Η Άσλεϊ Γκράχαμ ποζάρει ολόγυμνη και ευχαριστεί την μητέρα της επειδή της έμαθε πως η κυτταρίτιδα είναι «ασήμαντη»

Η Άσλεϊ Γκράχαμ ποζάρει ολόγυμνη και ευχαριστεί την μητέρα της επειδή της έμαθε πως η κυτταρίτιδα είναι «ασήμαντη» Facebook Twitter
1

 

Η Άσλεϊ Γκράχαμ ποζάρει ολόγυμνη και ευχαριστεί την μητέρα της επειδή της έμαθε πως η κυτταρίτιδα είναι «ασήμαντη» Facebook Twitter
Είναι ίσως η πιο γνωστή από τις επαγγελματίες που ο χώρος έχει βαφτίσει «plus sized»

Η Άσλεϊ Γκράχαμ πόζαρε εντελώς γυμνή για λογαριασμό τους τελευταίου τεύχους του περιοδικού V, δίνοντας μια συνέντευξη εφ' όλης της ύλης, όπου μίλησε για κόμη μία φορά για το σώμα της και πόσο το αγαπά.

Το διάσημο μοντέλο, που καθιέρωσε τις γυναικείες καμπύλες στη μόδα και είναι ίσως η πιο γνωστή από τις επαγγελματίες που ο χώρος έχει βαφτίσει «plus sized», εξομολογείται μεταξύ άλλων πως ήρθε αντιμέτωπη για πρώτη φορά στη ζωή της με την κυτταρίτιδα πολύ πριν την εφηβεία. «Θυμάμαι τα πρώτα σημάδια κυτταρίτιδας πάνω μου όταν ήμουν στο γυμνάσιο. Θυμάμαι να λέω στην μητέρα μου, "Δεν είναι πολύ αηδιαστικό; Είναι τόσο άσχημο". Εκείνη τότε κατέβασε το παντελόνι της και μου είπε, "Κοίτα, έχω κι εγώ". Κι είχα μείνει άφωνη», λέει η Γκράχαμ στην συνέντευξή της. 

Όπως εξηγεί, η μητέρα της ήταν εκείνη που την σταμάτησε από την πρώτη στιγμή στο να νιώσει άσχημα για το σώμα της. «Με κοίταξε, μετά κοίταξε την κυτταρίτιδα και μετά έστρεψε το βλέμμα της. Δεν μου είπε ούτε ότι είναι κάτι όμορφο ούτε κάτι άσχημο. Απλώς το έκανε να μοιάζει πολύ ασήμαντο», θυμάται η 29χρονη. 

Η Άσλεϊ εξομολογείται επίσης πως όταν μικρή είχε σαν πρότυπο διάσημες τραγουδίστριες, όπως η Beyoncé, η Τζένιφερ Λόπε και οι Spice Girls. «Ήμουν ένα μείγμα μεταξύ Ginger και Scary Spice», σχολιάζει χαρακτηριστικά. 

Σήμερα λέει πως έχει εστιάσει όλη της την προσοχή στην γυναίκα που της έμαθε πώς να έχει μια υγιή εικόνα για το σώμα της κι ένα μοντέλο που έκανε επίσης μεγάλη αίσθηση όταν εμφανίστηκε στο τεύχος του Sports Illustrated με τα μαγιό. «Τώρα έχω δύο πρότυπα. Το ένα είναι η μητέρα μου. Βλέποντας πόσο ευτυχισμένη υπήρξε στη ζωή της και πώς διαχειρίστηκε κάθε καμπύλη στο σώμα της, σκέφτομαι, να μια γυναίκα με ακεραιότητα και αξιοπρέπεια, που ήταν πάντα ευγενική και γενναιόδωρη με τους γύρω της», προσθέτει. «Σε επαγγελματικό επίπεδο, θαυμάζω την Κάθι Άιρλαντ. Όταν ήταν μικρή και εμφανίστηκε στο Sports Illustrated, ήταν τύπου θα πουλήσω μερικές κάλτσες και θα κάνω δουλειά. Τώρα έχει μια εταιρία δισεκατομμυρίων. Κάθι, αν με ακούς, ακόμη προσπαθώ να γίνουμε φίλες. Είσαι το είδωλό μου», καταλήγει.

*Οι φωτογραφίες είναι του διάσημου φωτογράφου Mario Sorrenti.

Η Άσλεϊ Γκράχαμ ποζάρει ολόγυμνη και ευχαριστεί την μητέρα της επειδή της έμαθε πως η κυτταρίτιδα είναι «ασήμαντη» Facebook Twitter
Η Άσλεϊ Γκράχαμ ποζάρει ολόγυμνη και ευχαριστεί την μητέρα της επειδή της έμαθε πως η κυτταρίτιδα είναι «ασήμαντη» Facebook Twitter
Η Άσλεϊ Γκράχαμ ποζάρει ολόγυμνη και ευχαριστεί την μητέρα της επειδή της έμαθε πως η κυτταρίτιδα είναι «ασήμαντη» Facebook Twitter
Η Άσλεϊ Γκράχαμ ποζάρει ολόγυμνη και ευχαριστεί την μητέρα της επειδή της έμαθε πως η κυτταρίτιδα είναι «ασήμαντη» Facebook Twitter
Η Άσλεϊ Γκράχαμ ποζάρει ολόγυμνη και ευχαριστεί την μητέρα της επειδή της έμαθε πως η κυτταρίτιδα είναι «ασήμαντη» Facebook Twitter
Η Άσλεϊ Γκράχαμ ποζάρει ολόγυμνη και ευχαριστεί την μητέρα της επειδή της έμαθε πως η κυτταρίτιδα είναι «ασήμαντη» Facebook Twitter
Η Άσλεϊ Γκράχαμ ποζάρει ολόγυμνη και ευχαριστεί την μητέρα της επειδή της έμαθε πως η κυτταρίτιδα είναι «ασήμαντη» Facebook Twitter
Η Άσλεϊ Γκράχαμ ποζάρει ολόγυμνη και ευχαριστεί την μητέρα της επειδή της έμαθε πως η κυτταρίτιδα είναι «ασήμαντη» Facebook Twitter
Η Άσλεϊ Γκράχαμ ποζάρει ολόγυμνη και ευχαριστεί την μητέρα της επειδή της έμαθε πως η κυτταρίτιδα είναι «ασήμαντη» Facebook Twitter
Η Άσλεϊ Γκράχαμ ποζάρει ολόγυμνη και ευχαριστεί την μητέρα της επειδή της έμαθε πως η κυτταρίτιδα είναι «ασήμαντη» Facebook Twitter
Η Άσλεϊ Γκράχαμ ποζάρει ολόγυμνη και ευχαριστεί την μητέρα της επειδή της έμαθε πως η κυτταρίτιδα είναι «ασήμαντη» Facebook Twitter
Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Πες το με τ’ όνομά του: Γυναικοκτονία» – Ο Παντελής Κυραμαργιός για την έμφυλη βία και τα «Μαύρα Ρούχα»

Πολιτισμός / «Πες το με τ’ όνομά του: Γυναικοκτονία» – Ο Παντελής Κυραμαργιός για την έμφυλη βία και τα «Μαύρα Ρούχα»

Ο Παντελής Κυραμαργιός, μέσω του τραγουδιού «Τα Μαύρα Ρούχα», ευαισθητοποιεί για την έμφυλη βία, τονίζοντας τη μνήμη, τη συλλογική δράση και τη δύναμη της μουσικής ως όχημα αλλαγής
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Τρεις ξεχωριστές queer ταινίες στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου

Πολιτισμός / Τρεις ξεχωριστές queer ταινίες στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου

Το πρόγραμμα του φετινού Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Αθήνας, που θα διεξαχθεί από τις 5 έως τις 18 Δεκεμβρίου στην Ταινιοθήκη της Ελλάδας, περιλαμβάνει τρεις ταινίες από διαφορετικές χώρες που εξερευνούν queer θεματικές.
LIFO NEWSROOM
Το «γυναικείο ιδεώδες»: Πώς ένα γυμνό του Ραφαήλ αποκαλύπτει τον ρόλο της γυναίκας στην Αναγέννηση

Πολιτισμός / Γιατί στην Αναγέννηση ζωγράφιζαν κυρίως το γυμνό ανδρικό σώμα και πώς ο Ραφαήλ άλλαξε τα πάντα

Μία νέα έκθεση, με έργα του Ραφαήλ και του Λεονάρντο Ντα Βίντσι μεταξύ άλλων, εξερευνά τις ιδέες της Αναγέννησης για το γυμνό σώμα, τη σεμνότητα, την ντροπή, αλλά και τα κοινωνικά πρότυπα για τα δύο φύλα
LIFO NEWSROOM
ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Μικρά Ασία: Αποκρυπτογραφήθηκε αρχαία φρυγική επιγραφή - Τα ελληνικά γράμματα και το «μήνυμά» της

Πολιτισμός / Μικρά Ασία: Αποκρυπτογραφήθηκε αρχαία φρυγική επιγραφή - Τα ελληνικά γράμματα και το «μήνυμά» της

Το μνημείο Ασλάν Καγιά (Βράχος του Λέοντος), ένα μνημείο 2.600 ετών που παρουσιάζει μορφές σφίγγας και μια εικόνα θηλυκής θεότητας που πλαισιώνεται από λιοντάρια
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM