Όσοι επιβάτες των μέσων μαζικής μεταφοράς επιχείρησαν σήμερα να προμηθευτούν τη νέα ηλεκτρονική κάρτα για τις μετακινήσεις τους και επισκέφθηκαν αντίστοιχα σταθμούς του μετρό βρέθηκαν για ακόμη μία φορά αντιμέτωποι με ατελείωτες ουρές και απίστευτη ταλαιπωρία.
Η σημερινή εικόνα στα διάφορα γκισέ είναι τουλάχιστον αποκαρδιωτική, με τον κόσμο να κάνει λόγο για ασύλληπτη ταλαιπωρία και αρκετοί καταγγέλλουν πως βρέθηκαν στην ουρά περιμένοντας κατά μέσο όρο περίπου δύο ώρες.
Λόγω του ότι οι χάρτινες κάρτες απεριορίστων διαδρομών λήγουν και πρέπει οπωσδήποτε να αντικατασταθούν από τις νέες ηλεκτρονικού τύπου, η προσέλευση του κόσμου είναι ακόμη μεγαλύτερη. Ειδικά στο Σύνταγμα, όπου γίνεται και η μετεπιβίβαση των επιβατών, υπολογίζεται ότι στα εκδοτήρια σχηματίστηκαν ουρές ακόμη και 100 ατόμων.
Από την πλευρά του ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, σε ερώτηση για τις ουρές στα εκδοτήρια, απάντησε: «Έχει προβλεφθεί η διαδικασία για να μην περιμένει όποιος επιθυμεί ούτε ένα λεπτό. Δίνει έναν ταχυδρομικό φάκελο με το όνομα και τη διεύθυνσή του, μια φωτογραφία διαβατηρίου, τον ΑΜΚΑ, μια φωτοτυπία της παλαιάς κάρτας και τον κωδικό που λαμβάνει από τη δικτυακή εφαρμογή του ΟΑΣΑ και θα λάβει ταχυδρομικά την κάρτα του. Είναι σύνηθες στην εκκίνηση τέτοιων μεγάλων εφαρμογών να παρατηρούνται κάποιες δυσλειτουργίες, ιδιαίτερα σε ώρες αιχμής, στους κεντρικούς σταθμούς έκδοσης».
Ωστόσο έσπευσε να τονίσει πως «σε κάθε περίπτωση οι πολίτες δεν πρέπει να ταλαιπωρούνται» και πως «οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες καταβάλουν μεγάλες προσπάθειες για αυτό», ενώ ζήτησε συγγνώμη για όσους επιλέγουν να εκδώσουν ηλεκτρονική κάρτα αναμένοντας στα εκδοτήρια των κεντρικών σταθμών. «Ακόμη και για αυτούς τους συμπολίτες μας θα είναι ταλαιπωρία για μία και τελευταία φορά, σε αντίθεση με τις καθημερινές ουρές στις τράπεζες», τόνισε ο υπουργός, σημειώνοντας πως στις αρχές Νοεμβρίου θα έχει τεθεί σε εφαρμογή το ηλεκτρονικό εισιτήριο και θα κλείσουν και οι πόρτες.
Οι ουρές σε ορισμένους σταθμούς, όπως σε αυτούς της Πανόρμου και του Ευαγγελισμού, εκτείνονταν από τα εκδοτήρια έως την είσοδο/έξοδο επί της πλατείας Πανόρμου. Σύμφωνα με πληροφορίες ειδικά στο μετρό του Ευαγγελισμού η διαχείριση του σταθμού έχει ακολουθήσει την τακτική «σαλιγκάρι» με αποτέλεσμα να υπάρχει πλήρης συμφόρηση στο κέντρο της εισόδου.
Την ίδια στιγμή, επιβάτες κάνουν λόγο για «βάναυση ταλαιπωρία» που θα μπορούσε να αποφευχθεί αν η διαδικασία είχε γίνει αποκλειστικά ηλεκτρονική, όπως ήδη εφαρμόζεται για το φοιτητικό πάσο.