ΚΙΝΗΣΗ

Γιατί σκότωσαν τον 50χρονο σε λεωφορείο στον Κορυδαλλό

Γιατί σκότωσαν τον 50χρονο σε λεωφορείο στον Κορυδαλλό Facebook Twitter
35

Συγκλονιστικές είναι οι λεπτομέρειες της δολοφονίας την Τετάρτη το βράδυ 50χρονου, μετά από διαπληκτισμό σε λεωφορείο στον Κορυδαλλό. Οι δράστες ήταν δύο-31 και 24 ετών- και σύμφωνα με πληροφορίες, σκότωσαν τον 50χρονο επειδή τους έκανε παρατήρηση για πείραγμα τους σε κοπέλα μέσα στο αστικό λεωφορείο, την ώρα του δρομολογίου.


Στο άκομψο πείραγμα των δύο στην κοπέλα, παρενέβη ο 50χρονος, ο οποίος τους ζήτησε να σταματήσουν να την ενοχλούν. Όταν ο 50χρονος κατέβηκε από το λεωφορείο στη διασταύρωση των οδών Ατταλείας και Γρ. Λαμπράκη, οι δύο δράστες τον ακολούθησαν. Ξέσπασε νέος καβγάς και οι δύο άρχισαν να χτυπάνε τον 50χρονο άγρια στο σώμα και στο κεφάλι. Σύμφωνα με πληροφορίες, τον στρίμωξαν σε κλειστό περίπτερο και τον χτύπησαν μέχρι θανάτου. Εκείνη την ώρα περνούσε περιπολικό που είδε τη συμπλοκή και συνέλαβε τους νεαρούς. Ο άτυχος 50χρονος άφησε την τελευταία του πνοή, την ώρα της διακομιδής του στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Νίκαιας όπου, απλώς  οι γιατροί διαπίστωσαν τον θάνατό του.

Ελλάδα
35

ΚΙΝΗΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αμαλιάδα: Ασφυξία «δείχνει» η πρώτη έκθεση για το τέταρτο μωρό

Ελλάδα / Αμαλιάδα: Ασφυξία «δείχνει» η πρώτη έκθεση για το τέταρτο μωρό

Η Ειρήνη Μουρτζούκου θέλησε να παρουσιάσει ότι το μωρό είχε κάποιο πρόβλημα υγείας, όμως, όπως αναφέρει ο τεχνικός σύμβουλος της μητέρας, το πρώτο επεισόδιο που παρουσίασε δεν έχει κάποια σχέση με σοβαρό θέμα υγείας
LIFO NEWSROOM
Να «μπλοκάρουν» τις πρόωρες αποφυλακίσεις θα μπορούν θύματα εγκλημάτων και οι συγγενείς τους

Ελλάδα / Να «μπλοκάρουν» τις πρόωρες αποφυλακίσεις θα μπορούν θύματα εγκλημάτων και οι συγγενείς τους

Με νέα διάταξη, το υπουργείο Δικαιοσύνης θα δίνει τη δυνατότητα στις οικογένειες θυμάτων εγκλήματος να ενημερώνονται για την επικείμενη αποφυλάκιση του ενόχου και να υποβάλλουν ένσταση
LIFO NEWSROOM

σχόλια

16 σχόλια
Η δαιμονοποίηση του συντηρητισμού, των αυστηρών ηθών, της αστυνόμευσης, της ασφάλειας, κλπ, ευνοεί θρασύδειλα τσογλάνια σαν κι αυτούς. Ακόμα και το γεγονός ότι το θύμα δεν ήταν συνομήλικος αλλά σχεδόν πατέρας τους, αντί να λειτουργήσει αποτρεπτικά όπως θα συνέβαινε σε μια άλλη κοινωνία, τους αποθράσυνε γιατί τον είδαν σαν πιο αδύναμο. Αίσχος δηλαδή. Ο Βαρδάρης πάντως έχει δίκιο, μπορεί η Αριστερά κι οι οπαδοί της να μην το παραδεχτούνε στον αιώνα των άπαντα, αλλά η ευθύνη της στη διαμόρφωση επιθετικών κι ανήθικων όντων είναι τεράστια.
Δε νομίζω ότι φταίει η Αθήνα όπως λέει ο Φιλαλήθης. Έχουμε δει φριχτά εγκλήματα να συμβαίνουν και σε άλλα μέρη (βλ Ξάνθη)Η εγκληματική συμπεριφορά έχει πολλα αίτια και είναι πιο πολύπλοκο φαινόμενο.
Ειλικρινα δεν παλευεστε με τιποτα,με τιποτα ομως!!! Παλι αρχισατε με τους αναρχικους κ τους χρυσαυγιτες;; Που κολλανε κ απο που προεκυψε οτι οι δραστες ηταν ειτε,αναρχες ειτε φασισταρια; Γιατι οχι γαυροι; ή βαζελοι; Παοκτσηδες δεν νομιζω λογω γεωγραφιας....κριμα στον ανθρωπο μονο κ ολα τ αλλα ειναι φιλοσοφιες του κωλου...
Ο καθένας καταθέτει την άποψη του.. φταίει ο ρατσισμός, η χρυσή αυγή, το αστικό κράτος που εκτρέφει white trash και κοινωνιοπαθείς δολοφόνους. Μεγαλείο είμαστε γαμώτο
Πήγε να μου συμβεί κάτι αντίστοιχο εχθές στο Μετρό ενώ είχα γίνει μάρτυρας ενός παρόμοιου περιστατικού σε cinema της Αθήνας. Πιστεύω πλέον ακράδαντα ότι είναι χρέος μας, σαν πολίτες, να αντιδρούμε άμεσα και αποφασιστικά υπερασπιζόμενοι τα θύματα πράξεων βίας τόσο στον τόπο του συμβάντος όσο και στις αίθουσες των δικαστηρίων. Η νοοτροπία του "δεν θέλω να μπλέξω" είναι αυτή που δίνει τη δυνατότητα σε κάθε πίθηκο να δρα ανεξέλεγκτα και να γλυτώνει από τις συνέπειες των πράξεών του.
Προφανως τα παιδια δεν αντεξαν τον ζυγο του αστικου κρατους που τα περιοριζει και ξεσπασαν στον ανθρωπο. Τετοιες συμπεριφορες εκτρεφει η Αριστερα τοσα χρονια, μου κανει εντυπωση οτι δεν εχουμε περισσοτερα τετοια περιστατικα. Κανενας σεβασμος σε τιποτα, αλητεια που βαφτιζεται αντιδραση και αντισταση.. Ο θεος να βαλει το χερι του.
@vardaris: Το πιό πιθανό είναι αυτές τις συμπεριφορές να τις εκτρέφει ο Ελληνάρας, ανεξαρτήτως πολιτικού προσανατολισμού. Είναι αυτός που νοιάζεται μόνο για την πάρτη του και γεμίζει τον κόσμο με τα σκουπίδια του, τις βρισιές του, τον ετσιθελισμό του, τον σεξισμό του και με τον ανυπόφορο ( θρεμμένο απο την μάνα του ) αυτισμό του...Ο Ελληνάρας δεν γνωρίζει τί σημαίνει επιχείρημα. Γι'αυτόν υπάρχει μόνο το τεχνητά φουσκωμένο κομπλεξικό εγώ του...
Κούλαρε τώρα..τα ίδια ακριβώς ισχύουν και για την ελληνάρισσα. Τα τσογλάνια πιθανότατα θα έχουν ήδη βεβαρημένο ποινικό μητρώο οπότε τα 3 ή 8 χρόνια είναι εικασίες. Για τον 50/χρονο ΑΝΔΡΑ που, στην κατεξοχήν κοινωνία της αδιαφορίας, παρενέβη θα πεις κάτι ευγενικό? Έλληνας, με μάνα μάλλον τυπική θα ήταν κ αυτός. Μοιάζει απλά να βγάζεις το άχτι σου..
Ακατανίκητη η ανοησία κι η τύφλωση. Ο κάθε φανατικός αραδιάζει ο,τι κατεβάσει η γκλάβα του, νομίζοντας μάλιστα πως κατέθεσε φιλοσοφικό θεώρημα. Με την ίδια, εξαιρετικά απλοποιημένη σε επίπεδο πρωτόζωου, λογική θα έπρεπε να θεωρήσουμε πως αν ο 50χρονος ήταν Πολωνός, τα δύο καλόπαιδα θα ήταν χρυσαυγίτες. Τώρα που είναι Έλληνας, προφανώς και μιλάμε για αναρχοαυτόνομους που ως γνωστόν πειράζουν γκόμενες στα λεωφορεία και σκοτώνουν μεσήλικες για την παρατήρηση που τους κάνουν.Στείρωση...ένα μικρό κακό για τον άνθρωπο, ένα μεγάλο καλό για την ανθρωπότητα.
Το επιπεδο και το ηθος του διαλογου ειναι εντυπωσιακο εδω μεσα. Ειδικα αυτο με την στειρωση ειναι κατι που το ειχανε σκεφτει οι οριτζιναλ ναζι, το οποιο και παλι αποδεικνυει τον φασισμο τετοιων τοποθετησεων. Θα σε παρακαλεσω να μιλας πιο κοσμια, αν μπορεις. Ολα θεμα παιδειας ειναι.
Απ'ότι φαίνεται είσαι ένας από τους φανατικούς υπερασπιστές μίας συγκεκριμένης πολιτικής ιδεολογίας και μόλις αράδιασες κάτι που κατέβασε η γκλάβα σου. Μπορώ να υποθέσω, χωρίς να είμαι σίγουρος, ότι το-άκομψο- σχόλιο του Vardaris αφορούσε στην επιμονή της ευρύτερης αριστεράς και του αναρχικού χώρου στην επιβολή ελαστικότερων ποινών, λιγότερης καταστολής και αστυνομικής παρουσίας.
Εχεις κανει το πιο βλακωδες σχολιο που θα μπορουσε να σκαρφιστει καποιος και παραπονιεσαι για το επιπεδο του διαλογου και για παιδεια; Δηλαδη θεωρεις πως αυτο που εγραψες ειναι σοβαρο και χρηζει καλυτερης αντιμετωπισης;
Ο φανατισμός μου περιορίζεται στην αξιοποίηση της λογικής διεργασίας για την άντληση επιχειρημάτων και την κατάληξη σε συμπεράσματα μέσω αυτών. Όχι στο κυνήγι μαγισσών, στην μυρωδιά των ονύχων και στην συγγένειά μου με τον Χορταρέα για να δηλώνω μετά βεβαιότητας πως οι εν λόγω ενήλικες διαθέτουν συγκεκριμένη πολιτική (ίσως και κομματική) προέλευση. Ευτυχώς που το άρθρο δεν αναφέρει πως ήταν και μαλλιάδες, αξύριστοι και με σκουλαρίκι, για να δέσουμε κόμπο την κατηγόρια. Όπως αντιστοίχως θα συνέβαινε αν οι δράστες ήταν με ξυρισμένο κεφάλι και στρατιωτικό μπουφάν. Στερεοτυπικός αυνανισμός που ενίοτε μας εκθέτει, διότι λατρεύουμε τη βιασύνη, την επιπόλαιη γνωμοδότηση και την εύκολη κριτική.Προσαρμόζομαι στο ύφος και στην αισθητική της κατάθεσης, ώστε τα επιχειρήματα να γίνουν πλήρως αντιληπτά από το συνομιλητή και να μην αναρωτιέται εύλογα. Φαντάζομαι πως δεν ανησυχείς για την μετέωρη απειλή της στείρωσης. Παρά το λεχθέν, συνεχίζω να πιστεύω στην δυναμική του συνανθρώπου μου να λειτουργεί με μεγαλύτερη κριτική ικανότητα και να αποφεύγει τις αβάσιμες κατηγόριες και το τσουβάλιασμα. Είμαι κάτι παραπάνω από βέβαιος πως ήδη με έχεις καταχωρήσει στη συνείδησή σου στους ιδεολογικούς σου εχθρούς. Αντιθέτως ο ίδιος σε εντάσσω σε εκείνους με την έωλη επιχειρηματολογική βάση.@EllevorosΔεν είναι απαραίτητο να υποθέτεις τι εννοεί ο Vardaris. Το καθιστά σαφέστατο με την πρώτη κι όλας γραμμή της γνωμοδότησής του: "τα παιδιά δεν άντεξαν τον ζυγό του αστικού κράτους που τα περιορίζει και ξέσπασαν στον άνθρωπο". Η πράξη τους δηλαδή είχε σαφή πολιτικά κίνητρα, ήταν μια αντίσταση, μια μικρή κοινωνική επανάσταση, με ιδεολογικό επίχρισμα. Η εξόφθαλμη "αλητεία" απέκτησε αριστερή κοινωνική θεώρηση! (για την αλητεία της άλλης πλευράς, δεν ξέρουμε, γιατί όπως προείπαμε το θύμα ήταν Έλληνας)Αν τα παραπάνω τα έλεγαν οι 4 προσφάτως συλληφθέντες, θα γελούσαμε ακόμα. Τώρα που τα λέει ο Vardaris πρέπει να τα πάρουμε σοβαρά ως φιλοσοφικό στοχασμό ολκής. Sure things!
Τραγικό, πως δηλαδή κατάφερες να τους κατατάξεις;Μπορεί να ανήκουν οπουδήποτε ή και πουθενά.Εδώ είναι θέμα Αριστεράς, Δεξιάς ή Κέντρου;Εδώ το θέμα είναι η χυδαιότητα της πράξης τους και το απειροελάχιστο τίμημα που θα πληρώσουν.Είμαστε μια πινακοθήκη ηλιθίων!Προβάλουμε έργα τέχνης, αρχαία γλώσσα και αρχαίους φιλόσοφους δίχως να έχουμε την παραμικρή ιδέα το τι λένε.Ο πολιτισμός μας εξελίχτηκε και μετά γυρίσαμε στην λίθινη εποχή.http://distilleryimage0.s3.amazonaws.com/b75c3532474611e1a87612313804ec91_7.jpg
...ενώ στην επαρχία όλα είναι άγια και καλά... ΟΚ, μπορεί να μη γίνονται τόσο απροκάλυπτες επιθέσεις (αν και αυτό είναι σχετικό) αλλά και η περιφέρεια δεν είναι "αγγελικά πλασμένη". Τα πιο πολλά εγκλήματα γίνονται συγκεκαλυμμένα και υπόγεια. Και το λέω αυτό ως κάτοικος της περιφέρειας.