Καταγγελίες: Ο Σπείσι ήταν «αρπακτικό» και παρενοχλούσε σεξουαλικά τους άντρες στο «House of Cards»

Καταγγελίες: Ο Σπείσι ήταν «αρπακτικό» και παρενοχλούσε σεξουαλικά τους άντρες στο «House of Cards» Facebook Twitter
5

Νέες καταγγελίες για σεξουαλική παρενόχληση από τον Κέβιν Σπέισι βλέπουν το φως της δημοσιότητας μέσα από μαρτυρίες που δημοσιεύει το CNN.

Το πλατό του «House of Cards» είχε μετατραπεί σε τοξικό εργασιακό περιβάλλον εξαιτίας της σεξουαλικής παρενόχλησης από τον ηθοποιό, καταγγέλλουν οκτώ άνθρωποι που εργάζονται επί του παρόντος στο σίριαλ ή εργάστηκαν σε αυτό στο παρελθόν.

Ένας πρώην υπάλληλος είπε στο CNN ότι ο Σπείσι του επιτέθηκε σεξουαλικά. Ο πρώην βοηθός παραγωγής, του οποίου τα στοιχεία δεν δημοσιοποιούνται, είπε στο CNN ότι ο Σπείσι του επιτέθηκε σεξουαλικά την πρώτη περίοδο των γυρισμάτων. Και οι οκτώ άνθρωποι καταγγέλλοντες μίλησαν στο CNN με την προϋπόθεση της ανωνυμίας λόγω φόβου επαγγελματικών επιπτώσεων.

Περιέγραψαν τον Σπείσι ως «αρπακτικό», λέγοντας ότι στόχευε σε νεαρούς άντρες της παραγωγής με άσεμνες χειρονομίες και εκφράσεις. Οι νέες κατηγορίες έρχονται μετά το άρθρο που δημοσιεύθηκε λιγότερο από μία εβδομάδα πριν στο οποίο ο ηθοποιός Άντονι Ραπ δήλωσε ότι όταν ήταν μόλις 14 ετών, ο Σπείσι τον παρενόχλησε σεξουαλικά.

Ο πρώην βοηθός παραγωγής, ο οποίος μίλησε τώρα, δήλωσε ότι ο ηθοποιός τον παρενόχλησε σεξουαλικά ένα απόγευμα όταν του ανατέθηκε να πάει με αυτοκίνητο να πάρει τον ηθοποιό για να τον φέρει στο στούντιο του «House of Cards». Ο βοηθός παραγωγής λέει ότι ο Σπέισι οδηγούσε στην επιστροφή και έβαζε τα χέρια του στο παντελόνι του (σ.σ. του βοηθού παραγωγής).  «Ήμουν σε κατάσταση σοκ», είπε. «Ήταν ένας άνθρωπος σε πολύ ισχυρή θέση στην παραγωγή και ήμουν κάποιος πολύ χαμηλά στην τροφική αλυσίδα εκεί», πρόσθεσε. Ο βοηθός παραγωγής ζήτησε να μην αποκαλύψει περισσότερα για όσα έγιναν στη συνέχεια στο αυτοκίνητο, φοβούμενος πως θα αναγνωριστεί.


«Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι αυτός ο τύπος συμπεριφοράς ήταν συνηθισμένος γι' 'αυτόν και ότι η εμπειρία μου ήταν μια από τις πολλές» είπε. «Ήταν ένα τοξικό περιβάλλον για νέους άνδρες που έπρεπε να αλληλεπιδράσουν μαζί του και για όλα τα μέλη του πληρώματος και τους ηθοποιούς», προσθέτει. Ο ίδιος άντρας ισχυρίζεται πως στη συνέχεια της ημέρας ο Σπείσι προσπάθησε να του μπλοκάρει την έξοδο όταν ήταν μαζί του στο τροχόσπιτο του ηθοποιού στα γυρίσματα και άρχισε να κάνει άσεμνες χειρονομίες. Όταν ο νεαρός άντρας τον απώθησε, ο ηθοποιός ενοχλήθηκε και έφυγε τελείως από το στούντιο.


Ένα άλλος μέλος του πληρώματος που εργάστηκε στο σίριαλ για πολύ καιρό δήλωσε πως ο Σπέισι τον παρενοχλούσε συστηματικά και τον άγγιζε συνεχώς με άσεμνο τρόπο. «Έβαζε τα χέρια του στους ώμους μου και μου έκανε μασάζ ή την ώρα που μιλούσαμε ακουμπούσε την κοιλιά μου με περίεργους τρόπους», λέει και δηλώνει πως αισθανόταν άσχημα αλλά δεν μπορούσε να του πει να το σταματήσει.

Υπάρχουν επίσης μαρτυρίες ανθρώπων που είπαν πως έχουν δει ακριβώς τον τρόπο του Σπέισι που περιγράφεται στις καταγγελίες. «Ήταν πολύ γνωστό ότι ο Κέβιν ήταν ακατάλληλος και οι άντρες οι οποίοι εργάστηκαν μαζί του παραπονέθηκαν για το πώς τους έκανε να αισθάνεται άβολα» είπε μια βοηθός της παραγωγής η οποία αναφέρει πως έχει δει τον ηθοποιό να κατεβάζει το χέρι του στον καβάλο ανδρών όταν τους χαιρετούσε. Ο Σπείσι έκανε επίσης σεξουαλικά σχόλια, σύμφωνα με ένα πρώην μέλος του πληρώματος που περιγράφει το πώς μιλούσε στους άντρες.

Η MRC, η εταιρεία παραγωγής πίσω από το "House of Cards", δήλωσε στο CNN  ότι έχει θέσει σε λειτουργία μια ανώνυμη τηλεφωνική γραμμή καταγγελιών όπου σύμβουλοι και νομικοί δέχονται τις κλήσεις από όποιον από το προσωπικό θέλει να μιλήσει. «Είμαστε βαθιά συγκλονισμένοι με αυτούς τους νέους ισχυρισμούς που γίνονται στον τύπο σχετικά με την αλληλεπίδραση του Κέβιν Σπείσι με μέλη του πληρώματος του House of Cards», ανέφερε η δήλωση της MRC.

Πολιτισμός
5

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Τα οκτώ πρώην βασιλικά οχήματα που θα εκτίθενται στο νέο μουσείο στο Τατόι

Πολιτισμός / Τέσσερις Rolls Royce και ακόμη έξι βασιλικά αυτοκίνητα συντηρήθηκαν για το νέο μουσείο στο Τατόι

Μουσείο Βασιλικών Αυτοκινήτων και Αγροκτηνοτροφικής Παραγωγής θα στεγάζεται στο Νέο Βουστάσιο του πρώην βασιλικού κτήματος, στο Τατόι - Δείτε βίντεο από την αποκατάσταση των ιστορικών αυτοκινήτων
LIFO NEWSROOM
Anne Morgenstern: Power Love

Οδηγός Τέχνες & Πολιτισμός / Επιθυμία, ταυτότητα και πολιτική διαπλέκονται στις εικόνες της Anne Morgenstern

Η K-Gold Temporary Gallery της Λέσβου παρουσιάζει την έκθεση «Power Love» της Γερμανίδας φωτογράφου Anne Morgenstern, της οποίας το βραβευμένο έργο εκτίθεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα.
THE LIFO TEAM
Αλμοδόβαρ, Μονομάχος και ελληνικό DIY σινεμά από αύριο στις αίθουσες

Πολιτισμός / Αλμοδόβαρ, Μονομάχος και ελληνικό DIY σινεμά από αύριο στις αίθουσες

Δυο ταινίες που περίμενε εδώ και καιρό ένα μεγάλο μέρος του σινεφίλ πληθυσμού κυκλοφορούν αυτή την εβδομάδα, το «Διπλανό Δωμάτιο» του Πέδρο Αλμοδόβαρ και ο «Μονομάχος II» του Ρίντλεϊ Σκοτ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο διευθυντής του Camerimage είπε πως η συμπερίληψη θα ρίξει την ποιότητα του σινεμά και ο Στιβ ΜακΚουίν δεν πηγαίνει στο φεστιβάλ

Πολιτισμός / Ο διευθυντής του Camerimage είπε πως η συμπερίληψη θα ρίξει την ποιότητα του σινεμά και ο Στιβ ΜακΚουίν δεν πηγαίνει στο φεστιβάλ

Δεν μπορώ να ξεπεράσω αυτά που θεωρώ βαθιά προσβλητικά λόγια, δήλωσε ο σκηνοθέτης που θα βραβευόταν ως «Εξαίρετος Σκηνοθέτης»
LIFO NEWSROOM
Γλυπτό αξίας 3 εκατ.$ βρέθηκε ως «στοπ» πόρτας σε πάρκινγκ της Σκωτίας

Πολιτισμός / Γλυπτό αξίας 3 εκατ.$ βρέθηκε ως «στοπ» πόρτας σε πάρκινγκ της Σκωτίας

Ένας ιδιώτης συλλέκτης από το εξωτερικό προσέφερε πάνω από 2,5 εκατομμύρια λίρες για την αγορά του γλυπτού μέσω του οίκου Sotheby’s και δεσμεύτηκε να χρηματοδοτήσει τη δημιουργία ενός ακριβούς αντιγράφου για έκθεση στην τοπική κοινότητα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Δύο πράγματα έχω να πω:1. Όλος αυτός ο ξαφνικός συγχρονισμός κατα συρροή καταγγελιών - (πολύ) κατόπιν εορτής - προκαλεί σκεπτικισμό, ασχέτως φύλου, ανθρώπων και συνθηκών. Είτε πρόκειται για σκόπιμες κατηγορίες και ψεύδη, είτε για πραγματικά περιστατικά που καθυστέρησαν πάρα πολύ να δημοσιοποιηθούν κάνουν κακό στα πραγματικά θύματα βιασμού και παρενόχλησης. Δημιουργούν κλίμα δυσπιστίας κατά των θυμάτων γενικώς και δίνουν και λάθος παράδειγμα - δηλαδή μην διεκδικήσεις το δίκιο σου μόλις συμβεί κάτι.2. Δεν υπάρχει "πλήρωμα" στη συγκεκριμένη περίπτωση αγαπητή Lifo, δεν είμαστε στο Love Boat. "Crew" στα καθημερινά Αγγλικά (ειδικά στην Αμερική) είναι σε αυτές τις περιπτώσεις η ομάδα που δούλεψε σ'ένα πρότζεκτ, το προσωπικό, ή καθημερινά το λένε τα νιάτα και οι "trendy people" για την παρέα τους.
Από που έβγαλες το συμπέρασμα ότι οι μαρτυρίες δίνουν το παράδειγμα "μην διεκδικήσεις το δίκιο σου μόλις συμβεί κάτι"; Ένας θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης που βρήκε το θάρρος να μιλήσει μετά από πολλά χρόνια, πιστεύω πως θα παρότρυνε ένα άλλο θύμα να μιλήσει αμέσως, σε αντίθετη με τον ίδιο που δεν μπόρεσε, για διάφορους λόγους, να καταγγείλει αμέσως τι του συνέβη.
Κάπως έτσι έγινε με τον Dominique Strauss-Kahn. Υπήρχε το ανεκδοτο που κυκλοφορούσε όταν "προοριζόταν" για Πρόεδρος της Γαλλικής Δημοκρατίας. ότι δηλ το αδύνατο σημείο του στο οποίο θα εστιάζαν οι αντίπαλοί του, ήταν η διαταραγμένη σχέση με τις γυναίκες γεγονός που παραδεχόταν και ο ίδιος. Το ζήτημα όμως δεν ήταν τότε όπως δεν είναι ούτε τώρα (στις περιπτώσεις του Χολιγουντ) ο πόλεμος των εταιρείων ο οποίος σαφώς υφίσταται ανέκαθεν και είναι σκληρός αλλά η πραγματική συμπεριφορά των ανθρώπων αυτών η οποία ουσιαστικά δεν αμφισβητείται ούτε απο τους ίδιους (και ο Γουενστιν και ο Σπέισι έχουν ανακοινώσει ότι έχουν μπει σε "θεραπεία")
Μας έπρηξαν για μαλακίες. Πόλεμος εταιρειών είναι. Τον ξεκίνησε η netflix εναντίον της weinstein group που φέτος θα έμπαινε για πρώτη φορά πολύ δυναμικά στον χώρο των τηλεοπτικών σειρών (με γερά κανόνια: νεα σειρά από τον δημιουργό του mad men, σειρά με ντε νίρο, κλπ). Τώρα αντεπιτίθεται η weinstein (μάλλον και η amazon μαζί) βγάζοντας στην φόρα τα άπλυτα του πρωταγωνιστή της πιο πετυχημένης σειράς του netflix. Είναι πολλά τα λεφτά Άρη.Στη μέση του πολέμου, σαν πιονια των δύο αντίπαλων, ο κάθε τυχάρπαστος "παρενοχλημένος" που διεκδικεί τα 15 λεπτά δημοσιότητας του.
Το σχόλιο σου είναι απαράδεκτο. <<Μαλακίες>> είναι η σεξουαλική παρενόχληση; Και <<τυχάρπαστος "παρενοχλημενος">> είναι ο κάθε άνθρωπος που βρήκε το κουράγιο να πει αυτό που του συνέβη;