρον αναμένεται να διαπιστωθεί αν θα δοθούν στη δημοσιότητα από την πρόεδρο της Βουλής τα ονόματα όσων τελικά παρέλαβαν, αλλά και όσων αρνήθηκαν.

Η διακοπής της παροχής του αυτοκινήτου ήταν μία από τις υποσχέσεις της κυβέρνησης προεκλογικά. Όταν η πρόεδρος της Βουλής είχε καλέσει για γνωριμία την Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ αρκετοί ήταν οι βουλευτές που είχαν θέσει θέμα, ζητώντας να συνεχιστεί η παροχή του αυτοκινήτου καθώς «είναι εργαλείο δουλειάς». Στην επιμονή αυτή είχε αναφερθεί στην ομιλία του στην Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ ο πρωθυπουργός επιπλήττοντας τους βουλευτές για την επιμονή τους.

Από την πλευρά της, η Ζωή Κωνσταντοπούλου είχε εκδηλώσει την πρόθεση της να διακόψει το leasing ή να το διαπραγματευτεί με καλύτερους όρους, όμως όπως είπε, δεν μπορούσε τώρα γιατί ήταν σε ισχύ η σύμβαση και θα πρέπει να υπάρχει μια χρονικά εύλογη προειδοποίηση στην εταιρία που νοικιάζει τα αυτοκίνητα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Οι αντάρτες του ΣΥΡΙΖΑ που αγνόησαν τον Τσίπρα για τα βουλευτικά αυτοκίνητα - Πώς γελοιοποίησαν τον Πρωθυπουργό και τους εαυτούς τους για να μη τυχόν χάσουν ένα τζάμπα αμάξι!

11

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Συνάντηση Μητσοτάκη με τον CEO Telekom: «Η Ελλάδα μπροστά από τη Γερμανία στην ψηφιοποίηση»

Πολιτική / Συνάντηση Μητσοτάκη με τον CEO Telekom: «Η Ελλάδα μπροστά από τη Γερμανία στην ψηφιοποίηση»

Ο πρωθυπουργός επεσήμανε τη σημασία του προγράμματος “Fiber to the Home”, μέσω του οποίου η Ελλάδα στοχεύει να βρεθεί στην κορυφή των ευρωπαϊκών χωρών σε επίπεδο συνδεσιμότητας μέσα στα επόμενα 2,5 χρόνια
LIFO NEWSROOM
ΠΑΣΟΚ κατά Τασούλα: Υπέγραψε επιχορηγήσεις χιλιάδων ευρώ στην εκλογική του περιφέρεια, λίγο πριν παραιτηθεί

Πολιτική / ΠΑΣΟΚ κατά Τασούλα: Υπέγραψε επιχορηγήσεις χιλιάδων ευρώ στην εκλογική του περιφέρεια, λίγο πριν παραιτηθεί

Το ΠΑΣΟΚ υποστηρίζει ότι ο κ. Τασούλας, κατά την τελευταία ημέρα άσκησης των καθηκόντων του, στις 16 Ιανουαρίου, υπέγραψε τέσσερις αποφάσεις χρηματοδότησης που αφορούν την περιοχή των Ιωαννίνων
LIFO NEWSROOM
Άμεσα μέτρα για την διανομή φαρμάκων του ΕΟΠΥΥ μετά το φιάσκο με το κλειστό φαρμακείο

Πολιτική / Άμεσα μέτρα για την διανομή φαρμάκων του ΕΟΠΥΥ μετά το φιάσκο με το κλειστό φαρμακείο

Σύμφωνα με τον Άδωνι Γεωργιάδη τα μέτρα θα αφορούν και σε άλλα κανάλια διανομής κάποιων από αυτών των φαρμάκων, ενώ όπως επεσήμανε τρέχει και ο διαγωνισμός για την διανομή κατ οίκον φαρμάκων του ΕΟΠΥΥ, υψηλού κόστους
LIFO NEWSROOM
Ενδοοικογενειακή βία: Προς ψήφιση εντός της εβδομάδας το νομοσχέδιο για την ενσωμάτωση οδηγίας της ΕΕ

Πολιτική / Ενδοοικογενειακή βία: Προς ψήφιση εντός της εβδομάδας το νομοσχέδιο για την ενσωμάτωση οδηγίας της ΕΕ

Για ουσιαστική παρέμβαση της κυβέρνησης που απαντά σε υπαρκτές ανάγκες της κοινωνίας έκανε λόγο ο εισηγητής της πλειοψηφίας - Οι θέσεις των κομμάτων της αντιπολίτευσης
LIFO NEWSROOM

σχόλια

8 σχόλια
Μακάρι η χώρα να έπαιρνε τα πάνω της λόγω της απαγόρευσης των βουλευτικών αυτοκινήτων.Βέβαια το θέμα έχει καθαρά(θέλω να πιστεύω)συμβολικό χαρακτήρα και όχι σκοπό αποπροσανατολισμού.Όπως και να έχει η είδηση λαϊκίζει κάτι το οποίο σίγουρα δεν είναι υγιές και παραπέμπει σε άλλα επίπεδα και εποχές...η ''γραμμή του κόμματος'' όμως τι έγινε ρε παιδιά..εδώ δεν ''μετράει'';;
Λυπάμαι πραγματικά γιατί κάποιες κινήσεις έχουν και συμβολικό χαρακτήρα εκτός του οικονομικής ωφέλειας. Γιατί όλοι εμείς που μετακινούμαστε με το δικό μας αυτοκίνητο [δεκαπενταετίας] να πάμε στη δουλειά μας δύο φορές τη μέρα να πάρουμε τον κατώτατο μισθό [όποτε τον πάρουμε] και πληρώνουμε από την τσέπη μας βενζίνες και σέρβις περιμέναμε [έστω και για επικοινωνιακούς λόγους] να μη βάλουν και αυτοί το 'δάχτυλο στο μέλι'!!!
Από που κι ως που θεωρείται το βουλευτικό αυτοκίνητο «εργαλείο δουλειάς» να πάρει λεωφορείο και τρένο όπως παίρνουμε όλοι μας, και όταν κάνουν απεργία οι συγκοινωνίες πληρώνουμε και τα ταξί πήγαινε-έλα στη δουλειά. Τότε να κάνουν τις μετακινήσεις μας δωρεάν γιατί και για μας οι συγκοινωνίες είναι ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑΣ.
τόσο μεγάλη είδηση είναι ότι οι :Σπύρος Λυκούδης,Γρηγόρης Ψαριανός,Θεοχάρης Χαρης,Νίκος Ορφανός,Γεώργιος Μαυρωτάς,Ιάσων Φωτήλας,Κυριάκος Χαρακίδης,Σπυρίδων Δανέλλης,Χριστίνα Ταχιάου,Αικατερίνη Μάρκου,Κωνσταντίνος Μπαργιώταςκαι Αλέξανδρος ΧατζηδημητρίουΠΗΡΑΝΕ βουλευτικό αυτοκίνητο;(με τόση σταθερότητα στις διακηρύξεις του, και πάλι καλά...)
Δεν περίμενα τίποτα καλύτερο από την ψευτό-αριστέρα που μας κυβερνάει. Λες και δεν έχουν αυτοκίνητα δικά τους ήδη... Υγεία να υπάρχει σωματική και ψυχική να την παλέψουμε.. { Όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν }
Λάθος κάνεις και νομίζω ότι η άγνοιά σου οφείλεται στην παραπληροφόρηση από τα ΜΜΕ που αποκρύπτουν ότι από τους 17 βουλευτές του Ποταμιού μόνο 5 (δηλ ποσοστό 29%) αρνήθηκε το αυτοκίνητο.Το υπόλοιπο 71% το πήρε. Και δεν αμφισβητώ ότι σε σχέση με τα άλλα κόμματα το 29% δεν είναι λίγο. Απλά με εκνευρίζει ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζουν τις ειδήσεις, λίγο απόκρυψη , λίγο τονίζουμε κάτι και να η παραπληροφόρηση. Το ίδιο ισχύει για τα όλες τις ειδήσεις για αυτό καλό είναι να ελέγχουμε τι μας σερβίρουν.