Χωρίς λεωφορεία η Θεσσαλονίκη, λόγω επίσχεσης εργασίας

Χωρίς λεωφορεία η Θεσσαλονίκη, λόγω επίσχεσης εργασίας Facebook Twitter
3

Χωρίς λεωφορεία είναι η Θεσσαλονίκη, έπειτα από την επίσχεση εργασίας που πραγματοποιούν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ. Η επίσχεση θα συνεχιστεί την Τετάρτη και την Παρασκευή, οπότε έχει οριστεί νέα συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου, κατά τη διάρκεια του οποίου θα πάρουν απόφαση για την πορεία των κινητοποιήσεών τους.

Υπενθυμίζεται ότι οι 2.300 εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ διαμαρτύρονται για τη μη καταβολή των δεδουλευμένων τους, για περισσότερους από δύο μήνες, που αντιστοιχούν σε συνολικό ποσό άνω των 6 εκατ. ευρώ. «Υπάρχει πρόβλημα επιβίωσης από τους εργαζομένους του ΟΑΣΘ. Οι υποχρεώσεις τρέχουν. Το ελληνικό Δημόσιο οφείλει περισσότερα από 130 εκατομμύρια ευρώ στον Οργανισμό, ο οποίος με τη σειρά του χρωστά πάνω από 95 εκατομμύρια ευρώ», αναφέρει ο πρόεδρος των εργαζομένων του ΟΑΣΘ, Δημήτρης Τσερμενίδης.

Η νυχτερινή λεωφορειακή γραμμή ΚΤΕΛ- Αεροδρόμιο θα λειτουργήσει κανονικά, όπως επίσης θα λειτουργήσει κανονικά και το ειδικά διασκευασμένο λεωφορείο για τη δωρεάν μετακίνηση των ΑμεΑ.

3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καιρός: «Αύριο θα επανεξετάσουμε τη σκοπιμότητα έκδοσης νέας προειδοποίησης» λέει ο Κολυδάς μετά την κατσάδα Ζιακόπουλου

Ελλάδα / Καιρός: «Αύριο θα επανεξετάσουμε τη σκοπιμότητα έκδοσης νέας προειδοποίησης» λέει ο Κολυδάς μετά την κριτική Ζιακόπουλου

«Η αξιοπιστία πρέπει να διαφυλάσσεται, γιατί όταν θα έρθει ένα πραγματικά ακραίο γεγονός, δεν θα μας πιστεύει κανένας» σημείωσε ο Δημήτρης Ζιακόπουλος
LIFO NEWSROOM
Η ξηρασία «τελείωσε» την πατάτα Νάξου: «Δραματική η κατάσταση», λένε οι παραγωγοί

Ελλάδα / Η ξηρασία πλήττει την πατάτα Νάξου: «Δραματική η κατάσταση», λένε οι παραγωγοί

Φέτος φυτεύτηκαν 200-300 στρέμματα, που είχαν νερό από γεωτρήσεις και δεν φθάνουν ούτε για οικιακή χρήση - Μόλις 10 λεπτά έχει βρέξει προς το παρόν - Ξεράθηκε όλη η παραγωγή του Σεπτεμβρίου
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
1) Χρωστάει το κράτος 6 εκατομμύρια κ πάνω δεδουλευμένα στα 2300 άτομα προσωπικό του ΟΑΣΘ. Με μια απλή διαίρεση βγαίνει 2600 το άτομο για 2 μήνες που σας οφείλονται. 2) Όταν στην Αθήνα γίνεται απεργία ή ακόμη και στάση για τις μέρες που δεν πρόσφεραν τις υπηρεσιες τους όπως έπρεπε στους κατόχους μηνιαίων κτλ καρτών δίνετε πίσω το ανάλογο αντίτιμο. 3) Η Αθήνα με 4 μέσα στην ουσία έχει κόστος μηνιαίας κάρτας 30€ και η Θεσσαλονίκη με ένα μέσο έχει την ίδια τιμή στην μηνιαία κάρτα της. Δεν έχετε τον κόσμο μαζί σας για παρά πολλούς και προφανείς λόγους. Αν θέλετε κάντε λευκή απεργία. Kάντε τα έτσι κ αλλιώς κακά δρομολόγια σας κανονικά χωρίς να χτυπάει ο κόσμος εισιτήριο κ χωρίς να αποδίδεται ΦΠΑ στο κράτος.
Ο ΟΑΣΘ είναι ιδιωτικός, γι' αυτό και τα εισιτήρια και οι κάρτες είναι πιο ακριβές από της Αθήνας. Ο νόμος ορίζει σαν μέσο διεκδίκησης μισθών την επίσχεση, αυτό που τους προτείνετε είναι παράνομο και λόγος απόλυσης.
Πραγματικά δεν ξέρω αν μπορεί να συνειδητοποιήσει κάποιος τι θα πει να μην λειτουργεί το μοναδικό μέσο μαζικής μεταφοράς.Ο εκβιασμός είναι απαράδεκτος.Επιτέλους η Θεσσαλονίκη θα πρέπει να πάψει να κρέμεται από τον Οασθ και μόνο, που όποτε του καπνίσει απεργεί με αποτέλεσμα να έχεις μόνο την εναλλακτική του ταξί που είναι ακριβή. Ντροπή πια....