M. Bρετανία: Καλεσμένη σε γάμο δέχεται μέιλ με παρατηρήσεις από τη νύφη για το ύψος του δώρου της

M. Bρετανία: Καλεσμένη σε γάμο δέχεται μέιλ με παρατηρήσεις από τη νύφη για το ύψος του δώρου της Facebook Twitter
5

Την έγγραφη διαμαρτυρία της νύφης προκάλεσε το δώρο των 120 ευρώ που έκανε καλεσμένη στο γάμο της. Η καλεσμένη δέχτηκε μέιλ από τη νύφη με το οποίο την ενημέρωνε ότι το ποσό τους άφησε «έκπληκτους» και «δεν ταίριαζε με την θέρμη των ευχών της για τη μεγάλη μας ημέρα». Το μήνυμα ανέφερε επίσης: «Από τη δική σου πλευρά, αν θέλεις να στείλεις κάτι παραπάνω, θα το δεχτούμε εγκάρδια». Η καλεσμένη υποψιάζεται ότι οι νεόνυμφοι έμαθαν για κάποια κληρονομιά που είχε εισπράξει πρόσφατα.

Σύμφωνα με τον Independent, η καλεσμένη-πρώην συνάδελφος της νύφης- έκανε γνωστό το ζήτημα στο βρετανικό φόρουμ Mumsnet και ζήτησε συμβουλές από τους χρήστες για το πώς να απαντήσει.

«Σας παρακαλώ, μπορεί κάποιος να μου πει τι να κάνω τώρα; Ποτέ ξανά δεν έχω έρθει αντιμέτωπη με κάτι τέτοιο και ακόμη δεν μπορώ να πιστέψω ότι το έκαναν – αλλά από την στιγμή που το έκαναν, θα πρέπει να απαντήσω ή να τους αγνοήσω;» έγραψε.

Οι περισσότεροι της ζητούσαν να πάρει πίσω και τα 120 ευρώ που έδωσε, ωστόσο η ίδια αποφάσισε να απαντήσει με το γνωστό βρετανικό φλέγμα, χωρίς να θίξει ευθέως το ζευγάρι. Έτσι έγραψε: «Υποθέτω ότι η απαίτησή σας για πρόσθετο δώρο ήταν κάποιου είδους λάθος».

Όπως ενημέρωσε μερικές ημέρες αργότερα το φόρουμ, απάντηση από τη νύφη δεν πήρε.

5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

It's Viral / Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μέσω του δικηγόρου της, κατέθεσε αίτηση επίδειξης εγγράφων, ζητώντας από την Έλενα Χριστοπούλου να της παραδώσει όλες τις συμβάσεις που σχετίζονται με την πολυετή συνεργασία τους
THE LIFO TEAM
Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM