Σε ισχύ από αύριο Δευτέρα το εισιτήριο του 1,40 στα ΜΜΜ

Σε ισχύ από αύριο Δευτέρα το εισιτήριο του 1,40 στα ΜΜΜ Facebook Twitter
Konstantinos Tsakalidis / SOOC
2

Πρεμιέρα τη Δευτέρα 1η Φεβρουαρίου κάνει το νέο ενιαίο εισιτήριο στις αστικές συγκοινωνίες με την αυξημένη τιμή από σε 1,20 ευρώ σε 1,40, ενώ σταθερή, στα 60 λεπτά, παραμένει η τιμή του μειωμένου.

Εκτός της τιμής θα αυξηθεί και η χρονική διάρκεια ισχύος του εισιτηρίου, από 70 λεπτά που είναι σήμερα, στη μιάμιση ώρα.


Από τη Δευτέρα ανατιμήσεις θα υπάρξουν και στις κάρτες των συγκοινωνιών που είναι για όλα τα μέσα, συμπεριλαμβανομένου και του αεροδρομίου, καθώς και στις κάρτες με εξαμηνιαία και ετήσια διάρκεια για όλα τα μέσα, εκτός αεροδρομίου. Ωστόσο, σταθερές παραμένουν οι τιμές τόσο στη μηνιαία (30 ευρώ) όσο και στην τριμηνιαία κάρτα απεριορίστων διαδρομών (85 ευρώ) που είναι για όλα τα μέσα (εκτός του αεροδρομίου).


Ειδικότερα, σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, οι τιμές των καρτών για όλα τα μέσα και το αεροδρόμιο θα είναι πλέον:

  • η μηνιαία στα 49 ευρώ, από 45 ευρώ (25 ευρώ από 23 ευρώ η μειωμένη),
  • η τριμηνιαία στα 142 ευρώ από 130 ευρώ (71 ευρώ από 65 ευρώ η μειωμένη)
  • η εξάμηνη στα 250 ευρώ από 230 ευρώ (125 ευρώ από 115 ευρώ η μειωμένη) και
  • η ετήσια στα 490 ευρώ από 450 ευρώ (245 ευρώ από 230 ευρώ η μειωμένη).

Επιπλέον, η εξαμηνιαία κάρτα για όλα τα μέσα (εκτός αεροδρομίου) κοστίζει πλέον 170 ευρώ από 165 ευρώ (85 ευρώ από 83 ευρώ η μειωμένη) και η ετήσια 330 ευρώ από 320 ευρώ (165 ευρώ από 160 ευρώ η μειωμένη).

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Ο ποταμός Κηφισός δε θα άντεχε πλημμύρες σαν αυτές του Ιανού, του Ντάνιελ και της Βαλένθια»

Ελλάδα / «Ο ποταμός Κηφισός δεν θα άντεχε πλημμύρες σαν αυτές του Ιανού, του Ντάνιελ και της Βαλένθια» τονίζει καθηγητής ΕΜΠ

«Το πρώτο μέλημά μας είναι να μην έχουμε θύματα και αυτό μπορεί να γίνει με την έγκαιρη και τεκμηριωμένη προειδοποίηση προς τους κατοίκους της περιοχής», τόνισε ο Ομότιμος καθηγητής ΕΜΠ, Αναστάσιος Στάμου
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
ταυτόχρονα πυκνώνουν τα δρομολόγια, τα οχήματα έρχονται στην ώρα τους και με σχεδιασμό ώστε να μη συμπίπτουν οι γραμμές τρόλει και λεωφορείων την ίδια ώρα, οι οδηγοί γίνονται ευγενικοί και εξυπηρετικοί προς τους επιβάτες ανεξαρτήτως καταγωγής, σχεδιάζονται ανταποκρίσεις μεταξύ διαφορετικών μέσων. τι, όχι;
και γω πάλι να πιστεύω ο αδαής ότι αστικές συγκοινωνίες έχουν κι άλλες πόλεις... όλο ξεχνάω ότι ΜΜΜ είναι μόνο τα αθηναϊκά τα υπόλοιπα είναι υποδεέστερα προφανώς