Είναι γνωστό πως η πολιτικές μάχες, ειδικά στην προεκλογική περίοδο, απαιτούν μια ολόκληρη στρατηγική σχεδιασμού για την κάθε λεπτομέρεια. Από τις ομιλίες και τη διαχείριση των social media μέχρι το πώς και πού θα εμφανιστεί ο κάθε υποψήφιος. Ένα άλλο μεγάλο θέμα είναι φυσικά η εικόνα: τα ρούχα και το στιλ που επιλέγει ο κάθε υποψήφιος θα πρέπει να αντανακλούν δυναμισμό και να αναδεικνύουν την ηγετική πλευρά του χωρίς να δίνουν την παραμικρή αφορμή για σχόλια, αλλά και χωρίς να καταλήγουν αδιάφορα.
Στην περίπτωση της Χίλαρι Κλίντον φαίνεται πως γι' αυτό δούλεψαν οι καλύτεροι - για την ακρίβεια η ισχυρότερη γυναίκα της παγκόσμιας μόδας. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Βusiness of Fashion, η σιδηρά κυρία της Vogue, ήταν η σύμβουλος της υποψήφιας
για την προεδρία των ΗΠΑ.
Το δημοσίευμα αναφέρει πως η Κλίντον έχει διαβουλεύσεις με την Anna Wintour, editor-in-chief της αμερικανικής Vogue και σε ορισμένες περιπτώσεις, η Wintour προσέγγισε και διάσημους σχεδιαστές για να προμηθεύσουν με ρούχα την Κλίντον, η οποία έκανε κυρίως εμφανίσεις με ρούχα αμερικανών designers.
Μπορεί σε κάποιους να φαντάζει υπερβολική μια τέτοια συνεργασία, αλλά τα στοιχεία της Google δείχνουν πως κάθε άλλο παρά πολυτέλεια ήταν. Σύμφωνα με το Vox.com, πριν την ιστορική ομιλία της Κλιντον όπου έλαβε το χρίσμα στο συνέδριο των Δημοκρατικών η αναζήτηση" Τι φορά η Χίλαρι Κλίντον;" ήταν αυτή που σημείωσε τη μεγαλύτερη αύξηση συγκριτικά με τις άλλες που σχετίζονταν με το όνομά της.
σχόλια