Η Άσλεϊ Γκράχαμ κλεβει την παράσταση από όλα τα υπερβολικά αδύνατα μοντέλα του Μάικλ Κορς

Η Άσλεϊ Γκράχαμ κλεβει την παράσταση από όλα τα υπερβολικά αδύνατα μοντέλα του Μάικλ Κορς Facebook Twitter
1
Η Άσλεϊ Γκράχαμ κλεβει την παράσταση από όλα τα υπερβολικά αδύνατα μοντέλα του Μάικλ Κορς Facebook Twitter

Η «δικτατορία» του αδύνατου μοιάζει να καταρρέει καθώς πολλοί σχεδιαστές πλέον αποφάσισαν πως έπρεπε να διευρύνουν τη γκάμα των μοντέλων τους και να προβάλλουν όλο και πιο διαφορετικούς σωματότυπους από αυτούς που παραδοσιακά όριζαν τη μόδα.

Ο διάσημος και ισχυρός αμερικανός σχεδιαστής Μάικλ Κορς παρουσίασε για πρώτη φορά ένα μοντέλο με διαφορετικές αναλογίες στην πασαρέλα του για την Εβδομάδα Μόδας της Νέα Υόρκης.

Η Άσλεϊ Γκράχαμ, η πιο γνωστή ίσως από τις επαγγελματίες που ο χώρος έχει βαφτίσει «plus sized» περπάτησε χθες στο πλευρό διάσημων μοντέλων, όπως η Μπέλα Χάντιντ και η Κένταλ Τζένερ.

Η Άσλεϊ Γκράχαμ κλεβει την παράσταση από όλα τα υπερβολικά αδύνατα μοντέλα του Μάικλ Κορς Facebook Twitter
(Dimitrios Kambouris/Getty Images for Michael Kors)
Η Άσλεϊ Γκράχαμ κλεβει την παράσταση από όλα τα υπερβολικά αδύνατα μοντέλα του Μάικλ Κορς Facebook Twitter
O σχεδιαστής και το μοντέλο μετά την επίδειξη (Dimitrios Kambouris/Getty Images for Michael Kors)

Στο πλαίσιο της επίδειξης για την συλλογή φθινόπωρο-χειμώνας του δημιουργού, η Άσλεϊ Γκράχαμ, που φοράει νούμερο 48, ήταν ντυμένη με ένα γούνινο γκρι σακάκι συνδυασμένο με ένα μαύρο φόρεμα.

Η Αμερικανίδα είναι 28 ετών και φέτος διανύει μια από τις καλύτερες χρονιές της στα επαγγελματικά ενώ την ακολουθούν 3 εκατομμύρια χρήστες του διαδικτύου στο Instagram.

Έχει ήδη καταρρίψει κάθε ταμπού περί αναλογιών από τον περασμένο χρόνο καθώς υπήρξε η πρώτη γυναίκα που πόζαρε στο αφιέρωμα με μαγιό του περιοδικού Sports Illustrated. Επιπλέον φωτογραφήθηκε μαζί με άλλα μοντέλα στο εξώφυλλο του περιοδικού Vogue του Μαρτίου.

Ο Μάικλ Κορς δείχνει να εξελίσσεται σε σύγκριση με την Εβδομάδα Μόδας του Σεπτεμβρίου, όταν ο ίδιος εξηγούσε στην USA Today ότι του ήταν αδύνατο να συμπεριλάβει μοντέλα με πλούσιες αναλογίες για «υλικοτεχνικούς» λόγους.

Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Πες το με τ’ όνομά του: Γυναικοκτονία» – Ο Παντελής Κυραμαργιός για την έμφυλη βία και τα «Μαύρα Ρούχα»

Πολιτισμός / «Πες το με τ’ όνομά του: Γυναικοκτονία» – Ο Παντελής Κυραμαργιός για την έμφυλη βία και τα «Μαύρα Ρούχα»

Ο Παντελής Κυραμαργιός, μέσω του τραγουδιού «Τα Μαύρα Ρούχα», ευαισθητοποιεί για την έμφυλη βία, τονίζοντας τη μνήμη, τη συλλογική δράση και τη δύναμη της μουσικής ως όχημα αλλαγής
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Τρεις ξεχωριστές queer ταινίες στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου

Πολιτισμός / Τρεις ξεχωριστές queer ταινίες στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου

Το πρόγραμμα του φετινού Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Αθήνας, που θα διεξαχθεί από τις 5 έως τις 18 Δεκεμβρίου στην Ταινιοθήκη της Ελλάδας, περιλαμβάνει τρεις ταινίες από διαφορετικές χώρες που εξερευνούν queer θεματικές.
LIFO NEWSROOM
Το «γυναικείο ιδεώδες»: Πώς ένα γυμνό του Ραφαήλ αποκαλύπτει τον ρόλο της γυναίκας στην Αναγέννηση

Πολιτισμός / Γιατί στην Αναγέννηση ζωγράφιζαν κυρίως το γυμνό ανδρικό σώμα και πώς ο Ραφαήλ άλλαξε τα πάντα

Μία νέα έκθεση, με έργα του Ραφαήλ και του Λεονάρντο Ντα Βίντσι μεταξύ άλλων, εξερευνά τις ιδέες της Αναγέννησης για το γυμνό σώμα, τη σεμνότητα, την ντροπή, αλλά και τα κοινωνικά πρότυπα για τα δύο φύλα
LIFO NEWSROOM
ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Μικρά Ασία: Αποκρυπτογραφήθηκε αρχαία φρυγική επιγραφή - Τα ελληνικά γράμματα και το «μήνυμά» της

Πολιτισμός / Μικρά Ασία: Αποκρυπτογραφήθηκε αρχαία φρυγική επιγραφή - Τα ελληνικά γράμματα και το «μήνυμά» της

Το μνημείο Ασλάν Καγιά (Βράχος του Λέοντος), ένα μνημείο 2.600 ετών που παρουσιάζει μορφές σφίγγας και μια εικόνα θηλυκής θεότητας που πλαισιώνεται από λιοντάρια
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Επικονωνιακά στρατηγική η πράξη του Κορς (για να ησυχάσει τα πνεύματα με το κράξιμο που έφαγε) και από την άλλη ίσως η αρχή του τέλους για τα ανορεκτικά κορίτσια της πασαρέλας;