Νέα στοιχεία για το τροχαίο με την Πόρσε - Υπάρχει και δεύτερο βίντεο

Νέα στοιχεία για το τροχαίο με την Πόρσε - Υπάρχει και δεύτερο βίντεο Facebook Twitter
3

Νέα στοιχεία για το τροχαίο με την Πόρσε στην εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας φέρνει στο φως της δημοσιότητας σημερινό δημοσίευμα στην εφημερίδα «Έθνος». Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας, υπάρχει και δεύτερο βίντεο που δείχνει το σημείο της εθνικής πριν από το πάρκινγκ.


Το ρεπορτάζ αναφέρει πως σε αυτό εικονίζεται μία μαύρη Μερσεντές, η οποία φέρεται να κινείται με ταχύτητα περί των 160 χιλιομέτρων. Στις 15:47:44, τρία δευτερόλεπτα πριν από το δυστύχημα, εμφανίζεται η μαύρη Πόρσε.


Το δημοσίευμα προσθέτει πως η Πόρσε προσπερνάει από αριστερά τη Μερσεντές και αμέσως μετά φαίνεται να κλατάρει το πίσω δεξιά λάστιχο, να κάνει μικρό ελιγμό προς τα αριστερά και στη συνέχεια να χάνει τον έλεγχο και να παίρνει απότομα δεξιά κλίση. Βρίσκεται σε θέση πλάγια και ολισθαίνει προς το πάρκινγκ, όπου και τελικώς «καρφώνεται» με το ουραίο τμήμα στο Χόντα.

Αιτία της απώλειας στήριξης της Πόρσε φαίνεται πως ήταν το κλατάρισμα του πίσω δεξιά ελαστικού. Αρχικά υπήρχαν πληροφορίες για παλαιά ελαστικά, ωστόσο με βάση τις έρευνες και τα αποδεικτικά στοιχεία, το επίμαχο λάστιχο ήταν το πιο καινούργιο. Τα τρία ελαστικά, κατηγορίας MOUNT ONLY, έχουν ημερομηνία παραγωγής την 48η εβδομάδα του 2006 (4806) και το πίσω δεξιά λάστιχο έχει την 33η εβδομάδα του 2007 (3307).

Πληροφορίες της εφημερίδας αναφέρουν ότι οι πραγματογνώμονες, προσπαθούν να απαντήσουν στα έξι ερωτήματα που έχει θέσει στη δικογραφία η Τροχαία Αυτοκινητοδρόμων, αλλά και να μην υπάρξει κανένα σκοτεινό σημείο. Οι ίδιες πηγές  κάνουν λόγο για σχεδόν ολοκληρωμένο πόρισμα από την πλευρά των δύο πραγματογνωμόνων, με μερικά σημεία να έχουν απομείνει για να παραδώσουν το έγγραφό τους.


Μέρος του πίσω δεξιά ελαστικού έχει βρεθεί σε απόσταση περίπου 150 μέτρων από το δυστύχημα, που υποδηλώνει ότι το λάστιχο έσκασε.

Το κομμάτι ελαστικού ταιριάζει απόλυτα με το πίσω δεξιά της Πόρσε. Επιπλέον, σημάδια ολίσθησης των ελαστικών στην άσφαλτο έχουν εντοπιστεί στα περίπου 100 μέτρα πριν από το σημείο της σύγκρουσης, στοιχείο που επιβεβαιώνει ότι το λάστιχο έσκασε και πιθανόν από τη μέσα πλευρά.


Αποκολλήθηκε μεγάλο μέρος του πέλματος, το οποίο είναι ενισχυμένο με χαλύβδινα σύρματα για μεγαλύτερη αντοχή, που είχε ως αποτέλεσμα την απώλεια στήριξης του οχήματος από πλευράς του οδηγού, του 24χρονου Γ. Βακάκη. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 24χρονος φέρεται να πρόλαβε να αντιδράσει όταν αντιλήφθηκε την απώλεια ελέγχου, πατώντας φρένο. Ωστόσο, οι τετραπίστονες δαγκάνες των φρένων «μάγκωσαν» τους τροχούς της Πόρσε που κινούνταν με ταχύτητα μεγαλύτερη των 260 χιλιομέτρων και το όχημα ξεκίνησε να πλαγιολισθαίνει.

Σχετικά με τα λάστιχα της Πόρσε αναφέρεται πως τα πέλματα των ελαστικών εξετάστηκαν και βρέθηκαν σε καλή κατάσταση, με πάχος πάνω από 6 χιλιοστά.  Επιπλέον δεν παρουσιάζουν σημάδια υπερθέρμανσης σε βαθμό που να προκύπτει «λιώσιμο», αν και αναφέρεται πως σίγουρα η μεγάλη ταχύτητα προκάλεσε αυξημένη θερμότητα.


Ο εγκέφαλος της Πόρσε έχει καταστραφεί πλήρως από τη φωτιά, εντούτοις, οι πραγματογνώμονες φέρονται να έχουν αποκλείσει ότι οι εκρήξεις προκλήθηκαν από τον κινητήρα. Το μεγάλο ερώτημα, το οποίο ίσως να μην απαντηθεί ποτέ, είναι τι προκάλεσε το κλατάρισμα του πίσω δεξιά ελαστικού, που έχασε άμεσα τον αέρα και οδήγησε στην απώλεια στήριξης του οχήματος.

πηγή: ethnos.gr

Ελλάδα
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σβηστός ο φάρος της Νάξου: Πλοίο προσπαθεί με προβολέα να δέσει στο λιμάνι με 9 μπορφόρ

Ελλάδα / Σβηστός ο φάρος της Νάξου: Πλοίο προσπαθεί με προβολέα να δέσει στο λιμάνι με 9 μποφόρ

Όταν το πλοίο προσέγγιζε το λιμάνι της Νάξου, με δρομολόγιο από τη Σαντορίνη, ο καπετάνιος κατάλαβε πως ο φάρος ήταν σβηστός με αποτέλεσμα να χρησιμοποιήσει τον προβολέα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Μου κάνει τρομερή εντύπωση πόσο μηδαμινή σημασία φαίνεται να δίνει στην ασφάλεια του και κάτ επέκταση στη ζωή του, ο ευπορος ιδιόκτητης ενός πολύ ακριβού αυτοκινήτου, όταν το έχει να κυκλοφορεί με ελαστικά δεκαετίας, ενώ θα μπορούσε άνετα να πληρώσει το κόστος αντικατάστασης τους, μειώνοντας τις πιθανότητες σοβαρού ατυχήματος.
"Το μεγάλο ερώτημα, το οποίο ίσως να μην απαντηθεί ποτέ, είναι τι προκάλεσε το κλατάρισμα του πίσω δεξιά ελαστικού, που έχασε άμεσα τον αέρα και οδήγησε στην απώλεια στήριξης του οχήματος."Οταν μιλαμε για λαστιχα 10ετιας με ταχυτητες ανω των 180-200 χλμ ανα ωρα προς τι ερωτημα; Και να μην ειχαν δουλευτει πολυ, παλι χρειαζονται αλλαγη λογω φθορας.