Νομικά πρόκειται να κινηθεί το νοσοκομείο Ρόδου, σε βάρος Βρετανού που νοσηλεύτηκε και ο οποίος προέβη σε σειρά καταγγελιών, για τις συνθήκες νοσηλείας του, οι οποίες πήραν ανάλογη δημοσιότητα.
Ο 60χρονος Stephen Moss και η σύζυγός του έδωσαν συνεντεύξεις σε βρετανικά ΜΜΕ και δημοσίευσαν φωτογραφίες και βίντεο ισχυριζόμενοι πως είναι αντιμέτωποι με άθλιες συνθήκες.
Η περιπέτεια του ζευγαριού ξεκίνησε όταν 60χρονος έπεσε και έσπασε την πλάτη του και στη συνέχεια χειρουργήθηκε. ''Οι συνθήκες στο νοσοκομείο είναι τρομακτικές'' λέει η σύζυγος του τραυματία, Ντέπι Μος και συνεχίζει: ''Δεν άλλαζαν τα σεντόνια στα κρεβάτια και τον άφησαν ξαπλωμένο πάνω στα ούρα του επί 5 ολόκληρες μέρες. Ο φίλος μου και εγώ πρέπει να τον φροντίζουμε 24 ώρες τον 24ωρο γιατί δεν υπάρχει νοσοκόμα. Δεν υπάρχει κανείς εδώ και ο καθετήρας του έφυγε ένα βράδυ. Ευτυχώς η φίλη μας είναι νοσηλεύτρια και έτσι μπορούσε να του αλλάξει τη σακούλα του καθετήρα'', ανέφερε η σύζυγός του.
Η σύζυγος του υποστηρίζει με δηλώσεις της πως πολλά προβλήματα παρατηρούνται και στο φαγητό που σερβίρει το νοσοκομείο: ''Τις τελευταίες δύο εβδομάδες του έδωσαν μακαρόνια για φαγητό αλλά πριν από αυτό για 13 ολόκληρες μέρες του είχαν δώσει μια φτερούγα από κοτόπουλο και σούπα για δείπνο. Επιπλέον του έφεραν και ένα τσάι το οποίο δεν μπορούσε να καθίσει για να πιει. Δεν του έφεραν ούτε νερό και έπρεπε να πηγαίνω εγώ να του αγοράζω''.
Το νοσοκομείο Ρόδου, με κοινή ανακοίνωση της διοίκησης, του ιατρικού προσωπικού και των εργαζομένων στο ίδρυμα κάνει σαφές ότι οι καταγγελίες δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.
Συγκεκριμένα στην ανακοίνωση που εκδόθηκε επισημαίνονται, μεταξύ άλλων, τα εξής: «Ο ασθενής Stephen Moss εισήχθη στην Ορθοπεδική κλινική του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου στις 21.6.2017 μετά από αναφερόμενη πτώση, αφού έλαβαν χώρα όλες οι απαραίτητες εργαστηριακές και απεικονιστικές εξετάσεις προκειμένου να καθορισθεί η ενδεδειγμένη θεραπεία του. Στις 27.06.2017 η οικογένεια του ασθενούς υπέβαλε αίτημα σε Ιδιωτική Ασφαλιστική Εταιρεία, ζητώντας τη μεταφορά του στη Μεγάλη Βρετανία προκειμένου να πραγματοποιηθεί εκεί η χειρουργική επέμβαση, η δε απάντηση της εταιρείας ήταν απορριπτική. Η χειρουργική επέμβαση έλαβε χώρα στις 30.06.2017, στο Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου και σύμφωνα με τους ιατρούς ήταν απολύτως επιτυχής. Το νοσηλευτικό προσωπικό ακολούθησε με απόλυτη συνέπεια τις οδηγίες του θεράποντα ιατρού και βρισκόταν διαρκώς στη διάθεση του ασθενούς καθ' όλη τη διάρκεια της νοσηλείας του τόσο στην ορθοπεδική όσο και στην νευροχειρουργική κλινική. Το διαιτολόγιο του ήταν σύμφωνο με τις οδηγίες του θεράποντα ιατρού και ασφαλώς και δεν διαφοροποιήθηκε σύμφωνα με τις επιθυμίες του ασθενούς. 'Αλλωστε, οι υπηρεσίες σίτισης του Γ.Ν. Ρόδου τυγχάνουν ευρείας αποδοχής και άριστης αξιολόγησης από το σύνολο των μέχρι σήμερα νοσηλευομένων. Όσον αφορά τα θέματα υγιεινής που επικαλείται στις δηλώσεις του ο ασθενής, παρόλη τη χαμηλού βαθμού συνεργασία που επέδειξε ως προς τη συμμόρφωσή του με τις οδηγίες του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, είναι ανυπόστατα καθώς η κύρια μέριμνα όλων των εργαζομένων είναι η διαρκής διασφάλιση των συνθηκών υγιεινής και ασφάλειας όλων των νοσηλευομένων».
Το Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου και η Διοίκηση αυτού καταβάλλουν καθημερινά κάθε ανθρωπίνως δυνατή προσπάθεια για να επιτευχθεί η καθολική και ισότιμη πρόσβαση του συνόλου του πληθυσμού σε ποιοτικές υπηρεσίες υγείας αναφέρει επίσης η ανακοίνωση του νοσοκομείου της Ρόδου επισημαίνοντας ότι επειδή «οι δηλώσεις του Stephen Moss αλλοιώνουν το έργο που επιτελείται ως απόρροια της αδιάλειπτης και αρμονικής συνεργασίας μεταξύ του Ιατρικού, του Νοσηλευτικού και του Διοικητικού προσωπικού, η Διοίκηση επιφυλάσσεται όπως προβεί στις απαραίτητες νομικές ενέργειες για τη διασφάλιση των συμφερόντων του Νοσοκομείου (έγκληση για συκοφαντική δυσφήμιση δια του τύπου) αλλά κυρίως για να μην επιτρέψει σε κανένα να μειώνει την προσπάθεια αυτή».
σχόλια