ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

H Πάρις Χίλτον φοβάται πως είναι στόχος του ISIS

H Πάρις Χίλτον φοβάται πως είναι στόχος του ISIS Facebook Twitter
2


Κι ενώ ο κόσμος συνεχίζει να βάλλεται διεθνώς από τις επιθέσεις του Ισλαμικού Κράτους η Πάρις Χίλτον αποκάλυψε ότι ζει με τον φόβο πως θα μπορούσε και αυτή να είναι στόχος του ISIS. «Είμαι διάσημο πρόσωπο και θα μπορούσα να είμαι στόχος» αναφέρει χαρακτηριστικά εκφράζοντας την αγωνία της.

Η σελέμπριτι κληρονόμος,  η οποία αυτή την περίοδο κάνει εμφανίσεις ως DJ στην Ίμπιζα δήλωσε στην ισπανική εφημερίδα Diario de Ibiza ότι η πρόσφατη τρομοκρατική επίθεση στην Γαλλία και στην Γερμανία την τρομοκράτησε και την έκανε να φυλάει τα νώτα της. 

Μάλιστα ερωτηθείσα για το αν νιώθει ασφαλής στα ταξίδια της, η 35χρονη πρώην κολλητή της Κιμ Καρντάσιαν, τόνισε πως «ό,τι έγινε ήταν τρομακτικό. Οι πρόσφατες επιθέσεις στην Νίκαια και στην Γερμανία ήταν κάτι τρομερό» και πρόσθεσε πως «συνεχώς μετακινούμαι από την μία χώρα στην άλλη και είμαι διάσημη κάτι που θα μπορούσε να αποτελέσει στόχο για μία επίθεση και αυτό είναι κάτι που με τρομάζει»

Ωστόσο η ξανθιά κληρονόμος έχει αποφασίσει να μην κάνει ο,τι κάνουν και οι άλλοι celebrities προσλαμβάνοντας έναν «στρατό» από φρουρούς για την προστασία της. «Είμαι ένα ελεύθερο άτομο που προσπαθεί να μην φοβάται τίποτα απλώς θέλω να είμαι βέβαιη ότι πάντα προσέχω. Πάντα βγαίνω έξω μόνη μου χωρίς ασφάλεια» καταλήγει. 

It's Viral
2

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

It's Viral / Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μέσω του δικηγόρου της, κατέθεσε αίτηση επίδειξης εγγράφων, ζητώντας από την Έλενα Χριστοπούλου να της παραδώσει όλες τις συμβάσεις που σχετίζονται με την πολυετή συνεργασία τους
THE LIFO TEAM
Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM