Η Μadonna μόλις απάντησε σε όλα τα δημοσιεύματα που τη θέλουν να καταρρέει και να εμφανίζεται μεθυσμένη

Η Μadonna μόλις απάντησε σε όλα τα δημοσιεύματα που τη θέλουν να καταρρέει και να εμφανίζεται μεθυσμένη Facebook Twitter
1

 

Η Μadonna μόλις απάντησε σε όλα τα δημοσιεύματα που τη θέλουν να καταρρέει και να εμφανίζεται μεθυσμένη Facebook Twitter

"Μετά την απόφαση του Ρόκο να φύγει για το Λονδίνο και να μείνει με τον πατέρα του Γκάι Ρίτσι, η "βασίλισσα" της ποπ εμφανίζεται μονίμως αργοπορημένη, καταβεβλημένη, μεθυσμένη, ψυχολογικό ράκος και στα πρόθυρα της κατάρρευσης ενώ δεν παραλείπει να αφιερώνει τραγούδια στον γιο της, συνοδεύοντάς τα με φωτογραφίες του." 

#madonnaaustralia #tearsofaclown #Madonnainmelbourne #Madonnainmelbourne2016 #forumtheatre #ridingmybike #forum @madonna #australia #love #solucky #specialshow ?????

Ένα βίντεο που δημοσίευσε ο χρήστης @stuette στις

Η παραπάνω περιγραφή είναι μια περίληψη όλων όσων γράφονται στον διεθνή τύπο τις τελευταίες μέρες για την Μαντόνα. Πολλά Μέσα, το έχουν πάει ένα βήμα παραπέρα και στο πλαίσιο της υπερβολή αναφέρουν πως η 57χρονη αντιμετωπίζει ακόμη πιο σοβαρά προβλήματα. Ο στενός κύκλος της ερμηνεύτριας, δεν είχε κάνει κανένα σχόλιο έως τώρα, αλλά οι πιο πιστοί θαυμαστές την υποστήριζαν και έκαναν λόγο για υπερβολές. Μετά το θόρυβο που προκάλεσε η εμφάνισή της στην Αυστραλία, και ενώ εκπομπές και περιοδικά αναλύουν ακόμη κάθε της κίνηση στη σκηνή, η Μadonna απάντησε σήμερα μέσω Instagram.

H τραγουδίστρια χρησιμοποίησε τα λόγια και την εκτίμηση της κατάστασης που έκανε ένας θαυμαστής: "Η τελευταία επίθεση των μέσων ενημέρωσης στη Μαντόνα είναι ότι ανεβαίνει μεθυσμένη στην σκηνή, κάτι που όποιος τη γνωρίζει μπορεί να καταλάβει πως είναι εντελώς γελοίο. Η Μαντόνα είναι μια κλασικά εκπαιδευμένη χορεύτρια που πέρασε όλη τη τη ζωή, φροντίζοντας πολύ σχολαστικά το σώμα και την υγεία της. Δεν πίνει. Δεν καπνίζει. Δεν κάνει χρήση ναρκωτικών. Πάντα ήταν αφοσιωμένη στο σόου της" ανέφερε το μήνυμά του.

 

Στη συνέχεια εξηγεί πως όλο το σόου απαιτεί τεράστια προετοιμασία και ακρίβεια στην εκτέλεση και πως η Μαντόνα δεν θα μπορούσε να το κάνει αυτό σωστά αν ήταν μεθυσμένη. Η υπονόμευση που δέχεται η τραγουδίστρια έχει μισογυνικό χαρακτήρα και θέλει να βλάψει την επιτυχία της" καταλήγει ο θαυμαστής.

 

"Ευχαριστώ για την υποστήριξη." έγραψε η Μadonna. "Οι κακοί άνθρωποι δεν γνωρίζουν την τέχνη της υποκριτικής και πώς είναι να υποδύεσαι έναν χαρακτήρα. Ποτέ δεν θα μπορούσα να κάνω οποιαδήποτε από τα σόου μου υπό την επήρεια ουσιών ή μεθυσμένη. Και ναι, κάτω από όλα αυτά υπάρχει σεξισμός και του μισογυνισμός που αποδεικνύει ότι όχι μόνο δεν λαμβάνουμε ίση αμοιβή, αλλά θα εξακολουθούν να μας αντιμετωπίζουν σαν αιρετικές αν περάσουμε τη γραμμή. Ο σεξισμός είναι ζωντανός αλλά εγώ είμαι ❤️ # livingforlove".

 

Την ίδια ακριβώς άποψη έρχεται να υποστηρίξει και ένα εκτενές άρθρο στην Daily Telegraph, στο οποίο αναφέρεται πως πέρα από το τεχνικό κομμάτι, τη διάσημη πειθαρχία της Μadonna και την οργάνωση, τα σφηνάκια δεν εμφανίστηκαν ξαφνικά τώρα, αλλά από το πρώτο σόου.

 

Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM