O νέος κατάλογος της εταιρείας Jack Wills που περιλαμβάνει εικόνες νέων να πίνουν και να διασκεδάζουν με τα εσώρουχά τους κρίθηκε ακατάλληλος από το φορέα ελέγχου του Ηνωμένου Βασιλείου καθώς οι φωτογραφίες χαρακτηρίστηκαν υπερβολικά σεξουαλικές για νέους εφήβους.
Το δημοφιλές brand ειδών ένδυσης, επιστράτευσε νερά ημίγυμνα μοντέλα για τον ανοιξιάτικο κατάλογό του αλλά τελικά το αποτέλεσμα έγινε αφορμή για παράπονα.
Όλα ξεκίνησαν από την καταγγελία ενός γονέα ο οποίος θεώρησε πως η φωτογράφηση ήταν ακατάλληλη για εφήβους, κοινό στο οποίο φαινόταν να στόχευε κυρίως ο κατάλογος. Η Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων έλαβε την καταγγελία και την προώθησε για εξέταση. Ωστόσο από τον Jack Wills διευκρινίστηκε πως οι εικόνες παρουσιάζουν lifestyle ηλικιών 18 έως 24 και κυρίως φοιτητών, καθώς αυτό είναι το κοινό στο ποίο απευθύνεται. Επιπλέον αναφέρεται πως το κόνσεπτ παρουσιάζει ένα Σαββατοκύριακο διασκέδασης μιας παρέας που συμμετέχει σε pyjama party και αρνούνται πως οι οι διαφημίσεις ήταν «υπερβολικά σεξουαλικές ή ενθάρρυναν ανηλίκους για σεξουαλική δραστηριότητα».
Σύμφωνα με την εταιρεία ο κατάλογος Jack Wills αποστέλλεται προσωπικά στην μητέρα που παραπονέθηκε και όχι τα παιδιά της.
Ωστόσο η ASA δήλωσε ότι οι νεότεροι έφηβοι ήταν πιθανό να έχουν πρόσβαση στον κατάλογο και πως η ακολουθία των εικόνων στον προκαλούσε "σεξουαλικά υπονοούμενα σε αντιδιαστολή με το να είσαι απλά ερωτύλος ή παιχνιδιάρης". Μερικές από τις λεζάντες που θεωρήθηκαν υπονοούμενα ήταν: "flirty delicate laces", "it's what's underneath that counts" και "midnight mischief".
Στην ετυμηγορία αναφέρεται πως η καμπάνια δεν πρέπει να εμφανιστεί ξανά στην τρέχουσα μορφή της και η εταιρεία Jack Wills καλείται πλέον να μην χρησιμοποιεί σεξουαλικές εικόνες και κείμενο ακατάλληλο για τους νεότερους εφήβους.
σχόλια